Nogal frappant ja.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
Omgekeerde wereld ineens. Swoosh heeft een stalker
wat doe jij hierquote:Op maandag 27 februari 2006 02:18 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Nogal frappant ja.
Ik ruik een msn-romance
Bier.quote:
wat doen we, gaan we em aaien of nietquote:Op maandag 27 februari 2006 02:19 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bier.
Niets nuttigs op fok dus dan maar dit.
Ik doe wel gezellig mee als dat moet.
frapantquote:Op maandag 27 februari 2006 02:19 schreef the_witch het volgende:
Als ik mijn hond aait, dan bijt ik haar ook nog.
Ik aai hem niet, maar van mijn part mag hij dat moemoe geval helemaal gehandicapt neuken.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:20 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
wat doen we, gaan we em aaien of niet![]()
gehandicapte koe is ook niet allesquote:Op maandag 27 februari 2006 02:21 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik aai hem niet, maar van mijn part mag hij dat moemoe geval helemaal gehandicapt neuken.
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:21 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik aai hem niet, maar van mijn part mag hij dat moemoe geval helemaal gehandicapt neuken.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:22 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
gehandicapte koe is ook niet alles
ach lekker biefstukje![]()
Nu alleen je PI's nogquote:Op maandag 27 februari 2006 02:19 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bier.
Niets nuttigs op fok dus dan maar dit.
Ik doe wel gezellig mee als dat moet.
Aaien zou opluchten denk ik zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:21 schreef xrrwr het volgende:
[..]
weet nietquote:Op maandag 27 februari 2006 02:23 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar wat kunnen we verder nu?
Aaien.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:23 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.
Maar wat kunnen we verder nu?
Oh ja, dat ontopic zijn enzo.....quote:Op maandag 27 februari 2006 02:24 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
weet niet
lijkt me een kudtopic![]()
*swoosh toch maar voorzichtig aait
Dat kan men met een russische hamster.quote:
Welnee, van mij mag iedereen wel wat vriendelijker doen tegen elkaar. Even een positief topic deze nacht.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:16 schreef Xennia het volgende:
Omgekeerde wereld ineens. Swoosh heeft een stalker
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welnee, van mij mag iedereen wel wat vriendelijker doen tegen elkaar. Even een positief topic deze nacht.![]()
Ratel!quote:Op maandag 27 februari 2006 02:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
*doet aaien*
De vonken vliegen er vanaf.![]()
* xrrwr Inkopt: een aids topic over Paultjuuuh.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welnee, van mij mag iedereen wel wat vriendelijker doen tegen elkaar. Even een positief topic deze nacht.![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:25 schreef Pluto_Nium het volgende:
[..]
ja voor dat offtopic wordt je straks nog gebanned joh![]()
whehe, wat een haat koester je toch tegen die arme jongen. ik zal de fok radio aflevering nooit meer vergeten.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:26 schreef xrrwr het volgende:
[..]
* xrrwr Inkopt: een aids topic over Paultjuuuh.
Welke?quote:Op maandag 27 februari 2006 02:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
whehe, wat een haat koester je toch tegen die arme jongen. ik zal de fok radio aflevering nooit meer vergeten.![]()
kut die heb ik gemistquote:Op maandag 27 februari 2006 02:27 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
whehe, wat een haat koester je toch tegen die arme jongen. ik zal de fok radio aflevering nooit meer vergeten.![]()
Dat was het uitzicht op die ene heuvel in Jeruzalem in het jaar 0 ook.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:27 schreef Paultjehh het volgende:
moemoe is mooi :$
Oh die...quote:Op maandag 27 februari 2006 02:28 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
waarin je hem het hiernamaals wenste.
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:28 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Dat was het uitzicht op die ene heuvel in Jeruzalem in het jaar 0 ook.
Steijn is ok, voor een "man"quote:
flauwquote:Op maandag 27 februari 2006 02:30 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Steijn is ok, voor een "man"
Al heb je met paard gehad.
Oh ja lief doen.quote:
Mijn anti-excuses als dat hard overkwam.quote:
ja maar jij bent exotisch.quote:
Uhuh! iwowzquote:Op maandag 27 februari 2006 02:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Is dat nou TheSwooshdockSaints!![]()
You look like a nobody to be frankly dear.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:32 schreef Paultjehh het volgende:
Moemoe is nog steeds mooi, do I look like I give a fuck wat er in Jeruzalem gebeurd is xrrwr?
Goed zo!quote:Op maandag 27 februari 2006 02:31 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
[liefe modus] moemoe![]()
![]()
[/liefe modus]
Ik ben toch echt geen kloon, je hebt nog een mooi briefje met cequote:Op maandag 27 februari 2006 02:31 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Oh ja lief doen.
[lief]
Ik geloof er nog steeds geen ene ruk van dat jij geen kloon bent.
[/lief]
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:35 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat geflopte nep-pilsje van Grolsch
quote:Op maandag 27 februari 2006 02:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben toch echt geen kloon, je hebt nog een mooi briefje met ce![]()
o
van me gezien remember?
misschien moet je het wat minder dik er op leggen?quote:Op maandag 27 februari 2006 02:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben toch echt geen kloon, je hebt nog een mooi briefje met ce![]()
o
van me gezien remember?
Kom maar naar irc als je me wil spreken.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:34 schreef Paultjehh het volgende:
Moemoe, wil je msnén?
Me dunkt!quote:Op maandag 27 februari 2006 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je het wat minder dik er op leggen?
Welterusten!quote:Op maandag 27 februari 2006 02:35 schreef Pluto_Nium het volgende:
Goed topic waar ik zonder problemen kan zeggen dat ik ga slapen![]()
een goeden nacht allen![]()
Is knuffelen ook goed?quote:Op maandag 27 februari 2006 02:37 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik geloof je moemoe!![]()
Zullen we trouwen![]()
en daar zit je dan, in de knoop, met je kinderwens...quote:
Mjah, ik word er een beetje moe van.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien moet je het wat minder dik er op leggen?
maakt het uit?quote:Op maandag 27 februari 2006 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Mjah, ik word er een beetje moe van.![]()
Ik neem het zoalshetisquote:Op maandag 27 februari 2006 02:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en daar zit je dan, in de knoop, met je kinderwens...
Leuke smiley!quote:Op maandag 27 februari 2006 02:44 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik neem het zoalshetis [afbeelding]
da bedoel ieck.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bij de iets wat meer serieuzere posts wel.
Naja boeiend enzo.
BBeffers in dah housequote:Op maandag 27 februari 2006 02:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moemoe! Sebasser![afbeelding]
![]()
lekker, heb nu zin in een hemaworst.quote:Op maandag 27 februari 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
BBeffers in dah house
ik hou van jullie alleen zolang jullie je onderbroekjes nog aan hebben,
zodra die dingen uitgaan koop ik Hema worsten voor jullie![]()
Jij hebt geen worst?quote:Op maandag 27 februari 2006 03:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
BBeffers in dah house
ik hou van jullie alleen zolang jullie je onderbroekjes nog aan hebben,
zodra die dingen uitgaan koop ik Hema worsten voor jullie![]()
ik heb een knaxworst!quote:
heb je nog 'halve haantjes' in de aanbieding?quote:
Ratel!! Sup meis?quote:Op maandag 27 februari 2006 02:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
Moemoe! Sebasser![afbeelding]
![]()
zo dik zijn ze niet heurquote:Op maandag 27 februari 2006 03:02 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ik heb een knaxworst!
hema worsten zijn voor wat anders
die zijn groot en stevig en ze ruiken zo frapant![]()
Slijm je maar in hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Eigenlijk is de TT kut
SwOoSh is lievvvvvvdat moet het zijn
Pijp je maar in hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is niet nodig.... lukt zo ook wel![]()
Ja dat is hij ooooook.quote:Op maandag 27 februari 2006 03:03 schreef MissHobje het volgende:
Eigenlijk is de TT kut
SwOoSh is lievvvvvvdat moet het zijn
vind je het te kut om te lezen? of moet ff iemand een topic over jou openen?quote:
En jij bent gewoon jaloers.quote:Op maandag 27 februari 2006 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
leuk hoor als man, een 'schattig' topic naar je toegeschoven krijgen...
Welnee. Hoe ging journalistiek & maatschappij trouwens? Ik zag in 't journalistiek topic dat je vroeg naar 't tentamen, maar ik kon niet reageren vanwege mijn ban.quote:
ja straks krijgt je mams opeens van allekanten zo van;quote:Op maandag 27 februari 2006 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Welnee. Hoe ging journalistiek & maatschappij trouwens? Ik zag in 't journalistiek topic dat je vroeg naar 't tentamen, maar ik kon niet reageren vanwege mijn ban.
Die ban had ik overigens zelf aangevraagd.![]()
Hij is het gewoon.quote:Op maandag 27 februari 2006 03:08 schreef zoalshetis het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 03:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En jij bent gewoon jaloers.![]()
ik ben niet zo van de onzin groepjes vorming.quote:Op maandag 27 februari 2006 03:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vind je het te kut om te lezen? of moet ff iemand een topic over jou openen?
Whehe die vragen over de colleges van Kussendrager wist je zeker niet?quote:
quote:Op maandag 27 februari 2006 03:15 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ik ben niet zo van de onzin groepjes vorming.
Die groepjes komen en gaan.
Jups....quote:Op maandag 27 februari 2006 03:22 schreef moemoe het volgende:
SwOoSh is nog steeds schattig overigens!!![]()
Hij heeft een ban.quote:Op maandag 27 februari 2006 03:22 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Jups....
Wrom post ie niet mee eigenlijk![]()
da's wel stoer!quote:
deze is ook laatquote:Op maandag 27 februari 2006 03:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
Welterusten Moemoe![]()
![]()
Sorry late reactie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |