quote:Op maandag 27 februari 2006 21:07 schreef Airelle het volgende:
Dat DVD Profiler HOE WERKT WAT IS DAT?!?
quote:Op maandag 27 februari 2006 21:02 schreef Bupatih het volgende:
rena, je sig.
nee Diz heeft 'n paar dagen hetzelfde probleem gehadquote:Op maandag 27 februari 2006 21:12 schreef rena het volgende:Vanmiddag was hij nog normaal, en nu werken de codes niet meer
Ben ik nou gek?
Dat als je iemand ergens voor uitmaakt, je het op z'n minst goed kunt spellen.quote:
Die avatar heb ik nog nooit eerder gezien, volgens mij.quote:
Ik niet, aangezien het geen (echte) huilie-post van mij betrof.quote:
Ik zag het.quote:
Dat was juist het grappige.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik niet, aangezien het geen (echte) huilie-post van mij betrof.
Hij heeft zelfs op BEIDE meets tegen mij en MB lopen verkondigen hoe tof #666 wel niet zou gaan worden!quote:Op maandag 27 februari 2006 20:10 schreef Svensational het volgende:
Al vanaf topic #550 loopt Dizer te verkondigen dat hij dat topic wilt doen, maar als puntje bij paaltje komt... [afbeelding]
Dat zal me een worst wezenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:06 schreef Bupatih het volgende:
[BNN] De kannibalen
Iedereen is het met je eens, Airelle.
Mwah, ik vond het vergelijkbaar met iets als de lama's.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Wat een bedroevend laag niveau!
[afbeelding]
Qua opzet, ja. Niet qua grappen.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mwah, ik vond het vergelijkbaar met iets als de lama's.
Slaap lekker, Sven. Morgen weer een nieuwe dag.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
Ik ga slapen hoor, dat jullie het even weten.
Toedels
Droom je wel van mij?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef Svensational het volgende:
Ik ga slapen hoor, dat jullie het even weten.
Toedels
Hopelijk eentje vol met vreugde. Mijn taak is hier vandaag voorbij, denk met vreugde terug aan mij. Blijf niet om me treuren, het leven is mooi, vol met kleuren. De zon zal steeds voor je schijnen, en al je zorgen zullen verdwijnen. Draag me mee op een plaatsje apart, draag me mee in je hart.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Slaap lekker, Sven. Morgen weer een nieuwe dag.
Ook voor jou geldt bovenstaand gedicht, belhamel.quote:
Braak.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hopelijk eentje vol met vreugde. Mijn taak is hier vandaag voorbij, denk met vreugde terug aan mij. Blijf niet om me treuren, het leven is mooi, vol met kleuren. De zon zal steeds voor je schijnen, en al je zorgen zullen verdwijnen. Draag me mee op een plaatsje apart, draag me mee in je hart.
Amen.
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hopelijk eentje vol met vreugde. Mijn taak is hier vandaag voorbij, denk met vreugde terug aan mij. Blijf niet om me treuren, het leven is mooi, vol met kleuren. De zon zal steeds voor je schijnen, en al je zorgen zullen verdwijnen. Draag me mee op een plaatsje apart, draag me mee in je hart.
Amen.
Of je schrijft gewoon zélf een gedicht, stramme balzak.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Amen.
Dat was ook weer een grapje.quote:
Nah!quote:Op maandag 27 februari 2006 23:02 schreef rena het volgende:
Ik dacht op het eerste gezicht dat het die actrice van Dr. Quinn was![]()
![]()
Lekker jaren 80, dat haar.quote:
Muzzy.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
"Geef uw kinderen nu een kans op die voorsprong. Dat verdienen ze toch?"
Wie doet 666 dan? Ik niet. Ik ga slapen. Ik heb om 9 uur een tentamenquote:
Moordneigingen.quote:
Werd jij er eng van?quote:Op maandag 27 februari 2006 23:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Moordneigingen.
Ze was een keer in ONM, ik werd er eng van.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |