Goed...Stappen zaterdag avond, met z'n 3en anderhalve liter whiskey opgezopen. 'S nachts naar bed, 's ochtends wakker en gewoon eten enzo. Zondag moest ik dus sporten, maar voelde me onwijs brak worden. Ik
wist dat ik die middag moest kotsen, dat stond vast!
Op een gegeven moment is de tijd daar. Ik loop naar de wc toe en begin aan de helse klus.
Nu kennen jullie allemaal een wc met plateau. Onderop heb je dus een bak met water, bovenop dat plateau. Ik denk, mik het in de bak met water, dan geeft het niet zo'n troep in de wc.Eerst komt er dus een beetje uit. Ik denk, is dat het nou?! Mooi niet dacht mijn maagje! Daar kwam lading 1 aan. Met Mach 3 kwam het er uit...Vandaar de term Projectile Vomiting. Ik dacht, mooi, dat ben ik kwijt...lekker verder trainen. Drink een slokje water en wil de deur uit lopen. En toen kwam ongeveer lading 2 naar boven schieten. Snel terug naar de wc gerend!! NET OP TIJD!!
Lading 2 knalde met Mach 5 mijn bek uit. Zelfs zo hard, dat ik spetters water en kots tegen mijn gezicht terug geklotst kreeg! Best een vieze ervaring!
Nu kwam ik dus op het idee, om een keer tijdens stappen, te moeten kotsen, en dat recht vooruit doen. Meestal als je kotst namelijk...gooi je het naar de grond toe. Kijken wie er het verst kan kotsen!