Goed plan.quote:
Dat staat al in de OP.quote:
En goed plan inderdaad.quote:* Je moet momenteel één user 2 pluspunten geven, en 2 users 2 minpunten. Dit op het oog van zo veel mogelijk eliminaties.
Oh, maar dat stond er bij het vorige topic ook al...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:40 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Dat staat al in de OP.![]()
[..]
En goed plan inderdaad.![]()
Ja inderdaad, en toen deden we het niet eens.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, maar dat stond er bij het vorige topic ook al...
Zo is het levenquote:Op maandag 27 februari 2006 17:26 schreef Californian_dreamer het volgende:
zie trouwens dat ik ineens laatste sta...grappig hoe je binnen een dag van eerste (32 pnt) naar laatste (14 pnt) kan gaan, maar zo is het spel
Dat heb je mis.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
-2 superhero87 zie ik de laatste tijd erg weinig? Of heb ik het mis?
Ik ben er heel vaak hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 17:27 schreef charmed_angel het volgende:
-2 superhero87 zie ik de laatste tijd erg weinig? Of heb ik het mis?
Mag geen 2x +punten gevenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef chansadres het volgende:
+2 Lynx must go up. Floortje
+2 WithMe voor de kaart!
-2 -vaduz Niks mee
Lynx666 28
Andiyan 28
superhero87 20
WithMe 17
Californian_dreamer 16
-Vaduz- 15
Spreek je bijna nooit terwijl de rest van de lijst dagelijks spreek...quote:
Uitstel van executie.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:20 schreef superhero87 het volgende:
[..]
laat me raden? Vaduz pluspunten?![]()
2 users moet je minpunten gevenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef Californian_dreamer het volgende:
chan, hoe bedoel je, MOET je nu iemand pluspunten geven? (niet dat ik dat erg vind, maar...)
en ja, er zijn eigenlijk alleen nog maar leuke users over, dus minpunten geven word gewoon moeilijk...
viel me idd ook al op Lynx, maar aan de andere kant, net had hij.zij alleen maar de drie staan die min punten kregen, dus het is al verbeterdquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef Lynx666 het volgende:
Vaduz had toch nog 1 punt?
Ik zie m niet meer in PeRi's lijstje
okay Peri, zal het onthoudenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:41 schreef PeRi het volgende:
Ja ik had verkeerd gekopieerd. Maar ik mis dus nog steeds vaduz?.
En is het nou verplicht 1 pluspunt? Dan verander ik het even nog. En peri is nog steeds een zij.
ze?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:42 schreef Woelli het volgende:
Ze heeft lang boven aangestaan toch niet de winnaar![]()
Je lijkt op Floortje![]()
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:00 schreef WithMe het volgende:
* Wat een kutreden. Sorry jongens.
Ik zeg toch sorry.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:37 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
Die dag daarvoor vergeet je dan zeker! en ik spam je al 3x met pluspunten en nu ga je weer stemmen opeens en dan krijg ik een 'beloning' van je?![]()
ja ik voel me héél zielig.![]()
Dank je.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:41 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Oh, nou ja. vooruut dan, tis je vergeven.![]()
Je mag toch niet meer stemmen als je nog in de race zit?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef superhero87 het volgende:
ik ga na erik
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:02 schreef BVO het volgende:
Maar twee stemmen mag je nu uitbrengen toch?
Ja 't is jouw spelquote:
Of je kijkt ff boven jequote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Of je kijkt naar mijn editquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:14 schreef Lynx666 het volgende:
Te vroeg voor een einde, en Andiyan moet eens niet winnen
Andiyan 4
Californian_dreamer 4
OMG! Ik ben blij dat ik je zo vaak minpunten heb gegevenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:16 schreef WithMe het volgende:
Californian_dreamer 4
Andiyan 4
Om het spannend te houden.![]()
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG! Ik ben blij dat ik je zo vaak minpunten heb gegeven![]()
Ik wil dat het afgelopen is, dit spel zorgt voor onnodige stressquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:19 schreef Lynx666 het volgende:
Als iedereen vandaag zn stem gebruikt om het spannend te houden, kunnen we het op Idols-Meet-Dag symbolisch beslissen![]()
ja, inderdaadquote:
En de echte is ook nog steeds mogelijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hebben we toch nog onze eigen Raffaela-Floortje finale hier
Iddquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
En de echte is ook nog steeds mogelijk.![]()
Je hebt het recht om te stemmen, just do it.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:40 schreef Yeahinho het volgende:
Zal ik gaan stemmen, of willen jullie het met de echte kliek uitvechten?
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:08 schreef PeRi het volgende:
Jullie staan beiden op de eerste plek. dat is een vaststaand feit, jullie hebben samen gewonnen. Ik heb er gewoon een andere draai aan gegeven, of kan je niet tegen een grapje?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:18 schreef chansadres het volgende:
Leuke Twist Peri
Hierdoor ben ik toch Serge geworden want iedereen stijgt nu een plaats
En ik was nog zo van plan om jou omhoog te schuiven in de klassementen, maar dat zal nu dus ook niet gaanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:03 schreef chansadres het volgende:
Regels kan je nooit achteraf wijzigen Erik
Dus de uitslag ligt nu vast
PeRi, doe niet zo serieus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef PeRi het volgende:
Erik, doe eens niet zo huilie.
Jij maakt nooit grapjes, je huilliet altijd. Logisch dat iedereen jou serieus neemt. Maar ik ben blij dat we dat dus niet meer hoeven te doen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
PeRi, doe niet zo serieus.
Grapjes, herken je ze ook soms?
De helft van wat ik zeg is niet zo serieus als het blijkbaar overkomt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:12 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij maakt nooit grapjes, je huilliet altijd. Logisch dat iedereen jou serieus neemt. Maar ik ben blij dat we dat dus niet meer hoeven te doen..
Die PI impliceert dat je een grapje maakt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
De helft van wat ik zeg is niet zo serieus als het blijkbaar overkomt.
Oh, en ik moet mezelf aanleren om PI's te gebruiken, dat vergemakkelijkt het allemaal een beetje, denk ik.
Die moet ik onthouden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die PI impliceert dat je een grapje maakt..
Dat zijn veel te moeilijke woorden voor mij op de vroege ochtendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Die PI impliceert dat je een grapje maakt..
Heb je de tijd tot sint juttemis?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil eigenlijk net zo lang survivallen tot ik bovenaan sta.
Piet Paulusma zei dat er een halve meter sneeuw ging vallen, dus ik heb nog hoopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben net in de hel geweest. Nog geen vorst..
Scherpquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ben net in de hel geweest. Nog geen vorst..
dit zullen wie niet leuk vinden? ik vond het een beetje en anti-climax idd, en als ik ergens een hekel maar ach, het is maar een spel, wer hangen geen mensenlevens vanaf ofzo...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:24 schreef superhero87 het volgende:
Ik verzeker je: Dit zullen ze niet echt leuk vinden![]()
![]()
Kggg, I'm dyingquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
dit zullen wie niet leuk vinden? ik vond het een beetje en anti-climax idd, en als ik ergens een hekel maar ach, het is maar een spel, wer hangen geen mensenlevens vanaf ofzo...![]()
so I was wrongquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef chansadres het volgende:
[..]
Kggg, I'm dying
Kom maar op met die juichberichten
quote:
ja, een vote-round om de nummer 1 te bepalen (just kidding of course).quote:
Shoout-out!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
2 Winnaars![]()
Kunnen we niet nog stemmen, de eerste die de eerste 10 stemmen heeft, heeft gewonnen?
Here i amquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:38 schreef Californian_dreamer het volgende:
hahaha. ik zat al te wachten op je reactie
Ik hou van jullie alletweequote:
zie mijn eerdere postquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, even voor de duidelijkheid, wat mij betreft is deze editie voorbij. Enige andere regelingen over de, toch wat, onverwachtse uitkomst moet van iemand anders komen. Ik heb er verder vrede mee.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon helemaal opnieuw beginnen!!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik ben voor een extra stemronde, waarin ik en frank natuurlijk geen stem hebben.
Die grap is al gemaaktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:56 schreef Yeahinho het volgende:
Ik stel voor dat we gewoon helemaal opnieuw beginnen!!
Klopt, gooi maar dicht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:
Ik stem voor een slotje, het is nou wel leuk geweest. Hoewel deze editie lang zo leuk niet was als de eerste.
Ik zou niet durven.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:06 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Klopt, gooi maar dicht.![]()
En WithMe, had je me er TOCH maar uit moeten knikkeren toen het kon![]()
Niet door mij in ieder gevalquote:
teruglezen is ok!quote:
Maar quoten kan ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:21 schreef WithMe het volgende:
Twee winnaars!
Uitslag van User Survival Game editie 2:
1. Andiyan
1. Californian_dreamer
3. superhero87
4. WithMe
5. Lynx666
6. -Vaduz-
7. chansadres
8. charmed_angel
9. Woelli
10. sbientje