dat had ik ook al gecheckt.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef PsygoN het volgende:
Ik had verwacht dat je een vrouw was, maar nadat ik je profiel heb gezien was dat dus niet zo :|
daar ging ik ook vanuit... die auto... die link...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:28 schreef PsygoN het volgende:
Ik had verwacht dat je een vrouw was, maar nadat ik je profiel heb gezien was dat dus niet zo![]()
Ach, je hebt tenminste 1 medestander.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:36 schreef trigt013 het volgende:
ach, wat lief. het is pubertijd
Gelijk heb je hoor, het is maar een vervoersmiddelquote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef trigt013 het volgende:
er zijn nog mensen die gewoon sparen, goh het is net alsof ik een andere realiteit leef.
Voor die van mij niet hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef koele het volgende:
windkracht 12 is voor veel auto's veel...
Ok, kom ik wel terug als ik ouder groeiquote:Op maandag 27 februari 2006 16:44 schreef trigt013 het volgende:
tussen veel dromen en hun eigen realiteit zit hier bij veel adolecenten en pubers een heel groot gat. Maakt niet uit, maar praat alsjeblief weer eens mee als je onderdeel uitmaakt van de grote mensen wereld
je leeft in een andere realiteit als je een twingo koopt en hem nog mooi vind ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:39 schreef trigt013 het volgende:
er zijn nog mensen die gewoon sparen, goh het is net alsof ik een andere realiteit leef.
Vind je mijn post ook denigrerend?quote:Op maandag 27 februari 2006 16:44 schreef trigt013 het volgende:
tussen veel dromen en hun eigen realiteit zit hier bij veel adolecenten en pubers een heel groot gat. Maakt niet uit, maar praat alsjeblief weer eens mee als je onderdeel uitmaakt van de grote mensen wereld
Pfff gelukkig maar.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:47 schreef trigt013 het volgende:
die van jou kon nog rekkie
Welles, ik rijd enkel en alleen in de stad, en wil als eerste weg zijn bij het stoplicht (Ja, en dat lukt meestal nog ookquote:
TS is definitief hendig sjiek geowned.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:47 schreef bianca en michael het volgende:
ook ik vind de Twingo toch wel een beetje een meisjesauto, hihi.
Los van elk verbruik; Het is een smakeloze schrootbak. Ik durf ook te wedden dat zo'n ding verre van degelijk is, een slechte inruilwaarde heeft, een waardeloze weglegging heeft, hij toch gruwelijk zuipt met tegenwind dankzij de stroomlijn van een zeecontainer.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Welles, ik rijd enkel en alleen in de stad, en wil als eerste weg zijn bij het stoplicht (Ja, en dat lukt meestal nog ook) en ik kom nooit onder de 1:15, vergeet niet dat de Twingo toch nog wel zo'n 800 kilo weegt.
1:15 haal ik gemiddeld ook met een auto die ietsje zwaarder is (ca 1400 KG)quote:Op maandag 27 februari 2006 16:49 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Welles, ik rijd enkel en alleen in de stad, en wil als eerste weg zijn bij het stoplicht (Ja, en dat lukt meestal nog ook) en ik kom nooit onder de 1:15, vergeet niet dat de Twingo toch nog wel zo'n 800 kilo weegt.
Ik ditto dit. Echt ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:48 schreef Innisdemon het volgende:
tjonge heeft niemand het lef om te zeggen dat hij/zij het een lelijke auto vindt?
Ik vind 'm oerlelijk, zou verboden moeten worden op 's lands wegen etc. etc.
Je krijgt vast geen stuiver voor zo'n stuk blik.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:51 schreef trigt013 het volgende:
nou inruilwaarde is iig geweldig
ja via marktplaats bij de dealer krijg je er niets voor.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:51 schreef trigt013 het volgende:
nou inruilwaarde is iig geweldig
Nietes, nietes, nietes!!!! Hij is wel degelijk, heeft me nog nooit in de steek gelaten in, is nog nooit omgevallen al ga ik op de snelweg met 120 door de bocht en wat verwacht je nou van een auto die nieuw nog geen ¤10.000,- kost???!!!!quote:Op maandag 27 februari 2006 16:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Los van elk verbruik; Het is een smakeloze schrootbak. Ik durf ook te wedden dat zo'n ding verre van degelijk is, een slechte inruilwaarde heeft, een waardeloze weglegging heeft, hij toch gruwelijk zuipt met tegenwind dankzij de stroomlijn van een zeecontainer.
je zou verbaasd zijn over het marktplaats-publiekquote:Op maandag 27 februari 2006 16:52 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Je krijgt vast geen stuiver voor zo'n stuk blik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |