Ik ben inderdaad de titel vergeten, ik heb al een topicreport gemaakt om de titel te veranderenquote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef Roi het volgende:
Weer iemand die 'per ongeluk' de titel is vergeten![]()
Dankjequote:
Nee de nieuwprijs is ~520 euro. Deze is niet nieuw meer. Alhoewel hij is wel zo goed als nieuwquote:Op maandag 27 februari 2006 11:52 schreef Prep2Fight het volgende:
De vraagprijs is dus 520 als ik dit zo lees?
Ja daar heb je gelijk in, dan maar is een gok doen. 350 lijkt me wel een mooie prijs. Hoger mag natuurlijk altijd.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:55 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik snap het, ben verder ook niet geinterreseerd dus zal niet meer posten, maar voor de mensen die wel geinterreseerd zijn is het wel handig om te weten wat je er [b]precies[b/] voor wilt hebben
De standaard epiphone pickups zitten er in.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Troy het volgende:
wat voor pickups zitten erop? actief???
Het is veel stemvaster en in die zin dus beter. Als je hem goed afgestelt en gestemd hebt kan je doen met de tremelo wat je wil, hij blijft gestemd. Een nadeel is dat het stemmen + afstellen meer werk kost en je niet zo maar van stemming of snaardikte kan wisselen.quote:Op maandag 27 februari 2006 21:40 schreef Even het volgende:
Is Floyd Rose brug nou beter of alleen maar lastiger dan een normale brug?
Nee sorry ik hou van lichte gitaren zoals strats of bepaalde ibanez series.quote:Op maandag 27 februari 2006 22:30 schreef Brentmeister het volgende:
Ruilen tegen een Epiphone Les Paul?![]()
Dankjequote:Op maandag 27 februari 2006 21:35 schreef Even het volgende:
Waarom heb ik nou nooit geld![]()
*Gratis kick voor mooie gitaar
Oow das wel handigquote:Op maandag 27 februari 2006 22:56 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Het is veel stemvaster en in die zin dus beter. Als je hem goed afgestelt en gestemd hebt kan je doen met de tremelo wat je wil, hij blijft gestemd. Een nadeel is dat het stemmen + afstellen meer werk kost en je niet zo maar van stemming of snaardikte kan wisselen.![]()
Daarom is nu ook het geld op of bedoelde je dat niet ?!quote:DankjeOok staanplaatsen voor Metallica?
![]()
Dan haak ik af... word me toch een te duur grapje om er dan ook nog emg's op te laten zettenquote:Op maandag 27 februari 2006 22:56 schreef Funkdude het volgende:
[..]
De standaard epiphone pickups zitten er in.Ik weet niet uit m'n hoofd welk typenummer ze hebben. Passief overigens, zonder batterij/voorversterker.
[..]
Ook je speelstijl is belangrijk. Als je een zware stijl hebt waarbij je veel palmmute's gebruikt en sowieso een neiging hebt om wat te leunen op je brug dan ga je snel valse noten produceren.quote:Het is veel stemvaster en in die zin dus beter. Als je hem goed afgestelt en gestemd hebt kan je doen met de tremelo wat je wil, hij blijft gestemd. Een nadeel is dat het stemmen + afstellen meer werk kost en je niet zo maar van stemming of snaardikte kan wisselen.![]()
[..]
Same herequote:Op donderdag 2 maart 2006 16:55 schreef guitarist.nl het volgende:
erg gaaf gitaartje, jammer dat ik geen geld heb
Vind hem niet echt mooi dus helaasquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:41 schreef guitarist.nl het volgende:
ik heb nog wel een maverick f1
ik wil wel ruilen maar moet je uiteraard wel bijdokken![]()
Heb je een foto?quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ik heb ook evt nog wel een fender telecaster ook met aanbetaling
Ruilen voor je gitaar?!quote:Op maandag 27 februari 2006 22:56 schreef Funkdude het volgende:
[..]
DankjeOok staanplaatsen voor Metallica?
![]()
Bij mij hoeft een gitaar eigenlijk alleen maar lekker te spelen en goed te klinken... of is DAT nou juist niet belangrijkquote:Op donderdag 2 maart 2006 19:06 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Vind hem niet echt mooi dus helaas![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |