abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2339689
Ik was stomverbaasd dat Sandy gisteravond GJ nomineerde.
Ze heeft meer met Leo?!?
Die zat notabene net 5 minuten in hun team!
Zou ze het dus voor Kelly gedaan hebben?

Verder erger ik me groen en geel dat Kelly denkt dat Sandy haar dienstmeid is. "Sandy haal dit, Sandy pak dat!"
Ze moet eindeloze jankverhalen aanhoren en ze pikt het allemaal!!
Waarom???

Zou ze bang zijn dat Kelly ook die grote muil tegen haar opentrekt?
Ik kan me niet voorstellen dat Sandy haar aardig vind.

vrijdag 30 november 2001 @ 15:40:32 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2339694
Sandy is heus wel mans genoeg hoor.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_2339711
de nominatiereden van Sandy kan ik totaal niet bij.. maargoed het zal wel weer... het is tenslotte ook zo dat er gewoon allemaal individuen zitten die voor de 1 miljoen gaan.. en tja dan heb je in Leo een makkelijkere tegenstander dan Gert Jan.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
  vrijdag 30 november 2001 @ 15:42:33 #4
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2339718
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Spablauw het volgende:
Verder erger ik me groen en geel dat Kelly denkt dat Sandy haar dienstmeid is. "Sandy haal dit, Sandy pak dat!"
Ze moet eindeloze jankverhalen aanhoren en ze pikt het allemaal!!
Waarom???
Daar had Leo (nota bene) een theorie over. Hij zei dat Sandy altijd de zijde kiest van de personen met de grootste bek. In Spanje koos ze altijd de zijde van Priscella en nu dus de zijde van Kelly. Misschien voelt ze zich dan veiliger. Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_2339724
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Spablauw het volgende:
Zou ze bang zijn dat Kelly ook die grote muil tegen haar opentrekt?
Ik kan me niet voorstellen dat Sandy haar aardig vind.
Ik denk dat Sandy haar wel aardig vindt, maar dat ze zo langzamerhand ook wel genoeg van d'r gedrag begint te krijgen. Dus misschien binnenkort een uitbarsting van Sandy naar Kelly, want van GJ hoeven we dat niet te verwachten. Sandy is niet echt bang, hoor.
"Who wants to be balanced? Balance is overrated!"
pi_2339736
Kelly gaat volgens mij in het dagelijks leven veel om met egocentrische mensen, daarbij heeft ze haar hele leven voor zichzelf moeten opkomen. (is daar overigens denk ik wel enorm gesteund door haar ouders, verwend om het maar eens te zeggen) Sandy minder denk ik. Ze verschuild zich mijns inziens nog steeds achter Kelly, minder gewend dan Kelly om met conflict-situaties om te gaan. (en er ook bang voor is, of bang dat ze het alleen moet doen.)
pi_2339738
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:42 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Daar had Leo (nota bene) een theorie over. Hij zei dat Sandy altijd de zijde kiest van de personen met de grootste bek. In Spanje koos ze altijd de zijde van Priscella en nu dus de zijde van Kelly. Misschien voelt ze zich dan veiliger. Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.

Dat zou heel goed kunnen.
Ze neemt zelf nooit geen initiatief om iets te doen, volgt Kel slaafs. Ze heeft iets bangs over zich.
Zonde, want ze lijkt me een lieve meid, maar iets meer pit zou geen kwaad kunnen.
pi_2339748
quote:
Sandy komt wel op me over als een fragiel meisje die ook zo kan instorten.
Echt? Op mij juist helemaal niet! Veel meer als iemand die stevig in d'r schoenen staat, maar die wel d'r grenzen heeft. Ze heeft veel geduld, maar je moet niet te ver met haar gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Lottje op 30-11-2001 15:51]

pi_2339751
Uit de streamverslagen van Buswatcher.
quote:
Sandy : Nee. Ik heb uitgelegd waarom ik hem genomineerd heb. Ik heb eerst uitgelegd waarom ik jou en Leo niet genomineerd heb. Ik heb gezegd, Gert vind ik ook lief maar bij de andere twee mensen heb ik een gevoel. Bij Leo voel ik me sinds Spanje op mijn gemak. Dat is minder geworden omdat er een hek tussen zit.
Zie hier de reden waarom Sandy GJ genomineerd heeft.

Sandy zal echt niet bang voor Kelly zijn, maar ze heeft dondersgoed door dat aardig doen tegen Kelly voor haar meer oplevert. Je kan mij niet wijs maken dat Sandy al Kelly's buien maar accepteert, maar om de lieve vrede te bewaren, houdt ze zich in.

pi_2339757
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Marble het volgende:
.
O+. Ripley. O+.
pi_2339778
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:40 schreef Marble het volgende:
Kelly ook
FLAUW, maar ja...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_2339788
Ik heb Sandy al regelmatig tegen Kelly zien afbijten.
Okeej misschien niet in zoveel mate dat het escaleerde tot een heftige discussie tussen beide maar ze kan het wel.

Ik ben van mening dat Sandy net als Gert-Jan gewoon een goede zelfbeheersing heeft en ondanks omstandigheden zich verantwoordelijk kan opstellen.

Kelly mag van heel veel geluk spreken dat ze met Sandy en Gert-Jan zo lang in een team zit, ik denk dat menig andere bewoners wanneer ze met haar in een team zouden zitten zo lang, haar met veel minder respect hadden behandeld door haar wisselvallig- en onrechtvaardigheid.

Sandy en Gert-Jan zijn toppers die zich keurig gedragen ik vind het vreemd dat ze door veel buitenstaanders juist hierop af worden gerekend en juist zwak zouden zijn. Dit toont juist aan dat ze sterk in hun schoenen staan.
In het verleden hebben ze confrontaties gehad met andere bewoners waarbij ze ook niet op hun mondje waren gevallen. Kelly is een vrouw met gebruiksaanwijzing en Sandy en Gert-Jan proberen daarmee om te gaan.

Viper 4 life
  vrijdag 30 november 2001 @ 15:53:03 #13
16797 BIGMAMA
Wanneer begint BigDiet weer?
pi_2339811
Tuurlijk is Sandy niet bang voor Kelly .
Er is toch wel eens een uitbarsting geweest tussen beiden , maar dat lossen ze dan later wel weer op. Sandy is echt niet iemand die zich de kaas van het brood laat eten en zal echt wel zeggen als iets haar niet aan staat wat Kelly betreft.
Misschien is ze stiekum wel verliefd op Kel?
"Strijdlustig" Andre's nieuwe CD, inclusief de single "Bloed, Zweet en Tranen" Prachtig
pi_2339825
Het zou me niks verbazen als niet alleen Sandy, maar iedereen in het huis (op zijn minst een beetje) bang is voor Kelly. Als haar toorn wordt gewekt, en dat kan om de sulligste redenen en op alle tijdstippen gebeuren, dan staat er een moord en brand schreeuwende Kenau tegenover je en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten. Zie wat GJ is overkomen en hoe hij tov Kelly telkens in zijn schulp kruipt. Maar ook de anderen hebben niet (meer) het lef haar tegen te spreken. Sandy is m.i. een beetje onzeker, heeft eieren voor haar geld gekozen en blijft dicht bij Kelly, die daarvoor herhaaldelijk haar waardering uitspreekt (en dat geeft Sandy de nodige steun). Als puntje bij paaltje komt echter is, nogmaals, iedereen bang voor Kelly.

Wel jammer, natuurlijk.

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_2339838
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:50 schreef Showtime het volgende:

Sandy en Gert-Jan zijn toppers die zich keurig gedragen ik vind het vreemd dat ze door veel buitenstaanders juist hierop af worden gerekend en juist zwak zouden zijn. Dit toont juist aan dat ze sterk in hun schoenen staan.
In het verleden hebben ze confrontaties gehad met andere bewoners waarbij ze ook niet op hun mondje waren gevallen. Kelly is een vrouw met gebruiksaanwijzing en Sandy en Gert-Jan proberen daarmee om te gaan.

Met je eens,
maar ondanks dat ze zich keurig gedragen, zouden ze toch eens wat steviger kunnen reageren.
Gert-Jan bij de scheldpartijen van Kel
en Sandy zou eens wat minder bevelen kunnen opvolgen.
pi_2339899
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:50 schreef Showtime het volgende:
Ik heb Sandy al regelmatig tegen Kelly zien afbijten.
Om kleine dingetjes ja. Das niet zo moeilijk. Als het gaat om haar uitbarstingen tegenover GJ zal ze haar mond houden en daarmee stilzwijgend haar goedkeuring aan Kelly geven.
pi_2339945
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:00 schreef fokje het volgende:

[..]

Om kleine dingetjes ja. Das niet zo moeilijk. Als het gaat om haar uitbarstingen tegenover GJ zal ze haar mond houden en daarmee stilzwijgend haar goedkeuring aan Kelly geven.

Nee hoor, ze zegt het heus wel als ze vindt dat Kelly te ver gaat. Alleen niet zo hard dat Kelly het kan horen door haar eigen gebler heen . Als Kelly haar zelf een keer onterecht aanvalt, dan vecht ze keihard terug. Hoop ik tenminste.
pi_2340037
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 15:55 schreef Spablauw het volgende:

[..]

Met je eens,
maar ondanks dat ze zich keurig gedragen, zouden ze toch eens wat steviger kunnen reageren.
Gert-Jan bij de scheldpartijen van Kel
en Sandy zou eens wat minder bevelen kunnen opvolgen.

Daar kan ik je geen ongelijk in geven.
Wat mij betreft mogen Sandy en Gert-Jan Kelly ook harder aanpakken. Maar het geen wat ik wilde aangeven was waarom zij zich zo opstellen tegenover Kelly, en dat is niet omdat ze bang voor haar zijn maar omdat ze haar voorzichtig behandelen.
Begrijp met niet verkeerd, wat mij betreft mag Kelly keihard aangepakt worden daar want ze is te vaak onterecht conclusies aan het trekken bij diversen situaties. Ik probeer alleen het gedrag van Gert-Jan en Sandy te verklaren.

[Dit bericht is gewijzigd door Showtime op 30-11-2001 16:20]

Viper 4 life
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:17:34 #19
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2340078

Ziet er niet erg bang uit als je 't mij vraagt...

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:20:07 #20
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2340107
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:17 schreef Marble het volgende:
Zolang ze onder de hoede zit van Kelly in ieder geval niet nee. Toen Sandy captain was en de ruzie uitbrak, ging Sandy er bijna aan onderdoor. Zij is dan ook de eerste geweest die geen captain meer wilde zijn en de anderen bijna smeekte het over te nemen. Ze kan het gewoon niet aan. Dat wil niet zeggen dat het geen lieverd is, maar sterk is ze zeker niet. Dat spreekt ook wel uit haar problemen met sex, maar dat is weer een heel ander verhaal.
pi_2340164
quote:
[afbeelding]

Wat een mooie foto! Ze heeft echt zo'n geboetseerd gezichtje! Echt heel mooi.
pi_2340170
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:20 schreef scanman01 het volgende:

[..]
Dat spreekt ook wel uit haar problemen met sex, maar dat is weer een heel ander verhaal.

Jij had ervan om te teasen he.
Wie A zegt moet .......
Viper 4 life
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:28:01 #23
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2340200
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:26 schreef Showtime het volgende:
Jij had ervan om te teasen he.
Wie A zegt moet .......
Was geen teaser hoor. Dat gesprek over sex heb ik uitgebreid beschreven een tijdje geleden. Ik weet helaas niet meer precies wanneer!
pi_2340222
Als je problemen hebt met seks betekent dat toch zeker niet dat je op alle fronten een zwakkeling bent.
  vrijdag 30 november 2001 @ 16:34:48 #25
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2340281
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:30 schreef Lottje het volgende:
Als je problemen hebt met seks betekent dat toch zeker niet dat je op alle fronten een zwakkeling bent.
Nee, dat zeg ik ook niet... maar sterke persoonlijkheden zal zoiets volgens mij niet snel overkomen...
Iemand die niet sterk is, is niet meteen zwak hoor.... Er zit nog een hele groot deel in het midden waar de meerderheid van de bevolking onder valt.
pi_2340351
Oke, maar 'een fragiel persoontje dat ieder moment kan instorten' klinkt toch wel als zwak. Kan natuurlijk zijn dat je zo over haar denkt, maar volgens mij heeft het niks te maken met of ze nou wel of niet van seks houdt. (Ik weet trouwens niet precies wat haar problemen met seks zijn, maar toch.)
pi_2340376
Ok,
de meerderheid vind dat Sandy niet bang is van Kelly.
Misschien wel de bescherming bij haar zoekt.

Maar zou Sandy niet leuker, pittiger zijn als Kel er niet was, of zou ze dan een andere sterkere (lees: luidere) persoonlijkheid zoeken om mee op te trekken?

Let wel, dit is geen kritiek op Sandy, want ik vind haar een lieverd, vind alleen zo jammer dat ze zich zo in de luren laat leggen door Kel.
Hoop dat haar captain schap deze keer wat minder stressvol voor haar is.

pi_2340522
Ik vind dat ze duidelijk bang is voor Kelly.
Ze heeft opeens een blackout,. weet niet meer precies wat Gert gezegd heeft?
Beetje laf grietje.
pi_2340609
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 16:56 schreef itsme het volgende:
Ik vind dat ze duidelijk bang is voor Kelly.
Ze heeft opeens een blackout,. weet niet meer precies wat Gert gezegd heeft?
Beetje laf grietje.
Even blijven opletten hoor, voordat er weer voorbarige conclusies uitkomen.
quote:
Mediawatchers:

Sandy en Kelly zijn in de slaapkamer over het onderwerp van gisteren aan het praten. Sandy legt uit wat Gert-Jan heeft gezegd. Sandy zegt dat Kelly gewoon fout zit. Kelly ontkent dit. Kelly houd vol dat Gert-Jan voor Leo had gekozen. Ik ben niet achterlijk!!!! Heb jij mijn gezicht niet gezien dan? Ik ben niet gek hoor, en ik laat me ook niet gek maken. Sandy verteld dat Gert-Jan later met tegenzin voor leo had gekozen, omdat Pascal zijn stem geld. En Pascal zijn stem gelde op dat moment.
Sandy is het niet met Kelly eens. Kelly wil haar verhaal kwijt, en zegt dat Gert-Jan duidelijk voor Leo had gekozen. Sandy schijnt een ander gezicht te trekken, en Kelly vraagt snibbig of ze even mag uitpraten. Ik zeg toch niets, antwoord Sandy.

Viper 4 life
pi_2341011
Diane is anders niet zo bang voor Kelly hoor. De eerste 2 weken van BB3 hebben deze 2 al genoeg aanvaringen met elkaar gehad. Het ging dan wel over een poederdoos die niet erg fris behandeld werd door Kelly, maar goed. Ruzie genoeg gezien tussen Kelly en Diane. Het verbaasd me dan ook, dat nadat er teams gemaakt zijn, deze 2 dames amper nog zo'n ruzie hebben gehad.
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
pi_2341036
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 17:01 schreef Showtime het volgende:

[..]

Even blijven opletten hoor, voordat er weer voorbarige conclusies uitkomen.
[..]

Ja maar nogmaals op fok staat het zelfde verhaal toch heel anders beschreven :)zie mijn reactie hier boven
pi_2341057
Showtime, nog even tussen ons. ik geloof liever het mw verhaal dan het fok verhaal.
ik heb liever dat Sandy eens voor Gert opkomt. alleen vind ik de 2 streamversalagen toch erg verschillend.
pi_2341144
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:00 schreef itsme het volgende:
Showtime, nog even tussen ons. ik geloof liever het mw verhaal dan het fok verhaal.
ik heb liever dat Sandy eens voor Gert opkomt. alleen vind ik de 2 streamversalagen toch erg verschillend.
Ik had in het andere topic al begrepen wat jou verbaaste.
Het feit dat er 2 streamverslagen beide een andere situatie schetsen kan voor verwarring zorgen.
Ik denk dat beide verslagen goed zijn, alleen de een typt net iets andere zinnen dan de ander waardoor de situatie op 2 manieren geinterpeteerd kunnen worden. Wat in het verslag van MW staat waaruit blijkt dat Sandy het wel voor GJ op nam geloof ik wel omdat het mij sterk lijkt dat de streamer bij MW zomaar wat uit zijn duim zit te zuigen.
Viper 4 life
pi_2341168
haar duim showtime
Hoe beter ik de mensen leer kennen, hoe meer ik van mijn computer ben gaan houden.
pi_2341204
quote:
Op vrijdag 30 november 2001 18:26 schreef Taylor het volgende:
haar duim showtime

ps. Groeten aan Hunter, misschien zie ik hem volgende week weer.

Viper 4 life
pi_2341225
zal ik doen showtime
pi_2347721
Sandy is idd bang, voor de grote bek van Kelly.

Van de BB-site:

'Ze heeft het meest moeite met haar maatje Kelly. "Zij is zo dominant. Ik durf geen kritiek te leveren, want dan krijg ik meteen een snauw. Terwijl ze aan de andere kant ook heel lief is." Sandy heeft het gevoel dat ze alleen maar als praatpaal fungeert in het Huis. "Ik ben hier ook BB aan het doen, maar ik moet de hele tijd naar iedereen luisteren. Zij zijn vervolgens hun verhaal kwijt, maar ik blijf ermee zitten."

Egoïstisch
Als Sandy even alleen wil zijn, wordt ze altijd gestoord door iemand. Vooral door Kelly, vertelt ze. Ondanks dat zij haar beste maatje is, heeft ze bij haar de meeste irritaties. Big Brother oppert dat ze dat tegen Kelly moet zeggen, maar Sandy ziet daarvan af. "Kelly heeft geen flauw idee van wat ik allemaal voel. Ik heb geprobeerd om op mijn eigen manier dingen tegen haar te zeggen, maar ze begint dan gelijk te blčren. Ze is heel egoïstisch. Ik heb gewoon geen energie om het tegen haar te zeggen."'

Arme Sandy....
Ze moeten niet meer zo bang zijn en Kelly een keer de waarheid zeggen!!
LAAT haar maar hysterisch worden, als ze merkt dat zelfs haar Mini niet meer met haar meelult...
Can't wait!

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_2347779
quote:
[afbeelding]

Godverdomme, wat is het toch ook een lekker ding die Sandy. Dan maar offtopic. Boejakaa
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_2347862
quote:
Op zaterdag 01 december 2001 18:12 schreef CartWOman het volgende:
Sandy is idd bang, voor de grote bek van Kelly.

Van de BB-site:

'Ze heeft het meest moeite met haar maatje Kelly. "Zij is zo dominant. Ik durf geen kritiek te leveren, want dan krijg ik meteen een snauw. Terwijl ze aan de andere kant ook heel lief is." Sandy heeft het gevoel dat ze alleen maar als praatpaal fungeert in het Huis. "Ik ben hier ook BB aan het doen, maar ik moet de hele tijd naar iedereen luisteren. Zij zijn vervolgens hun verhaal kwijt, maar ik blijf ermee zitten."

Egoïstisch
Als Sandy even alleen wil zijn, wordt ze altijd gestoord door iemand. Vooral door Kelly, vertelt ze. Ondanks dat zij haar beste maatje is, heeft ze bij haar de meeste irritaties. Big Brother oppert dat ze dat tegen Kelly moet zeggen, maar Sandy ziet daarvan af. "Kelly heeft geen flauw idee van wat ik allemaal voel. Ik heb geprobeerd om op mijn eigen manier dingen tegen haar te zeggen, maar ze begint dan gelijk te blčren. Ze is heel egoïstisch. Ik heb gewoon geen energie om het tegen haar te zeggen."'

Arme Sandy....
Ze moeten niet meer zo bang zijn en Kelly een keer de waarheid zeggen!!
LAAT haar maar hysterisch worden, als ze merkt dat zelfs haar Mini niet meer met haar meelult...
Can't wait!

Jemig heej, daar sta ik toch best wel van te kijken!
pi_2349042
Helaas,
ik had toch wel gelijk.
Sandy is inderdaad bang van Kel met haar grote waffel!!!

Zonde, want ze komt vast beter uit de verf zonder Kelly, hoop dat ze dapper genoeg wordt om haar te nomineren!!

pi_2349300
Sandy bijt niet snel genoeg van zich af, ze is heel gevoelig,heel gevoelig voor sfeer ook, maar doordat ze te lang wacht met reageren en erg bang is voor ruzie heeft ze uiteindelijk alleen zichzelf er maar mee.
Vint het heel sneu voor haar, ze wordt er gewoon lichamelijk ziek van heb ik het idee, ze moet veel eerder haar mening geven en wat harder zijn tegen Kelly, dat zou veel beter zijn voor Sandy.
pi_2349310
Ja, het begint er inderdaad steeds meer op te lijken. Jammer hoor, ik had Sandy wel wat stoerder ingeschat. Af en toe hoor je haar wel zachtjes zeggen: Nee, Kel, volgens mij ging het niet zo. Maar Kelly hoort het niet eens. Of ze hoort wat ze wil horen en denkt dat Sandy haar gelijk geeft.
pi_2349346
Lijkt me geen twijfel mogelijk toch..... Tuurlijk knijpt Sandy 'm voor Miss Kelly !
Sandy in tranen in de dbk en snikkend vertellen dat ze niet eens de energie heeft om haar de waarheid te zeggen omdat ze direct zit te bléren. Zegt genoeg lijkt me!
één ei is geen ei
pi_2351223
ik denk niet dat sandy bang is voor robot
ze is een westfries en houd zich stil op de achtergrond
maar er komt een moment dat ze toeslaat
ze is wel blond maar niet dom hoor
ze snapt het spelletje heel goed en blijft stil op de achtergrond en hoopt zo naar de finale te gaan
en zo te zien lukt het haar ook aardig
persoonlijk denk ik dat ze een hele goede tactiek gebruikt
wie zijn kop boven het maaiveld steekt is hem snel kwijt
geen slapende honden wakker maken enz enz
ze valt niet echt op in het huis maar doet vriendelijk tegen iedereen
ze is stil genoeg genoeg om niet op te vallen
maar ook niet TE stil
net genoeg om vriendjes te maken
denk maar eens aan de grote dingen die sandy gedaan heeft !
niets dus niemand die een hekel aan haar heeft
zelfs ed niet!!!!!!

ik denk dat sandy kelly kei hard gaat aanpakken
dit zal nog ff duren :x want sandy wil haar hoofd nog niet boven het maaiveld uitsteken

zondag 2 december 2001 @ 00:47:27 #45
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2351444
quote:
Op zondag 02 december 2001 00:25 schreef harrie1 het volgende:
dit zal nog ff duren :x want sandy wil haar hoofd nog niet boven het maaiveld uitsteken
Ik denk dat dat dan héél, héél lang gaat duren....
pi_2351503

Sandy is lief......

wie over zich laat lopen is een stoeptegel......
pi_2351744
quote:
Op zondag 02 december 2001 00:25 schreef harrie1 het volgende:
Ik hoop het maar. Ik weet niet of ze haar keihard gaat aanpakken, maar ik denk wel dat Kelly de grens heeft bereikt bij Sandy. Een druppeltje nog...
pi_2351766
quote:
Op zondag 02 december 2001 01:14 schreef Lottje het volgende:

[..]

Ik hoop het maar. Ik weet niet of ze haar keihard gaat aanpakken, maar ik denk wel dat Kelly de grens heeft bereikt bij Sandy. Een druppeltje nog...

Nee ik denk dat Sandy en Kelly het volgens het poldermodel zullen uitpraten. Wel jammer, Kelly verdient het niet meer.
Komt een man bij de bakker, en wat denk je...?
pi_2352436
Helaas moet ik uit bovenstaand artikel van de BB site concluderen dat Sandy wel degelijk terughoudend is bij het verkondigen van haar mening tegenover Kelly.

Gelukkig is het mij wel opgevallen dat Sandy de laatste paar dagen wel meer tegen de argumenten van Kelly tijdens discussies is ingegaan.

Zoals het conflict omtrent de achterliggende gedachten van Gert-Jan tijdens de discussie voor het verkiezen van een genomineerde bij een gelijkspel aan stemmen tussen Andries en Leo.
Tijdens een discussie met Kelly over deze situatie heeft ze het opgenomen voor Gert-Jan en Kelly erop gewezen dat Kelly haar conclusie op onwaarheden gebaseerd is.
Ik denk dat dit een begin is waarin Sandy steeds steviger tegen Kelly haar mening zal verkondigen.

Het feit dat Leo nu in haar team zit zal voor haar extra motivatie en steun zijn om haarzelf beter te profileren tegenover Kelly.

Viper 4 life
  zondag 2 december 2001 @ 02:41:38 #50
15600 BB-King
Long live the King!
pi_2352441
Ik denk dat er meer uit Sandy was gekomen als ze niet bij Kelly in het team had gezeten. Nu gaat ze gejukt onder Kelly en dat doet haar vast en zeker niet goed. Dat verklaart ook de plotselinge uitbarsting van Sandy in de DBK. Ze nam het voor Gert-Jan op door hem gelijk te geven dat hij gewoon bij het stemmen op een goede manier had gehandeld en niet op een achterbakse manier zoals Kelly in gedachten heeft! Kelly wilde er echter niks van weten dat het zo daadwerkelijk was gegaan. Natuurlijk hebben de twee (Sandy & Kelly) wel een goede band, toch denk ik dat Sandy zich vaak over haar ergert (wie niet tenslotte, ja een paar betweters) maar dat niet durft te zeggen omdat ze bang is voor die vreselijke, grote bek van madame Kelly!

Toch wel jammer moet ik zeggen!

Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_2353250
quote:
Op zondag 02 december 2001 02:41 schreef BB-King het volgende:
Toch wel jammer moet ik zeggen!
Absoluut. Maar ze heeft het nu tenminste uitgesproken in de dagboekkamer. Kelly wordt ook steeds erger heb ik het idee, ik vermoed dat Sandy nog wel een keer tegenover haar echt ontploft. Misschien durft ze meer nu Leo bij hun in het team is, daar heeft ze immers een goed band mee. En GJ zal haar ook steunen.
  zondag 2 december 2001 @ 09:29:28 #52
18342 juanita
Viva Espaņa
pi_2353279
Volgens het stukje op de BB-site hierover heeft Sandy zelfs gezegd dat Kelly degene is met wie ze de meeste irritaties heeft.
I know who I am. No one else knows who I am. If I was a giraffe and somebody said I was a snake, I'd think 'No, actually I am a giraffe' - Richard Gere
pi_2353526
quote:

[..]
In Spanje koos ze altijd de zijde van Priscella en nu dus de zijde van Kelly.

Correctie. In Spanje koos Sandy altijd de zijde van Audrey. En ik meende me te herinneren dat het Ed was die dit zei in de context van dat Sandy best een heel erg leuk meisje was, maar dat ze altijd werd beinvloed door van die bitcherige types. Daar trok ze heel sterk naar toe.

Maar goed, San had ook al aangegeven dat ze het goed met Leo kon vinden in Spanje. En haar vriendin zal ze niet nomineren. Dus niet vreemd dat ze op Gert stemt. Die bungelt er toch een beetje bij.

Sex is like Nokia: Connecting People
  zondag 2 december 2001 @ 11:38:43 #54
2334 bunnyma
kikkers zijn groen
pi_2353621
Ik denk dat het heel erg afhangt wat Sandy gaat doen, aan de de eventuele steun die zij krijgt in de DBK.
Als zij maar denkt dat zij in haar mening t.o.v. Kelly door hen gesteund wordt, zal zij de moed vinden om Kelly te nomineren.
Zit zij echter in de DBK tegenover iemand die zegt dat zij het uit moet praten en Kelly wel oke vindt dan zal ze terug in haar schulp kruipen.
Volgens mij hangt alles dus af van diegene die in de DBK met haar praat. Dus Hummie wat wil je??
eurobilltracker.com
  zondag 2 december 2001 @ 12:11:10 #55
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_2353740
Ik hoop dat Hummie ook snugger genoeg is om te begrijpen dat Kelly zich nogal onmogelijk maakt. Het is toch niet normaal dat Sandy huilend in de DBK zit omdatze niets tegen Kelly durft te zeggen! Moet er wel eerlijk bij zeggen dat als ik een typ als Kelly 24 uur per dag om me heen zou hebben ik ook niet veel tegen haar zou durven zeggen, of in ieder geval zo min mogelijk zal laten weten wat ik daadwekelijk van haar vind.
Zo leuk is het niet dat een persoon zo in haar eigen wereld leeft en dat alles wat er aan kritiek op bijv Kelly gegeven wordt, dat dat wordt omgedraaid tot iets volledig idioots. Vervolgens tegen iedereen gaan klagen en zeuren zodat jij ineens de zwarte piet toe krijgt. Nee hoor, ik zou ook veel voor me houden en op die manier proberen de lieve vrede te bewaren.
  zondag 2 december 2001 @ 12:33:15 #56
16701 scanman01
Today's a good day
pi_2353855
quote:
Op zondag 02 december 2001 10:58 schreef CJ het volgende:
Correctie. In Spanje koos Sandy altijd de zijde van Audrey. En ik meende me te herinneren dat het Ed was die dit zei in de context van dat Sandy best een heel erg leuk meisje was, maar dat ze altijd werd beinvloed door van die bitcherige types. Daar trok ze heel sterk naar toe.
Nu ik dit zo lees... je hebt gelijk. Het was idd Audrey en het was Ed die het vertelde (ik heb even een flashback )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')