quote:
Opeens besef je het: je dochtertje heeft een extra chromosoompje.quote:Mijn dochter van anderhalf was afwisselend flabbergasted en euforisch. Ze kwijlde van de spanning en sloeg haar armen wild om zich heen in een poging ritmisch mee te bewegen.
Vriendin van mij kwam met het voorstel om een dikke joint te roken en hierheen te gaan. Nu heb ik eindelijk wat info, thanks!quote:
in Sesamstraat. duh.quote:Op maandag 27 februari 2006 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Waar wordt Sesamstraat nou eigenlijk opgenomen? Daar ben ik nogsteeds niet achter.
NOB studios op het Mediaparkquote:
Ik zag d'r vandaag dus weerquote:Op maandag 27 februari 2006 13:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die Lot woont hier in de buurt ergens. Of iig, ik zie d'r heel vaak lopen hier in de buurt
.
MILF.
lees haar m'n mailtje voorquote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag d'r vandaag dus weer. In de Aldi (
) in Amsterdam Zuid, Pijnackerstraat voor de kenners
.
Als ze boodschappen doet bij de Aldi dan verdiend ze vast niet zo veel bij sesamstraat....quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zag d'r vandaag dus weer. In de Aldi (
) in Amsterdam Zuid, Pijnackerstraat voor de kenners
.
quote:Op maandag 27 februari 2006 14:19 schreef MrBean het volgende:
lieve elvan
wij is tuis ook turks en we kijken alteid naar jou op televisie.
mijn papa word dan heeeeeeel boos hij vint dat je niet om mag gaan
met tommie en bigetje purk. een varken is een onrijn dier en dat is
niet goed, want dat is niet goed. een hond is vies. een vogel is
wel goed. een muis ook.
doei
Abdul
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |