Dan dus idd even een brief of telefoontje naar de WBV.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:27 schreef Isabeau het volgende:
Woningbouwvereniging heeft hem gestuurd, BE
Het is ook nooit goedquote:Op maandag 27 februari 2006 14:26 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
goh dat hoor je ook niet vaak, meestal zijn ze veel te laat
het is wel lullig als je er speciaal voor thuis moet blijven. Ze moeten gewoon op de afgesproken tijd komen, en niet van hun probleem jouw probleem maken.quote:
Ja, ik zou ook zeggen: "Morgen ben je welkom."quote:Op maandag 27 februari 2006 14:41 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is wel lullig als je er speciaal voor thuis moet blijven. Ze moeten gewoon op de afgesproken tijd komen, en niet van hun probleem jouw probleem maken.
Jawel, er precies tussenin is primaquote:
Altijd gezeik met die gasten. Je moet gewoon een hele dag vrij nemen omdat je nooit zeker weet of ze nou op tijd komen, of dat ze vijf uur te laat komen.quote:
Dus hij zou vanmiddag moeten komen?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:42 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Jawel, er precies tussenin is primaWaarschijnlijk gingen ze er gewoon van uit dat er wel iemand thuis zou zijn....
Ja, ik weet er alles van.quote:Op maandag 27 februari 2006 14:42 schreef boyv het volgende:
[..]
Altijd gezeik met die gasten. Je moet gewoon een hele dag vrij nemen omdat je nooit zeker weet of ze nou op tijd komen, of dat ze vijf uur te laat komen.
En iedereen maar klagenquote:Op maandag 27 februari 2006 14:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
net het OV of te vroeg of te laat, nooit op tijd![]()
jah nu je het zegt, dat klote bus was vanochtend dus ook te vroeg, ik rennen, maar haalde het nog net en de buschauffeur maar zeggen met een smile op zijn gezicht: "precies op tijd"quote:
Nou, blaas hem even opquote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jah nu je het zegt, dat klote bus was vanochtend dus ook te vroeg, ik rennen, maar haalde het nog net en de buschauffeur maar zeggen met een smile op zijn gezicht: "precies op tijd"![]()
een klaplong kan hij krijgen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |