Aanschaffen staat d'r, niet jatten!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
In de hal van de plaatselijke school, gemeentehuis, sporthal, verenigings gebouw.
Aanschaffen is een breed begrip.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Aanschaffen staat d'r, niet jatten!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=aanschaffenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Aanschaffen is een breed begrip.
In Ermelo misschien!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=aanschaffen
Toch niet zo breed dusquote:aan·schaf·fen (ov.ww.)
1 zich door koop in het bezit stellen van => aankopen
ontopic svp, heb geen zin om morgen de rvd te bellenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[..]
Toch niet zo breed dus![]()
Ja heb ik inmiddels gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 01:30 schreef At_Fundum het volgende:
Tsja, nogmaals dezelfde, maar dan nog duidelijkere link: http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=4779&highlights=staatsieportret . Ga ermee naar een foto-afdrukservice en zie daar je staatsieportret
Tsja het is degene die ze op haar eigen website als staatsieportret aanmerktquote:Op maandag 27 februari 2006 01:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ja heb ik inmiddels gezien
Hoe weet ik dat dàt portret het laatste staatsieportret is?
je hebt gelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 01:42 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Tsja het is degene die ze op haar eigen website als staatsieportret aanmerkt
aanschaffen iets iets wezenlijks anders dan verschaffenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 05:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
aanschaffen iets iets wezenlijks anders dan verschaffen
Jij hebt vast een foto van je moeder. Is dat wel een lekker wijf?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef James-Hetfield het volgende:
waarom wil je überhaupt een foto van de koningin?
Neem een echt lekker wijf.
Mijn moeder leeft niet meer.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:34 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Jij hebt vast een foto van je moeder. Is dat wel een lekker wijf?
excuus, maar je snapt de strekkig hopelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft niet meer.![]()
Dwaas
Je beantwoordde mijn vraag niet, dus snap ik de strekking niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
excuus, maar je snapt de strekkig hopelijk
omdat het koningshuis ook bij mij aan de muur vertegenwoordigd moet zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 19:05 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Je beantwoordde mijn vraag niet, dus snap ik de strekking niet.
Waarom wil je een portret van de koningin?
maar deze kan ik zelf afdrukken bij de hema en met een lijstje eromheen heb ik toch hetzelfde voor een euro of 10? of is die van jou anders?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:15 schreef johnplayer het volgende:
Ik heb er zelf ook 1 hangen
45 euri's op marktplaats
En dat moet waarom?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:13 schreef Misanthropist het volgende:
omdat het koningshuis ook bij mij aan de muur vertegenwoordigd moet zijn
ff offtopicquote:
Ik heb een officiele,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:26 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
maar deze kan ik zelf afdrukken bij de hema en met een lijstje eromheen heb ik toch hetzelfde voor een euro of 10? of is die van jou anders?
Juist,quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:19 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ik heb een officiele,
uitgegeven door de rijksvoorlichtingsdienst, zit zelfs speciaal glas in wat niet spiegelt.
de mijne is trouwens een erfenis van mn op a die net als ik erg koningsgezind was.
Zoals ik dus al zei, check marktplaats, meestal rind de ¤45quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Juist,
zoiets moet ik hebben. Toch maar even de RVD bellen
Een toekomstige koningin-moeder neuk je nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |