Creativiteit gebruiken
![]()
Ruim denken. Niet denken in beperkingen. Vertrouwen in jezelf hebben. Je eigen pad volgen. En nooit opgeven en ook niet jezelf laten afleiden door dwarsliggers.
Mensen die dwarsliggen en op jou pad komen en jou vrije baan weghalen moet je op de plek wijzen
![]()
Dwarsliggers kun je vergelijken met concurrentie, alleen is het iets anders, dwarsliggers steken iets anders in elkaar. Hoewel concurrentie ook een dwarsligger is
Ieder mens heeft zijn eigen pad. En elkaars pad doorkruizen mag dus niet.
En dat gebeurt nog teveel. Mensen zouden meer in hun eigen domein actief moeten zijn, meer naar hun eigen leven moeten kijken. En niet steeds anderen het leven zuur maken.
Dus volg je pad, volg je hart en verstand. En gebruik je fantasie en hersens en creativiteit en heb vertrouwen in jezelf.
Nooit opgeven ook. Opgeven is taboe. En streef je dromen na. Dromen zijn niet voor niets in het leven geroepen. Dromen zijn om te verwezenlijken
![]()
Heb je een droom of een ambitie. Dan zou je 100 procent of zelfs meer dan 100 procent in moeten zetten om het waar te maken. En ook niet uitgaan van minder is goed genoeg. Minder is nooit goed genoeg. De lat hoger leggen voor jezelf. De lat altijd hoger leggen.
Je hoeft niet in een keer 100 meter hoog te springen, als je iedere dag 1 mm verder gaat en steeds 1 mm opbouwt kom je verder dan wanneer je in een keer alles wilt. Een stabiele en gezonde basis leg je door de tijd te nemen. Plannen maken en ontwikkelen. Tijd nemen om kwaliteit te leveren ook. En kwaliteit maak je niet in 1 dag tijd. Dat heeft tijd nodig, veel tijd.
Om ff door te gaan.
Het idee in je hoofd concreet maken door het op schrift te zetten ook. Een plan van aanpak maken. En het plan van aanpak tot in de kleinste detail uitwerken. Lees goed, tot in de kleinste detail. Je zult alles moeten meenemen. Wil je een goede uitvinding doen, dan is het belangrijk dat je gewoon alles goed uitwerkt.
Ik denk dat iedere uitvinding mogelijk is ook. Alleen is het een kwestie van een goede aanpak.
Je kunt natuurlijk ook de lotto-getallen weten van te voren, maar dat is een makkelijke manier van rijk worden. Hoewel het wel kan leiden tot meer mogelijkheden om te investeren in nieuwe producten.
Eerst de juiste lotto-getallen, van mijn part 10 keer 6 goed achter elkaar. En vervolgens al dat geld gebruiken om te investeren en te beleggen van mijn part. Beleggen kun je ook leren, als je weet hoe de effecten-beurs in elkaar zit, kun je van 10,000 euro een miljard maken, van mijn part 1000 miljard. Misschien zelfs van 100 euro, je kunt van 100 euro 100000 miljard maken, pak je alles goed aan dus.
Weet je kansen goed te benutten dan kun je ieder bedrijf in je zak krijgen. Dan heb je monopolie gewonnen, alleen in het echt
[ Bericht 22% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-02-2006 08:46:13 ]