Zorg dat je pizza in de diepvries hebt, en een oven natuurlijk. Heb ik ook, ff een half uurtje wachten en je hebt een heerlijk, versie pizzaquote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef GaRleC het volgende:
Waarom bregent geen enkele cafetaria in omgeving nijmegen nu nog pizza's,friet etc.
Ik wil nu eten !!!
Na bier moet je wat te snacken hebben, dat is algemeen bekent.
Waarom zijn ze dan tijdens de carnaval gesloten om deze tijd,
BIer, Snacks NU!!
Tja, als je zo gaat beginnen kunnen ze Klaagbaak wel sluitenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zorg dat je pizza in de diepvries hebt, en een oven natuurlijk. Heb ik ook, ff een half uurtje wachten en je hebt een heerlijk, versie pizza![]()
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zorg dat je pizza in de diepvries hebt, en een oven natuurlijk. Heb ik ook, ff een half uurtje wachten en je hebt een heerlijk, versie pizza![]()
10 minuten verderop, in Cuijk bezorgen ze nog tot 03:00quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef GaRleC het volgende:
Waarom bregent geen enkele cafetaria in omgeving nijmegen nu nog pizza's,friet etc.
Ik wil nu eten !!!
Na bier moet je wat te snacken hebben, dat is algemeen bekent.
Waarom zijn ze dan tijdens de carnaval gesloten om deze tijd,
BIer, Snacks NU!!
verse pizza uit de diepvries, hoe tegenstrijdig kan iets zijn!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Moet 'verse' zijn trouwensquote:
Jaook dicht.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Bel een shoarmatent. Die bezorgen nog tot diep in de nacht
ja bijna zo lekker als een pizzaquote:Op maandag 27 februari 2006 02:52 schreef Mustard_Man het volgende:
lekkere bammetjes met berliner/ardennen boterhamworst en mosterd![]()
ach stel je niet zo aan. verwend nest!quote:
't Is al maandagquote:Op maandag 27 februari 2006 04:33 schreef Vampier het volgende:
whehehehhe... het wordt tijd dat nederland zijn religieus gezeik compleet verliest... 24 UURS ECONOMIE EN OOK OPEN OP ZONDAG!!!
is meteen de oplossing voor werkeloosheid onder allochtone jongerenquote:Op maandag 27 februari 2006 04:33 schreef Vampier het volgende:
whehehehhe... het wordt tijd dat nederland zijn religieus gezeik compleet verliest... 24 UURS ECONOMIE EN OOK OPEN OP ZONDAG!!!
En dan?quote:
aangezien her merendeel in die groep toch nooit verder zal komen dan pizza bezorger... goed ideequote:Op maandag 27 februari 2006 04:35 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
is meteen de oplossing voor werkeloosheid onder allochtone jongeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |