ja daar kunnen ze dus niet tegen... liet je m van 6 hoog vallen ofzo.. de mijne valt ongeveer 10 per dag uit mn borstzak.. en hij doet het nog.. afgezein van wat zwarte verf die eraf bladderd ( ja ik heb m net 6 maanden ) en knopjes die het niet meer doen door het smsen enzo.. is het best een goede telefoonquote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef _Liquid_ het volgende:
Laat ik hem net vallen, nu is het beeldscherm stuk![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
En hoe kwam het eigenlijk dat je niet rekening hielt met de zwaarte kracht?
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Als jij iemand met je auto aanrijdt, stap je dan ook uit en om hem vervolgens voor teringmongool uit te schelden?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef _Liquid_ het volgende:
Laat ik hem net vallen, nu is het beeldscherm stuk![]()
![]()
![]()
hieltquote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Als jij iemand met je auto aanrijdt, stap je dan ook uit en om hem vervolgens voor teringmongool uit te schelden?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Als jij iemand met je auto aanrijdt, stap je dan ook uit en om hem vervolgens voor teringmongool uit te schelden?
Als diegene schade aan mijn auto heeft toegebracht door in de weg te lopen, dan moet ik ja antwoordenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |