En dan zeggen ze dat ik onzin praatquote:Op maandag 27 februari 2006 11:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam
Google maar eens even. Het is een klassieker.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat ik onzin praat
Dat kunnen ze alleen maar als het opdrachtgevende bedrijf ook op tijd de gegevens aanlevert.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Van dat bureau dat de salarisuitbetalingen regelt wel! Die moeten hun zaakjes op orde hebben!![]()
Blijkbaar niet zo klassiek, anders kende ik hem vast welquote:Op maandag 27 februari 2006 13:02 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Google maar eens even. Het is een klassieker.
Dat ligt meer aan jou, weet ik danquote:Op maandag 27 februari 2006 13:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Blijkbaar niet zo klassiek, anders kende ik hem vast wel![]()
Dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 27 februari 2006 13:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat ligt meer aan jou, weet ik dan
quote:De strekking van deze uitspraak is dat dingen die belangrijk zijn voordurend herhaald moeten worden. Wie, bijvoorbeeld in de publieke zaak, iets wil bereiken zal te pas en te onpas zijn boodschap moeten herhalen.
kutkick sterf!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:49 schreef Jape het volgende:
Hebben ze je inmiddels al uitbetaald voor 8 uur Fok!ken per dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |