Ik heb hier nog over een T-Mobile prepaid packet: een nog gesloten envelop met simkaart etc met beltegoed van 5 euro wat uitgebreid kan worden met nog eens 5 euro na invullen van een registratiekaart.
Verder een defecte SE T310; althans het scherm werkt niet meer. Bij het aanzetten van deze telefoon gaat de backlite aan maar het scherm blijft dood. Toestel zelf is dus niks meer waard; tenzij je eenzelfde toestel hebt en je achterklepje kapot of kwijt is.
Ook zijn de accu en voeding nog te gebruiken. Misschien dat de accu en voeding ook bruikbaar zijn voor andere Sony Ericsson toestellen: accu model is BST-22 en voeding is CST-13
![]()
Ook heb ik hier 2 stuks Sagem mc912 liggen met 1 voeding. Eén ervan heb ik pas nog gebruikt na defect raken van de SE T310. Simpele degelijk toestellen met goed handsfree functie. Handig als reservetoestel of voor asl je uitgaat of ergens anders heengaat waar je telefoon risico loopt kapot te gaan of kwijt te raken. Simlock vrij.
![]()
![]()
En wat wil ik hier nu eigenlijk voor terug? Ik weet het ook niet, aangezien ik de waarde van deze spullen moeilijk kan inschatten. Het zal in ieder geval niet veel zijn
![]()
Dus als je iets leuks te ruil hebt, hoor ik dat graag. DVD-recordables bijvoorbeeld zijn altijd welkom, computerhardware is ook interessant. Ruilen tegen euro's mag ook, doe maar een bod als je niks te ruil hebt.
edvandeberg@zonnet.nl
Oja, een usb-keyboard en usb-muis kan ik goed gebruiken!
[ Bericht 2% gewijzigd door EdvandeBerg op 26-02-2006 23:24:32 ]