Nee, ik weet het nietquote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef YanniiCke het volgende:
weten jullie hoe ik dit kan aanpakken?
xx yannicke
En vervolgens achter een TK adres zettenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:48 schreef gelly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een dergelijke spuuglelijke site zou willen kopieren.
nee, ik zoen niet met jouquote:Op zondag 26 februari 2006 23:49 schreef gelly het volgende:
En xxx natuurlijk.
Okay...quote:Ik ben dus Icy,
een van de beheerders van deze site.
Mijn kracht is ijs.
En ik bevries graag iemand
Is het nou klagen wat je doet? Of is het nou spam. Aangezien je iedereen maar verteld dat ze moeten gaan kijken en ook vooral in het gastenboek moeten gaan schrijven.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef YanniiCke het volgende:
hey ik ben nog maar net begonnen met websites maken he
moet je maar leze op de site dan kan je zien, zet ajb ook iets in het gastenboek
Ah, spam dus, wel goeie spamquote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef YanniiCke het volgende:
moet je maar leze op de site dan kan je zien, zet ajb ook iets in het gastenboek
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef S1nn3rz het volgende:
breezah spam?
Heel verkapt, maar daar begint het idd wel op te lijken jaquote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef YanniiCke het volgende:
Oh, ik had even het idee dat je er je brood mee verdiende. Silly me.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:50 schreef YanniiCke het volgende:
Zeg ikquote:Op zondag 26 februari 2006 23:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Is het nou klagen wat je doet? Of is het nou spam. Aangezien je iedereen maar verteld dat ze moeten gaan kijken en ook vooral in het gastenboek moeten gaan schrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |