Om maar ff te gaan zeiken (dat is in tegenwoordig geloof ik)... kunnen die caps niet in een fake cap topic?quote:
Wil je ajb de kliko niet mooier maken?quote:
Hoe kom je erbij dat het fake isquote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om maar ff te gaan zeiken (dat is in tegenwoordig geloof ik)... kunnen die caps niet in een fake cap topic?
Jaja, met dank aan Frizti. (even offtopic)quote:Op zondag 26 februari 2006 23:37 schreef frizti het volgende:
Hulde MIssJ, goede caps enzo !
was even wat anders aan het doen, sorry voor de late reaktie.
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:39 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Om maar ff te gaan zeiken (dat is in tegenwoordig geloof ik)... kunnen die caps niet in een fake cap topic?
quote:
Ja, maar je mag niet meer zwaaien :wquote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
looooo!!! mag ik hier wel slowchatten??
Nouhou... dat ligt eraan...quote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
Wist niet dat er ook walvissen in HBB zatenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:35 schreef mamapan het volgende:
[afbeelding]
weer te laat, grijs hè. óf de streams lopen heel erg achter bij mij
![]()
walvissen zijn wel leuk en lief.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef Kimske het volgende:
[..]
Wist niet dat er ook walvissen in HBB zaten![]()
Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achterquote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
Nogmaals mijn Lieve Peter brief van vanmiddag.
[afbeelding]
alleen als je recepten verteldquote:Op zondag 26 februari 2006 23:41 schreef Kimske het volgende:
Waarom?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef MissJ. het volgende:
[afbeelding]
Het wordt steeds leuker hierquote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achter![]()
Dan zal Flugel dat ook wel aan mij willen uitleggen?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:44 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Herposten wordt niet gewaardeerd door Flugel kwam ik achter![]()
ik zwaai niet alleenquote:Op zondag 26 februari 2006 23:43 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Nouhou... dat ligt eraan...
Je mag niet: zwaaien, kusjes geven, iemand welterusten of welkom heten EN je post moet 90% over HBB gaan![]()
![]()
Wees welkom hoor
Het enige wat nog leuk is, dat is lappen tekst plaatsen en meer niet, dat is pas interessantquote:Op zondag 26 februari 2006 23:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Dan zal Flugel dat ook wel aan mij willen uitleggen?
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |