Verder erger ik me groen en geel dat Kelly denkt dat Sandy haar dienstmeid is. "Sandy haal dit, Sandy pak dat!"
Ze moet eindeloze jankverhalen aanhoren en ze pikt het allemaal!!
Waarom???
Zou ze bang zijn dat Kelly ook die grote muil tegen haar opentrekt?
Ik kan me niet voorstellen dat Sandy haar aardig vind.
quote:Daar had Leo (nota bene) een theorie over. Hij zei dat Sandy altijd de zijde kiest van de personen met de grootste bek. In Spanje koos ze altijd de zijde van Priscella en nu dus de zijde van Kelly. Misschien voelt ze zich dan veiliger. Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Spablauw het volgende:
Verder erger ik me groen en geel dat Kelly denkt dat Sandy haar dienstmeid is. "Sandy haal dit, Sandy pak dat!"
Ze moet eindeloze jankverhalen aanhoren en ze pikt het allemaal!!
Waarom???
quote:Ik denk dat Sandy haar wel aardig vindt, maar dat ze zo langzamerhand ook wel genoeg van d'r gedrag begint te krijgen. Dus misschien binnenkort een uitbarsting van Sandy naar Kelly, want van GJ hoeven we dat niet te verwachten. Sandy is niet echt bang, hoor.
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Spablauw het volgende:
Zou ze bang zijn dat Kelly ook die grote muil tegen haar opentrekt?
Ik kan me niet voorstellen dat Sandy haar aardig vind.
quote:Dat zou heel goed kunnen.
Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef scanman01 het volgende:[..]
Daar had Leo (nota bene) een theorie over. Hij zei dat Sandy altijd de zijde kiest van de personen met de grootste bek. In Spanje koos ze altijd de zijde van Priscella en nu dus de zijde van Kelly. Misschien voelt ze zich dan veiliger. Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.
quote:Echt? Op mij juist helemaal niet! Veel meer als iemand die stevig in d'r schoenen staat, maar die wel d'r grenzen heeft. Ze heeft veel geduld, maar je moet niet te ver met haar gaan.
Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef scanman01 het volgende:
Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.
[Dit bericht is gewijzigd door Lottje op 30-11-2001 15:51]
quote:Zie hier de reden waarom Sandy GJ genomineerd heeft.
Sandy : Nee. Ik heb uitgelegd waarom ik hem genomineerd heb. Ik heb eerst uitgelegd waarom ik jou en Leo niet genomineerd heb. Ik heb gezegd, Gert vind ik ook lief maar bij de andere twee mensen heb ik een gevoel. Bij Leo voel ik me sinds Spanje op mijn gemak. Dat is minder geworden omdat er een hek tussen zit.
Sandy zal echt niet bang voor Kelly zijn, maar ze heeft dondersgoed door dat aardig doen tegen Kelly voor haar meer oplevert. Je kan mij niet wijs maken dat Sandy al Kelly's buien maar accepteert, maar om de lieve vrede te bewaren, houdt ze zich in.
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Marble het volgende:
Sandy is heus wel mans genoeg hoor.
quote:Kelly ook
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Marble het volgende:
Sandy is heus wel mans genoeg hoor.
Ik ben van mening dat Sandy net als Gert-Jan gewoon een goede zelfbeheersing heeft en ondanks omstandigheden zich verantwoordelijk kan opstellen.
Kelly mag van heel veel geluk spreken dat ze met Sandy en Gert-Jan zo lang in een team zit, ik denk dat menig andere bewoners wanneer ze met haar in een team zouden zitten zo lang, haar met veel minder respect hadden behandeld door haar wisselvallig- en onrechtvaardigheid.
Sandy en Gert-Jan zijn toppers die zich keurig gedragen ik vind het vreemd dat ze door veel buitenstaanders juist hierop af worden gerekend en juist zwak zouden zijn. Dit toont juist aan dat ze sterk in hun schoenen staan.
In het verleden hebben ze confrontaties gehad met andere bewoners waarbij ze ook niet op hun mondje waren gevallen. Kelly is een vrouw met gebruiksaanwijzing en Sandy en Gert-Jan proberen daarmee om te gaan.
Wel jammer, natuurlijk.
quote:Met je eens,
Op vrijdag 30 november 2001 15:50 schreef Showtime het volgende:
Sandy en Gert-Jan zijn toppers die zich keurig gedragen ik vind het vreemd dat ze door veel buitenstaanders juist hierop af worden gerekend en juist zwak zouden zijn. Dit toont juist aan dat ze sterk in hun schoenen staan.
In het verleden hebben ze confrontaties gehad met andere bewoners waarbij ze ook niet op hun mondje waren gevallen. Kelly is een vrouw met gebruiksaanwijzing en Sandy en Gert-Jan proberen daarmee om te gaan.
quote:Om kleine dingetjes ja. Das niet zo moeilijk. Als het gaat om haar uitbarstingen tegenover GJ zal ze haar mond houden en daarmee stilzwijgend haar goedkeuring aan Kelly geven.
Op vrijdag 30 november 2001 15:50 schreef Showtime het volgende:
Ik heb Sandy al regelmatig tegen Kelly zien afbijten.
quote:Nee hoor, ze zegt het heus wel als ze vindt dat Kelly te ver gaat. Alleen niet zo hard dat Kelly het kan horen door haar eigen gebler heen
Op vrijdag 30 november 2001 16:00 schreef fokje het volgende:[..]
Om kleine dingetjes ja. Das niet zo moeilijk. Als het gaat om haar uitbarstingen tegenover GJ zal ze haar mond houden en daarmee stilzwijgend haar goedkeuring aan Kelly geven.
quote:Daar kan ik je geen ongelijk in geven.
Op vrijdag 30 november 2001 15:55 schreef Spablauw het volgende:[..]
Met je eens,
maar ondanks dat ze zich keurig gedragen, zouden ze toch eens wat steviger kunnen reageren.
Gert-Jan bij de scheldpartijen van Kel
en Sandy zou eens wat minder bevelen kunnen opvolgen.
[Dit bericht is gewijzigd door Showtime op 30-11-2001 16:20]
Ziet er niet erg bang uit als je 't mij vraagt...
quote:Zolang ze onder de hoede zit van Kelly in ieder geval niet nee. Toen Sandy captain was en de ruzie uitbrak, ging Sandy er bijna aan onderdoor. Zij is dan ook de eerste geweest die geen captain meer wilde zijn en de anderen bijna smeekte het over te nemen. Ze kan het gewoon niet aan. Dat wil niet zeggen dat het geen lieverd is, maar sterk is ze zeker niet. Dat spreekt ook wel uit haar problemen met sex, maar dat is weer een heel ander verhaal.
Op vrijdag 30 november 2001 16:17 schreef Marble het volgende:
Ziet er niet erg bang uit als je 't mij vraagt...
quote:Wat een mooie foto! Ze heeft echt zo'n geboetseerd gezichtje! Echt heel mooi.
[afbeelding]Ziet er niet erg bang uit als je 't mij vraagt...
quote:Jij had ervan om te teasen he.
Op vrijdag 30 november 2001 16:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Dat spreekt ook wel uit haar problemen met sex, maar dat is weer een heel ander verhaal.
quote:Was geen teaser hoor. Dat gesprek over sex heb ik uitgebreid beschreven een tijdje geleden. Ik weet helaas niet meer precies wanneer!
Op vrijdag 30 november 2001 16:26 schreef Showtime het volgende:
Jij had ervan om te teasen he.
Wie A zegt moet .......
quote:Nee, dat zeg ik ook niet... maar sterke persoonlijkheden zal zoiets volgens mij niet snel overkomen...
Op vrijdag 30 november 2001 16:30 schreef Lottje het volgende:
Als je problemen hebt met seks betekent dat toch zeker niet dat je op alle fronten een zwakkeling bent.
Maar zou Sandy niet leuker, pittiger zijn als Kel er niet was, of zou ze dan een andere sterkere (lees: luidere) persoonlijkheid zoeken om mee op te trekken?
Let wel, dit is geen kritiek op Sandy, want ik vind haar een lieverd, vind alleen zo jammer dat ze zich zo in de luren laat leggen door Kel.
Hoop dat haar captain schap deze keer wat minder stressvol voor haar is.
quote:Even blijven opletten hoor, voordat er weer voorbarige conclusies uitkomen.
Op vrijdag 30 november 2001 16:56 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat ze duidelijk bang is voor Kelly.
Ze heeft opeens een blackout,. weet niet meer precies wat Gert gezegd heeft?
Beetje laf grietje.
quote:
Mediawatchers:Sandy en Kelly zijn in de slaapkamer over het onderwerp van gisteren aan het praten. Sandy legt uit wat Gert-Jan heeft gezegd. Sandy zegt dat Kelly gewoon fout zit. Kelly ontkent dit. Kelly houd vol dat Gert-Jan voor Leo had gekozen. Ik ben niet achterlijk!!!! Heb jij mijn gezicht niet gezien dan? Ik ben niet gek hoor, en ik laat me ook niet gek maken. Sandy verteld dat Gert-Jan later met tegenzin voor leo had gekozen, omdat Pascal zijn stem geld. En Pascal zijn stem gelde op dat moment.
Sandy is het niet met Kelly eens. Kelly wil haar verhaal kwijt, en zegt dat Gert-Jan duidelijk voor Leo had gekozen. Sandy schijnt een ander gezicht te trekken, en Kelly vraagt snibbig of ze even mag uitpraten. Ik zeg toch niets, antwoord Sandy.
quote:Ja maar nogmaals op fok staat het zelfde verhaal toch heel anders beschreven :)zie mijn reactie hier boven
Op vrijdag 30 november 2001 17:01 schreef Showtime het volgende:[..]
Even blijven opletten hoor, voordat er weer voorbarige conclusies uitkomen.
[..]
quote:Ik had in het andere topic al begrepen wat jou verbaaste.
Op vrijdag 30 november 2001 18:00 schreef itsme het volgende:
Showtime, nog even tussen ons. ik geloof liever het mw verhaal dan het fok verhaal.
ik heb liever dat Sandy eens voor Gert opkomt. alleen vind ik de 2 streamversalagen toch erg verschillend.
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:26 schreef Taylor het volgende:
haar duim showtime
ps. Groeten aan Hunter, misschien zie ik hem volgende week weer.
Van de BB-site:
'Ze heeft het meest moeite met haar maatje Kelly. "Zij is zo dominant. Ik durf geen kritiek te leveren, want dan krijg ik meteen een snauw. Terwijl ze aan de andere kant ook heel lief is." Sandy heeft het gevoel dat ze alleen maar als praatpaal fungeert in het Huis. "Ik ben hier ook BB aan het doen, maar ik moet de hele tijd naar iedereen luisteren. Zij zijn vervolgens hun verhaal kwijt, maar ik blijf ermee zitten."
Egoïstisch
Als Sandy even alleen wil zijn, wordt ze altijd gestoord door iemand. Vooral door Kelly, vertelt ze. Ondanks dat zij haar beste maatje is, heeft ze bij haar de meeste irritaties. Big Brother oppert dat ze dat tegen Kelly moet zeggen, maar Sandy ziet daarvan af. "Kelly heeft geen flauw idee van wat ik allemaal voel. Ik heb geprobeerd om op mijn eigen manier dingen tegen haar te zeggen, maar ze begint dan gelijk te blčren. Ze is heel egoïstisch. Ik heb gewoon geen energie om het tegen haar te zeggen."'
Arme Sandy....
Ze moeten niet meer zo bang zijn en Kelly een keer de waarheid zeggen!!
LAAT haar maar hysterisch worden, als ze merkt dat zelfs haar Mini niet meer met haar meelult...
Can't wait!
quote:Godverdomme, wat is het toch ook een lekker ding die Sandy. Dan maar offtopic. Boejakaa
[afbeelding]Ziet er niet erg bang uit als je 't mij vraagt...
quote:Jemig heej, daar sta ik toch best wel van te kijken!
Op zaterdag 01 december 2001 18:12 schreef CartWOman het volgende:
Sandy is idd bang, voor de grote bek van Kelly.Van de BB-site:
'Ze heeft het meest moeite met haar maatje Kelly. "Zij is zo dominant. Ik durf geen kritiek te leveren, want dan krijg ik meteen een snauw. Terwijl ze aan de andere kant ook heel lief is." Sandy heeft het gevoel dat ze alleen maar als praatpaal fungeert in het Huis. "Ik ben hier ook BB aan het doen, maar ik moet de hele tijd naar iedereen luisteren. Zij zijn vervolgens hun verhaal kwijt, maar ik blijf ermee zitten."
Egoïstisch
Als Sandy even alleen wil zijn, wordt ze altijd gestoord door iemand. Vooral door Kelly, vertelt ze. Ondanks dat zij haar beste maatje is, heeft ze bij haar de meeste irritaties. Big Brother oppert dat ze dat tegen Kelly moet zeggen, maar Sandy ziet daarvan af. "Kelly heeft geen flauw idee van wat ik allemaal voel. Ik heb geprobeerd om op mijn eigen manier dingen tegen haar te zeggen, maar ze begint dan gelijk te blčren. Ze is heel egoïstisch. Ik heb gewoon geen energie om het tegen haar te zeggen."'
Arme Sandy....
Ze moeten niet meer zo bang zijn en Kelly een keer de waarheid zeggen!!
LAAT haar maar hysterisch worden, als ze merkt dat zelfs haar Mini niet meer met haar meelult...
Can't wait!
Zonde, want ze komt vast beter uit de verf zonder Kelly, hoop dat ze dapper genoeg wordt om haar te nomineren!!
ik denk dat sandy kelly kei hard gaat aanpakken
dit zal nog ff duren :x want sandy wil haar hoofd nog niet boven het maaiveld uitsteken
quote:Ik denk dat dat dan héél, héél lang gaat duren....
Op zondag 02 december 2001 00:25 schreef harrie1 het volgende:
dit zal nog ff duren :x want sandy wil haar hoofd nog niet boven het maaiveld uitsteken
quote:Ik hoop het maar. Ik weet niet of ze haar keihard gaat aanpakken, maar ik denk wel dat Kelly de grens heeft bereikt bij Sandy. Een druppeltje nog...
Op zondag 02 december 2001 00:25 schreef harrie1 het volgende:
quote:Nee ik denk dat Sandy en Kelly het volgens het poldermodel zullen uitpraten. Wel jammer, Kelly verdient het niet meer.
Op zondag 02 december 2001 01:14 schreef Lottje het volgende:[..]
Ik hoop het maar. Ik weet niet of ze haar keihard gaat aanpakken, maar ik denk wel dat Kelly de grens heeft bereikt bij Sandy. Een druppeltje nog...
Gelukkig is het mij wel opgevallen dat Sandy de laatste paar dagen wel meer tegen de argumenten van Kelly tijdens discussies is ingegaan.
Zoals het conflict omtrent de achterliggende gedachten van Gert-Jan tijdens de discussie voor het verkiezen van een genomineerde bij een gelijkspel aan stemmen tussen Andries en Leo.
Tijdens een discussie met Kelly over deze situatie heeft ze het opgenomen voor Gert-Jan en Kelly erop gewezen dat Kelly haar conclusie op onwaarheden gebaseerd is.
Ik denk dat dit een begin is waarin Sandy steeds steviger tegen Kelly haar mening zal verkondigen.
Het feit dat Leo nu in haar team zit zal voor haar extra motivatie en steun zijn om haarzelf beter te profileren tegenover Kelly.
Toch wel jammer moet ik zeggen!
quote:Absoluut. Maar ze heeft het nu tenminste uitgesproken in de dagboekkamer. Kelly wordt ook steeds erger heb ik het idee, ik vermoed dat Sandy nog wel een keer tegenover haar echt ontploft. Misschien durft ze meer nu Leo bij hun in het team is, daar heeft ze immers een goed band mee. En GJ zal haar ook steunen.
Op zondag 02 december 2001 02:41 schreef BB-King het volgende:
Toch wel jammer moet ik zeggen!
quote:Correctie. In Spanje koos Sandy altijd de zijde van Audrey. En ik meende me te herinneren dat het Ed was die dit zei in de context van dat Sandy best een heel erg leuk meisje was, maar dat ze altijd werd beinvloed door van die bitcherige types. Daar trok ze heel sterk naar toe.
Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef scanman01 het volgende:[..]
In Spanje koos ze altijd de zijde van Priscella en nu dus de zijde van Kelly.
Maar goed, San had ook al aangegeven dat ze het goed met Leo kon vinden in Spanje. En haar vriendin zal ze niet nomineren. Dus niet vreemd dat ze op Gert stemt. Die bungelt er toch een beetje bij.
quote:Nu ik dit zo lees... je hebt gelijk. Het was idd Audrey en het was Ed die het vertelde (ik heb even een flashback
Op zondag 02 december 2001 10:58 schreef CJ het volgende:
Correctie. In Spanje koos Sandy altijd de zijde van Audrey. En ik meende me te herinneren dat het Ed was die dit zei in de context van dat Sandy best een heel erg leuk meisje was, maar dat ze altijd werd beinvloed door van die bitcherige types. Daar trok ze heel sterk naar toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |