Daar zaten de joodse slaven voor iets tussen natuurlijk. Die moesten dan ook boeten.quote:Op maandag 27 februari 2006 12:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
een uur![]()
zouden de egyptenaren ook gaan klagen als de pyramide was ingestort toen ze klaar waren?
TOA, een soa is wat andersquote:Op maandag 27 februari 2006 13:30 schreef James-Hetfield het volgende:
Ik had die trein bij die SOA door zijn strot geramd.
Moedwillige een project vernaggelen van "hard"werkende studenten.
Ze zijn allebei ongewenst. En ze verspreiden zich als een sexueel overdraagbare ziekte.quote:
Een druiper, of platjes op je monitorquote:Op maandag 27 februari 2006 15:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
straks krijgt mijn computer soa als ik erop klik![]()
eghquote:Op maandag 27 februari 2006 15:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een druiper, of platjes op je monitor
goed gedaan danquote:Op maandag 27 februari 2006 15:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
2 Klasgenoten van mij doen een profielwerkstuk over brugcontructies, hebben ze een miniatuurbrug van misschien 40 centimeter gebouwd, tussen 2 tafels gezet en gewichten aan gebonden. Dat ding hield 50 kilo ofzo, maar omdat 'ie nog niet stuk ging hebben ze d'r een 3e-klasser op laten staan (ook zo'n 50 kilo ofzo?) en d'r nog die gewichten bij gehangen. 100 kilo dus, en dat ding kraakte alleen een beetje.
Dus.
Ik internet veilig, of ik internet nietquote:Op maandag 27 februari 2006 15:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
daarom doe trek ik altijd een plastic zak om mijn monitor als ik internet![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 12:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
een uur![]()
zouden de egyptenaren ook gaan klagen als de pyramide was ingestort toen ze klaar waren?
Goede vergelijking!quote:Op maandag 27 februari 2006 12:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
een uur![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |