ja daar kunnen ze dus niet tegen... liet je m van 6 hoog vallen ofzo.. de mijne valt ongeveer 10 per dag uit mn borstzak.. en hij doet het nog.. afgezein van wat zwarte verf die eraf bladderd ( ja ik heb m net 6 maanden ) en knopjes die het niet meer doen door het smsen enzo.. is het best een goede telefoonquote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef _Liquid_ het volgende:
Laat ik hem net vallen, nu is het beeldscherm stuk![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
En hoe kwam het eigenlijk dat je niet rekening hielt met de zwaarte kracht?
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Als jij iemand met je auto aanrijdt, stap je dan ook uit en om hem vervolgens voor teringmongool uit te schelden?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:47 schreef _Liquid_ het volgende:
Laat ik hem net vallen, nu is het beeldscherm stuk![]()
![]()
![]()
hieltquote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef Twisted_Logic het volgende:
Jaquote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Als jij iemand met je auto aanrijdt, stap je dan ook uit en om hem vervolgens voor teringmongool uit te schelden?
quote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Als jij iemand met je auto aanrijdt, stap je dan ook uit en om hem vervolgens voor teringmongool uit te schelden?
Als diegene schade aan mijn auto heeft toegebracht door in de weg te lopen, dan moet ik ja antwoordenquote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Als ik je post zo lees, een feeling van frustratie?quote:
Ik heb ook jaren een 3210 gehad, daarmee kon je een ruit ingooien en daarna rustig bellend weglopenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:50 schreef The_Mavericks het volgende:
kut telefoons, kep mijn nokia 6670 al 1000 keer laten vallen en hij doet het nog 100% op de krassen na![]()
en samsung![]()
nokia heeft me trouwens nog nooit in de steek gelaten, kep 5 jaar met een 3210 en 3330 gedaan voordat ik een nieuwe kocht (6670)
alle andere merken zijn gewoon KUT
Kijk, dat is handigquote:Op maandag 27 februari 2006 11:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
de beeldscherm van mijn e730 is gelukkig beschermt met een klepje![]()
nee, alleen foto's makenquote:Op maandag 27 februari 2006 12:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Straks ga je me ook nog vertellen dat je ermee kan bellen
Dat is dan weer jammer. Ik heb echt iets nodig waarmee ik altijd kan bellen en gebeld worden.quote:
moederkoekquote:Op maandag 27 februari 2006 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, moederkoek van die lingeriedraagster zeker?![]()
Zeg dat tegen mijn oude 3410quote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef S1nn3rz het volgende:
ja dat heb je met een nokia niet, die gaan zonder te vallen wel stuk.
Die had er geen zin meer inquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zeg dat tegen mijn oude 3410![]()
Die heb ik van woede keihard op de grond gegooit (stuk of 20 keer al) maar hij doet het gewoon nog![]()
Mijn 6610I daarentegen, daar was ik heel zuinig op en toen gingdie opeens nooit meer aan![]()
Nou daar wordt hij anders niet voor betaald, om er geen zin in te hebbenquote:
Je moet z'n salaris ook wel op tijd betalenquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:52 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nou daar wordt hij anders niet voor betaald, om er geen zin in te hebben![]()
Wie?quote:Op woensdag 1 maart 2006 15:55 schreef Paultjehh het volgende:
tjeez, en zeg nu eens iets grappigs aub..
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:57 schreef The_Terminator het volgende:
Je laat hem zelf vallen, en dan is het zogenaamd de schuld van de telefoon. Ga maar klagen over je eigen onhandigheid![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |