dat zijn dinero's.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef super-muffin het volgende:
Wat is moela?
Ik gok doekoe.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef super-muffin het volgende:
Wat is moela?
Ah, ik gebruik 'm gelukkig voornamelijk gewoon aan mijn bureau. Dus dat risico is niet zo groot.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de verbindingen op het logic board niet tegen frictie kunnen en de behuizing en interne frame van de iBook niet stijf genoeg is om frictie tegen te gaan op een oneffen oppervlak. Ik heb op deze manier al 2 iBooks zien sterven in 3 jaar tijd.
Als ik het 3 jaar geleden geweten had, had ik 'em ook voornamelijk zo gebruiktquote:Op zondag 26 februari 2006 22:58 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ah, ik gebruik 'm gelukkig voornamelijk gewoon aan mijn bureau. Dus dat risico is niet zo groot.
Waar gebruikte jij hem voornamelijk dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als ik het 3 jaar geleden geweten had, had ik 'em ook voornamelijk zo gebruikt
Maar goed, dan had ik nu ook geen MBP in de bestelling staan
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nu zit die kut zanger in mijn hoofd, bedankt!
Op m'n schoot, op de bank en in bed.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waar gebruikte jij hem voornamelijk dan?
Dan ga ik hem ook maar eens op mijn bureau zettenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op m'n schoot, op de bank en in bed.
Ik heb 'em nooit aan een tafel of op een bureau gebruikt, in de veronderstelling dat dat ook niet nodig was.
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:57 schreef tonks het volgende:
[..]
Nu zit die kut zanger in mijn hoofd, bedankt!
Als je nog binnen een jaar van aanschaf zit, is AppleCare ook geen slechte optie om te overwegen. Ik weet dat het aardig wat kost, maar je kunt het met studentenkorting kopen en het is altijd goedkoper dan een nieuw logic board of een nieuwe machine.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dan ga ik hem ook maar eens op mijn bureau zetten.
Tot 30 december de tijd om daar over na te denkenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je nog binnen een jaar van aanschaf zit, is AppleCare ook geen slechte optie om te overwegen. Ik weet dat het aardig wat kost, maar je kunt het met studentenkorting kopen en het is altijd goedkoper dan een nieuw logic board of een nieuwe machine.
En als je hem binnen die tijd nog wil verkopen doet Apple Care het ook erg goed als verkoopargumentquote:Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je nog binnen een jaar van aanschaf zit, is AppleCare ook geen slechte optie om te overwegen. Ik weet dat het aardig wat kost, maar je kunt het met studentenkorting kopen en het is altijd goedkoper dan een nieuw logic board of een nieuwe machine.
Ik gebruik hem ook overal en nergens op, en die van mij gaat nog steeds zonder problemen mee? Al meer dan twee jaar that is.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Op m'n schoot, op de bank en in bed.
Ik heb 'em nooit aan een tafel of op een bureau gebruikt, in de veronderstelling dat dat ook niet nodig was.
Het is niet een probleem wat je langzaam begint te merken en steeds erger wordt. Op een dag valt 'ie gewoon uit tijdens het werken en gaat 'ie niet meer aan.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook overal en nergens op, en die van mij gaat nog steeds zonder problemen mee? Al meer dan twee jaar that is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |