Als die mag (het is eigenlijk een miniserie), dan steun ik hem.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:38 schreef FremantleDockers het volgende:
Riget (Lars von Trier)? Maar dat is wellicht lastig omdat het voor de tv gemaakt is.
Riget is een mini-series en mag dus niet meedoen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:38 schreef FremantleDockers het volgende:
tNomineer: (restantje uit m'n dvd-lijst)
Riget (Lars von Trier)? Maar dat is wellicht lastig omdat het voor de tv gemaakt is.
Nou vooruit: steun. Al is het alleen maar om Tim Allen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:20 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Santa Clause
Dan niet. Dan gaat de nominaties nu dicht.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik wil nog wel Silent Fall en Nobody's Fool steunen, maar dat is dan ook alleen maar om de hoop wat groter te maken.
Dus eigenlijk steun ik ze niet.
Ja hoor, begin maar met deze:quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef Sokolsky het volgende:
Kan ik al stemmen?
Oh, dat ken ik. Ik heb geloof ik wel eens stukjes van de Flintstones en My Girl 2 gezien, maar zeker weten doe ik het niet. Dus dan stem ik maar liever niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:38 schreef Sokolsky het volgende:
Zoiets. Sommige films zou ik zo maar gezien kunnen hebben, maar ook zo maar niet. BHC III en TSC komen me wel bekend voor, maar op nou op films in die duels te gaan stemmen...
Misschien komen ze al wel in een eerdere ronde elkaar tegen. En dan ligt er dus 1 van de 2 uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:25 schreef Lamon het volgende:
Waarom al die moeite doen als je toch weet dat de finale Shawshank Redemption-Pulp Fiction gaat worden?
Ga dan gelijk naar de laatste ronde.
Of je leest de OP.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:25 schreef Lamon het volgende:
Waarom al die moeite doen als je toch weet dat de finale Shawshank Redemption-Pulp Fiction gaat worden?
Ga dan gelijk naar de laatste ronde.
(sorry voor het storen, ik moest de opmerking even maken en zal jullie verder niet meer lastigvallen.. Maar het zit er wel een beetje in natuurlijk.)
Je hebt al die 24 films gezien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:55 schreef ShaoliN het volgende:
Hoop goede films in 94. Leon gaat winnen natuurlijk.![]()
1. 06 vs. Airheads
2. The Santa Clause vs. Serial Mom
3. The Chase vs. Fatherland
4. Beverly Hills Cop III vs. The Mask
5. The Flintstones vs. Wolf
6. The River Wild vs. Blink
7. S.F.W. vs. Princess Caraboo
8. Killing Zoe vs. My Girl 2
9. Maverick vs. Stargate
10. The Paper vs. Dumb & Dumber
11. Ace Ventura: Pet Detective vs. Street Fighter
12. Rudyard Kipling's Jungle Book (NIET de Tekenfilm!!!) vs. Wagons East
13. Naked Gun 33 1/3 vs. The Client
14. Reality Bites vs. No Escape (Escape from Absolom)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |