Bwhahahaquote:Op maandag 27 februari 2006 00:06 schreef Molluck het volgende:
Echt, als iedereen die te lelijk was de doodstraf zou krijgen dan zou Eindhoven bij lange na niet de 5e grootste stad van Nederland zijn.
Dus jij vind dat ik de doodstraf verdienquote:Op maandag 27 februari 2006 00:06 schreef Molluck het volgende:
Verdomme wat heb ik daar een hekel aan, mensen die gewoon zo ontzettend lelijk zijn!
Vandaag tijdens Carnaval viel het me weer eens op hoeveel mensen er gewoon onvertoonbaar lelijk zijn. Allemaal van die ouwe lelijkerds die één keer per jaar ook eens een verzetje hebben en dan al het bier drinken dat ze de rest van het jaar niet gedronken hebben.
Echt, als iedereen die te lelijk was de doodstraf zou krijgen dan zou Eindhoven bij lange na niet de 5e grootste stad van Nederland zijn.
quote:
Eigenlijk had ik deze reactie net zo goed in de OP kunnen zetten, ik wist toch dat dat het eerste zou zijn dat daarna kwam, je mag die 'quote:Op maandag 27 februari 2006 00:09 schreef Mustard_Man het volgende:
als iedere lelijkert de doodstraf had gekregen hadden we ook geen last meer van jou en je kuttopics
ik wil niet stokenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dus jij vind dat ik de doodstraf verdien![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
verdienen, verdienen... als je hem maar krijgtquote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik wil niet stokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ik wil niet stokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, lolcopterquote:
Dus jij vindt dat je lelijk bent?quote:Op maandag 27 februari 2006 00:11 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
De steden 1tm4 zouden 70% van hun populatie verliezen bedoel je?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/824351/1/50#35530429]maandag 27 februari 2006 00:06
Plan B wanneer de doodstraf niet mag: alle lelijke mensen preventief castreren.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:13 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Idd, lolcopter
BTW: het bestaan van lelijke mensen is gewoon een gevolg van onze min of meer monogame cultuur. Daarin trouwen lelijke mannetjes met lelijke vrouwtjes, waaruit ook weer lelijke kindertjes voortkomen. Bij heel veel dieren is er in de groep één dominant, groot, sterk, intelligent en (naar dierenmaatstaven aantrekkelijk) mannetje dat met álle vrouwtjes paart. Op die manier krijg je natuurlijk minder lelijke kindertjes.
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
[..][28-02-2006] Kuukse 11-KroegetochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Ja, duh. Ik moet toch een reden hebben om de TS te bannenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat je lelijk bent?
Nou ja, een realistisch zelfbeeld is een groot goed![]()
Ik las Allah Akbarquote:Op maandag 27 februari 2006 00:15 schreef DemonRage het volgende:
ALAAF SNACKBAR!
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:12 schreef tonks het volgende:
[..]dan alsnog.. hij heeft "macht"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:15 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[28-02-2006] Kuukse 11-Kroegetocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |