ik zie idd potentiequote:Op maandag 27 februari 2006 03:45 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
We zouden natuurlijk al onze creativiteit kunnen bundelen en alsnog proberen hier een TTT van te maken!
Daar:quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga deze pizza helemaal alleen opeten![]()
Dus we gaan nu op zoek naar een user met ernstige acnee?quote:Op maandag 27 februari 2006 03:51 schreef zoalshetis het volgende:
zullen we dan vanaf nu pizza's samenstellen met als basis een geinige pizzabodem van een van de users?
---> PUBquote:Op maandag 27 februari 2006 03:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dus we gaan nu op zoek naar een user met ernstige acnee?
nee je leest verkeerd denk ik. mag ook geen gevolg hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 03:52 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dus we gaan nu op zoek naar een user met ernstige acnee?
Alleen toen had inso persoonlijke problemen met mequote:
een van zijn betere.quote:
Dan weet je dus niet wat een einzelgänger is...quote:Op maandag 27 februari 2006 02:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Ik ga deze pizza helemaal alleen opeten![]()
En als ik zeg:quote:Op maandag 27 februari 2006 03:58 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dan weet je dus niet wat een einzelgänger is...
volgens mij ben jij iemand die zoete meuk op je hartige pizza wil...quote:Op maandag 27 februari 2006 04:00 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En als ik zeg:
Ik ga in mijn eentje een pizza opeten klopt ie wel? (individualist)
Je moet gewoon niet spotten met einzelgängers, that's all...quote:Op maandag 27 februari 2006 04:00 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
En als ik zeg:
Ik ga in mijn eentje een pizza opeten klopt ie wel? (individualist)
iddquote:Op maandag 27 februari 2006 04:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet spotten met einzelgängers, that's all...
Ananas op een pizzaquote:Op maandag 27 februari 2006 04:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij ben jij iemand die zoete meuk op je hartige pizza wil...![]()
hawaï of zo.
Daar ben je dan niet alleen inquote:Op maandag 27 februari 2006 04:07 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Gewoon Italiaans, lekker pittig en krokant
Ik ben in m'n eentje op de bonne fooi naar Curacao vertrokken voor een half jaar, pardon mequote:Op maandag 27 februari 2006 04:03 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Je moet gewoon niet spotten met einzelgängers, that's all...
en als je met hen spot, spot je met de bruinsma clan.quote:Op maandag 27 februari 2006 04:07 schreef ilona-scuderia het volgende:
Als je met einzelgängers spot, dan spot je met de hells angels...
Je zit op een fucking eiland met 35 graden!quote:Op maandag 27 februari 2006 04:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Je zou me ook natuurlijk gewoon zielig kunnen noemen
Maar dat is wel erg kort door de bocht, alleen (zelfs met pizza) is niet altijd zieligquote:Op maandag 27 februari 2006 04:10 schreef Kluupkluup het volgende:
Je zou me ook natuurlijk gewoon zielig kunnen noemen
Ik zit anders wel te kutten met een meisje in Nederland..quote:Op maandag 27 februari 2006 04:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Je zit op een fucking eiland met 35 graden!
Wat nou zielig?!![]()
dat vroeg ik nog in dat andere topic.. wat voor werk doe je?quote:Op maandag 27 februari 2006 04:16 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik moet nu echt wat werk gaan verzetten.![]()
Doei!
Ik ben degene die op Curacao zit hequote:Op maandag 27 februari 2006 04:22 schreef r_one het volgende:
Pallets sorteren op Curacao?
Zo is het maar net, niet spotten met de einzelgängers...quote:Op maandag 27 februari 2006 04:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als je met hen spot, spot je met de bruinsma clan.
Zou er een vereninging zijn die opkomt voor de rechten van einzelgängers?quote:Op maandag 27 februari 2006 04:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Zo is het maar net, niet spotten met de einzelgängers...![]()
Ja, die vereniging heeft zichzelf "vereenzelfigt" op http://www.hellsangelsamsterdam.nl/quote:Op maandag 27 februari 2006 04:40 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Zou er een vereninging zijn die opkomt voor de rechten van einzelgängers?
Vat je hem? vereniging.. einzelgängers..D:
!!11!!!!
oh.. vandaar dat ze elkaar afknallen.. Je krijgt al snel problemen binnen zo'n clubje natuurlijkquote:Op maandag 27 februari 2006 04:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja, die vereniging heeft zichzelf "vereenzelfigt" op http://www.hellsangelsamsterdam.nl/![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |