Ik denk niet dat ik het wil wetenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:22 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Iets met een telefoon een hand, een aars en roeren.
Een dildofoon.quote:
Google maar op dildofoon.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, dat is handig zegWaar koop je zoiets?
Het gaat over mensen die vaak werken bij een callcentre en dan tegen je zeggen, heeft u 1 moment dan overleg ik met mijn collega. Vervolgens leggen ze hun hand op de hoorn omdat ze denken dat ze dan niet meer verstaanbaar zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb echt geen flauw idee waar het over gaat dus kan je niet belachelijk maken![]()
oh ok nu snap ik het, geef me even voor een goeie grapquote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Het gaat over mensen die vaak werken bij een callcentre en dan tegen je zeggen, heeft u 1 moment dan overleg ik met mijn collega. Vervolgens leggen ze hun hand op de hoorn omdat ze denken dat ze dan niet meer verstaanbaar zijn.
Het geluid dat de gene die aan de andere kant van de lijn dan te horen krijgt is te vergelijken met een dilofoon...
quote:Uw zoekbewerking - dildofoon - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd
Suggestie:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
quote:U hebt gezocht op dildofoon:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
fan·ta·sie·naam (de ~ (m.))quote:
Ik ga het meteen proberenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
gewoon keihard door de hoorn "ik hoor jullie nog!" roepen
en? helpt het?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:49 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ik ga het meteen proberen
Hoe klinkt dat een dildofoon?quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Het gaat over mensen die vaak werken bij een callcentre en dan tegen je zeggen, heeft u 1 moment dan overleg ik met mijn collega. Vervolgens leggen ze hun hand op de hoorn omdat ze denken dat ze dan niet meer verstaanbaar zijn.
Het geluid dat de gene die aan de andere kant van de lijn dan te horen krijgt is te vergelijken met een dilofoon...
Geen idee, moet je aan deze poster vragen:quote:Op maandag 27 februari 2006 19:14 schreef NumbDreamer het volgende:
[..]
Hoe klinkt dat een dildofoon?En kan ik met dat ding ook tegelijk bellen en eh..mee spelen?
![]()
quote:
Denk jij werkelijk dat callcentermedewerkers nog een hoorn gebruiken? Meestal gaat dat via een headset. Misschien houden ze hun hand op de microfoon, dat kan wel redelijk kraken en is het geluid vanaf hun kant niet compleet afgesloten.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:38 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Ja, dan laten ze misschien van schrik de hoorn uit hun hand vallenquote:Op maandag 27 februari 2006 15:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
gewoon keihard door de hoorn "ik hoor jullie nog!" roepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |