ligt het aan mij of doet jouw site het niet?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef -Marc- het volgende:
Een week is in de huidige tijdrekening een periode van zeven dagen. Als eerste dag van de week geldt in de christelijke en islamitische kalender de zondag, in andere systemen (zoals ISO 8601 en NEN 2772) de maandag.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Week
Het ligt aan jou...quote:Op maandag 27 februari 2006 10:28 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ligt het aan mij of doet jouw site het niet?
maar waarom voelt zondag dan niet als eerste?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:27 schreef Herald het volgende:
De TVgids hanteert zaterdag, men zegt zondag maar maandag voelt toch altijd als eerste
omdat het dan nog weekend is, en je op maandag pas aan een nieuwe werkweek begintquote:Op maandag 27 februari 2006 10:30 schreef S1nn3rz het volgende:
maar waarom voelt zondag dan niet als eerste?
voor mij maakt het ook niet echt uit, maar vind het vreemd waarom het voor de een zondag is en de ander maandag.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:33 schreef KumA het volgende:
ik zou zeggen maakt t uit? ik werk onregelmatig dus ik heb al moeite met wat voor dag t is, laat staan wanneer de week begint!
ja, maar dat zou dus ook de zaterdag kunnen zijn, strict gezien. joden werken op zondag gewoon en op zaterdag niet. voor hen is de zaterdag de laatste dag van de week.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:34 schreef Pietverdriet het volgende:
De naam zegt het al, weekEINDE, dus maandag begint ie weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |