abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35541765
Wat: fotoshoot in en rond het water en bosrijk gebied.

Voor ieder wat wils, als je geen zin hebt in om in zwemkleding op de foto te gaan, er ligt een mooi bosrijk gebied omheen, dus mogelijkheden geneog

Wanneer:
zaterdag 15 en/of zondag 16 juli 2006

Waar: Omgeving Breda/Tilburg.

Er rijden geen bussen naar dit terrein, dus ofwel meerijden met iemand of wel afspraak maken met mij voor ophaal actie op station.

Terrein is openbaar gebied, er wordt geen entree geld gevraagd, wel moet er betaald worden voor auto's.
Er zullen dan ook andere mensen aanwezig zijn, dus zeer gewaagde plaatjse schieten in het water zal niet zo'n goed idee zijn, het bos eromheen biedt daar wel eventueel mogelijkheden in.

[ Bericht 84% gewijzigd door vroem_nl op 27-02-2006 15:50:46 (suggesties) ]
pi_35541815
Vertel eens wat meer no pun intended over wat je wilt. Modellen in/op het water? Watervogels, waterlandschapjes?
Mijn DeviantART gallery
,
Best volwassen voor mijn geestelijke leeftijd
pi_35541927
Wel mat mij betreft:
- in het water (leuk om ook wat te spelen met sluitertijden)
- aan het water
- in het aangrenzend bos
  maandag 27 februari 2006 @ 14:50:28 #4
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35542381
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:35 schreef vroem_nl het volgende:
Wel mat mij betreft:
- in het water (leuk om ook wat te spelen met sluitertijden)
- aan het water
- in het aangrenzend bos
Behulpzame suggestie : Probeer in je uitnodiging de volgende vragen te beantwoorden, ze vergroten je kans op positief antwoord aanmerkelijk:
Wie?
Wat?
Waar?
Wanneer?
Hoe?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_35542437
Wat: fotoshoot in en rond het water en bosrijk gebied
Waar: Omgeving Breda/Tilburg
Wanneer: 15 en/of 16 juli 2006
pi_35542554
quote:
Op maandag 27 februari 2006 14:52 schreef vroem_nl het volgende:
Wat: fotoshoot in en rond het water en bosrijk gebied
Waar: Omgeving Breda/Tilburg
Wanneer: 15 en/of 16 juli 2006
Is het een druk bezocht natuurgebied of ligt het wat achteraf Wat voor ideeen heb je erbij Is het een modellenshoot of wil je gewoon natuurfotografie
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_35542714
Het is normaal gesproken een rustig bos gebied met een zwemmeer. Het is nogal onbekend dus geen hordes met mensen, zeker niet buiten de schoolvakanties.
De bedoeling is een modellenshoot, hetzij / bij water of in het bosgebied erom heen (als achtergrond)
pi_35542784
Klinkt goed Ik vraag me alleen af of de modellenmeets elkaar dan niet echt te snel opvolgen Maar leef je vooral uit Probeer ook wat reclame te maken bij US Grotere kans dat je dan wat modellen "vangt"
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_35542826
Ik heb natuurlijk eerst door de agenda gesnuffeld, maar er stond geen echt zwem/water/natuur shoot in.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:07:28 #10
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_35542973
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:03 schreef vroem_nl het volgende:
Ik heb natuurlijk eerst door de agenda gesnuffeld, maar er stond geen echt zwem/water/natuur shoot in.
Zoals Peter al zei: maak wat reclame in verschillende subfora, zoals US en PUB. Vertel ze duidelijk wat je voor ogen hebt. Hoe meer je vertelt, hoe groter de kans dat men reageert. En vergeet niet toestemming te vragen aan de eigenaar van het terrein, als dat niet publiek eigendom is.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_35543093
Terrein is gelukkig publiek eigendom dus dat is geen probleem. Er wordt ook geen entree gevraagd door de beheerder
pi_35543767
Ik heb interesse. Weet nog niet of ik als model kom of dat ik zelf plaatjes wil schieten!
pi_35543891
Misschien is een betere openingspost (OP) een idee.

Vertel wat je wil, wat je bedoeling is.
Bij deze meet ben jij de organisator.
je moet enthousiast zijn.
Dan sleep je mensen mee.
pi_35543920
Ik zou wel graag wat voorbeeldfoto's willen zien, die in de sfeer liggen die jij zoekt?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 27 februari 2006 @ 15:34:52 #15
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_35543937
nope, ik bedank
Tot zover de kwaliteitspost
pi_35544494
quote:
Op maandag 27 februari 2006 15:30 schreef Kleintje het volgende:
Ik heb interesse. Weet nog niet of ik als model kom of dat ik zelf plaatjes wil schieten!
Je bent soweiso welkom
Eventueel kan beiden ook, als je een goede tas hebt voor je fotoapperatuur dan kan die wel in bewaring gegeven worden
pi_35544549
Maar Vroem, ik vind het idee leuk... maar geef even overal meer aan wat je wil. Dat zal meer mensen trekken....
Nu lijkt het of je alleen maar 'sexy' foto's wil.
Daar happen ze vast niet snel op!
pi_35544706
Ik dacht oa aan dit soort fotos:

FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 27 februari 2006 @ 16:01:08 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_35544733
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:00 schreef vroem_nl het volgende:
Ik dacht oa aan dit soort fotos:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ze doen t niet
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_35544750
Nu wel
pi_35545193
oke.... ik neem aan dat jij de fotograaf wil zijn. Of wil je model zijn?
Of kom je alleen gluren???

Als je fotograaf wil zijn, dan zijn foto's die jij hebt gemaakt boeiender dan Corbis plaatjes.
Of roep ik nu iets heel stoms?
pi_35545255
Nou model zijn wil ik niemand aandoen (kuch)
Ik wil dus fotograveren en ik hoop op zp'n dag ook een hoop te leren van andere fotograven.

Die corbis plaatjes zijn maar even als voorbeeldje snel van het net geplukt.
pi_35545347
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:14 schreef Kleintje het volgende:
oke.... ik neem aan dat jij de fotograaf wil zijn. Of wil je model zijn?
Of kom je alleen gluren???

Als je fotograaf wil zijn, dan zijn foto's die jij hebt gemaakt boeiender dan Corbis plaatjes.
Of roep ik nu iets heel stoms?
Ik zie dat jij op je site wel leuke fotos hebt staan
pi_35545472
aha! Dat is een heel ander idee dan ik had, ik zat meer aan wat spooky bosnimfen/waternimfen foto's te denken. Dit is iig niks voor mij
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_35545539
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:22 schreef Ripley het volgende:
aha! Dat is een heel ander idee dan ik had, ik zat meer aan wat spooky bosnimfen/waternimfen foto's te denken. Dit is iig niks voor mij
Huh? vertel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')