Aanschaffen staat d'r, niet jatten!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
In de hal van de plaatselijke school, gemeentehuis, sporthal, verenigings gebouw.
Aanschaffen is een breed begrip.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Aanschaffen staat d'r, niet jatten!
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=aanschaffenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Aanschaffen is een breed begrip.
In Ermelo misschien!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=aanschaffen
Toch niet zo breed dusquote:aan·schaf·fen (ov.ww.)
1 zich door koop in het bezit stellen van => aankopen
ontopic svp, heb geen zin om morgen de rvd te bellenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:25 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
[..]
Toch niet zo breed dus![]()
Ja heb ik inmiddels gezienquote:Op maandag 27 februari 2006 01:30 schreef At_Fundum het volgende:
Tsja, nogmaals dezelfde, maar dan nog duidelijkere link: http://www.koninklijkhuis.nl/content.jsp?objectid=4779&highlights=staatsieportret . Ga ermee naar een foto-afdrukservice en zie daar je staatsieportret
Tsja het is degene die ze op haar eigen website als staatsieportret aanmerktquote:Op maandag 27 februari 2006 01:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Ja heb ik inmiddels gezien
Hoe weet ik dat dāt portret het laatste staatsieportret is?
je hebt gelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 01:42 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Tsja het is degene die ze op haar eigen website als staatsieportret aanmerkt
aanschaffen iets iets wezenlijks anders dan verschaffenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:23 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 februari 2006 05:31 schreef buzzer het volgende:
[..]
aanschaffen iets iets wezenlijks anders dan verschaffen
Jij hebt vast een foto van je moeder. Is dat wel een lekker wijf?quote:Op maandag 27 februari 2006 14:47 schreef James-Hetfield het volgende:
waarom wil je überhaupt een foto van de koningin?
Neem een echt lekker wijf.
Mijn moeder leeft niet meer.quote:Op maandag 27 februari 2006 15:34 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
Jij hebt vast een foto van je moeder. Is dat wel een lekker wijf?
excuus, maar je snapt de strekkig hopelijkquote:Op maandag 27 februari 2006 15:57 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft niet meer.![]()
Dwaas
Je beantwoordde mijn vraag niet, dus snap ik de strekking niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 16:33 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
excuus, maar je snapt de strekkig hopelijk
omdat het koningshuis ook bij mij aan de muur vertegenwoordigd moet zijnquote:Op maandag 27 februari 2006 19:05 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Je beantwoordde mijn vraag niet, dus snap ik de strekking niet.
Waarom wil je een portret van de koningin?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |