abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35528182
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef BONG4002 het volgende:
Mss kunnen we bij BB6 afspreken dat er niet meer gezwaaid wordt, en ook niet gegroet? Dus dat de SC alleen over BB zelf gaat?

Ik noem maar wat hoor Het is mss een verregaande maatregel maar anders houd je toch irritaties bij een aantal users denk ik
Bong dat wordt er wel over iets anders gezeiken
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 23:01:08 #52
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35528190
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:59 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

[..]

De tollerante en relaxte sfeer hier in het HBB forum is in ieder geval voor mij, en ik denk heel veel anderen, een goede reden om hier te posten. Als het te streng gaat worden of te serieus (lees: saai) gaan er veel users afhaken denk ik.
volkomen mee eens
Some memories are best forgotten
Room 23
  zondag 26 februari 2006 @ 23:01:09 #53
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35528193
quote:

[..]

[..]

De tollerante en relaxte sfeer hier in het HBB forum is in ieder geval voor mij, en ik denk heel veel anderen, een goede reden om hier te posten. Als het te streng gaat worden of te serieus (lees: saai) gaan er veel users afhaken denk ik.
Zo denk ik er ook over, maar we kunnen alleen maar afwachten hoe het gaat lopen als er al een bb6 komt.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
Op vrijdag 24 februari 2006 11:37 schreef regenworm het volgende:
Ja, ik kon niks vinden en een it-er is ook maar een mens
pi_35528210
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35528221
hoi hoi allemaal
Jolientje
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 23:02:32 #56
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35528260
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:01 schreef odie22 het volgende:
hoi hoi allemaal
namens allen
Room 23
pi_35528275
quote:

[..]

[..]

Nee hoor, misschien in het begin even, maar na verloop van tijd komen de meesten toch weer terug, een paar zijn dan defintief weg, maar ook van die maken er paar een nieuw account aan en zijn ook weer terug op het forum,
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  zondag 26 februari 2006 @ 23:03:22 #58
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_35528290
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef regenworm het volgende:

[..]

Bong dat wordt er wel over iets anders gezeiken
Dat is waar, je kan het natuurlijk nooit iedereen helemaal naar de zin maken Tis een moeilijke kwestie wel.....je zult idd altijd wel kritiek krijgen etc., gelukkig (als er al een nieuwe BB komt) mocht BB6 beginnen dan hebben we iig lang genoeg de tijd om eens goed na te denken hoe het dan wordt aangepakt hier
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:04:31 #59
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35528334
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:01 schreef odie22 het volgende:
hoi hoi allemaal
hoi odie.
pi_35528336
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Er word hier gediscussieerd over het feit dat de 'oldbies' zo hun stempel willen drukken op het forum, dat ze zo territoriaal zijn...

Maar doe jij hier in feite niet hetzelfde? Geef jij hier niet aan dat mensen niet welkom zijn als ze geen begrip hebben voor de situatie hier? Ik zag je net ook een post van jezelf quoten omdat er niemand op reageerde omdat er een aantal users binnenkwamen. Zelf vind je het dus ook lastig...
Misschien wel ja... maar dat is zoals ik het zie. Het is hier 1 gezellige club, waar anderen welkom zijn in mijn ogen. Maar niet moeten gaan zeuren over de huidige gang van zaken.

En dit was de eerste keer dat ik een eerdere post nogmaals onder ogen bracht, omdat ik me aan het feit stoorde dat Talpa zelf schijnbaar geen eigen creativiteit heeft.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_35528338
Ik doe wat ik wil
en ik wil wat ik doe
wat een ander ook zegt
Ach wat doet ut ertoe
De een wil t zus een ander weer zo
ach wat kan mij t schelen want ik ga lekker zi

Goeiesavondssssssss
Zoek in jezelf naar je eigen fouten en zoek in de ander naar het goede.
pi_35528365
Flugel, ik geloof dat ik al meermalen heb laten weten dat ik het compleet met je eens ben. Het lijkt af en toe wel op msn gedrag. Even 1 keer een hoi en bij het weggaan zwaai ik af maar ik zeg altijd...:".ik weet het al dus zwaai maar niet terug."
MissJ. is een manier van leven...
pi_35528410
Fb ik heb nog effe naar die caps van je gekeken , maar alleen die ene linksboven zou een kopie van jou kunnen zijn
Jolientje
pi_35528416
quote:
Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Muerte het volgende:
Iets heel anders trouwens, ik moet morgen weer naar Breda, rijdt het openbaar vervoer volgens het normale schema of hebben ze andere diensten?
Onder het mom, beter laat dan nooit.....
Zou het even goed navragen als ik jou was muerte. Morgen grote optocht in Breda en hel veel routes zijn dan afgesloten, plus rijden ze volgens vakantierooster.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:06:40 #65
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35528420
Hoi snappie en missj.
pi_35528427
Heeee snappie die ken ik
Duetje doen
Tuurlijk. waar een wil is, is een weg. Helaas zijn er op de mijne wegwerkzaamheden.
pi_35528439
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
Ik doe wat ik wil
en ik wil wat ik doe
wat een ander ook zegt
Ach wat doet ut ertoe

Goeiesavondssssssss
Snappppieeeeeeeeeeeeeee

Ik zwaai maar ff niet... met een Flugel zo dicht in mijn nek
  zondag 26 februari 2006 @ 23:07:47 #68
132160 frizti
De fruitigste spemmerd.
pi_35528458
pi_35528477
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:06 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Onder het mom, beter laat dan nooit.....
Zou het even goed navragen als ik jou was muerte. Morgen grote optocht in Breda en hel veel routes zijn dan afgesloten, plus rijden ze volgens vakantierooster.
Zo vroeg al afgesloten? Oei, terug naar huis vind ik niet zo erg als het wat lastig is, maar wil toch echt op tijd op mijn werk zijn.
-
-
pi_35528478
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:06 schreef odie22 het volgende:
Fb ik heb nog effe naar die caps van je gekeken , maar alleen die ene linksboven zou een kopie van jou kunnen zijn
Die links in het midden is ook identiek, net als die in het midden onder.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:08:26 #71
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35528486
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Misschien wel ja... maar dat is zoals ik het zie. Het is hier 1 gezellige club, waar anderen welkom zijn in mijn ogen. Maar niet moeten gaan zeuren over de huidige gang van zaken.

En dit was de eerste keer dat ik een eerdere post nogmaals onder ogen bracht, omdat ik me aan het feit stoorde dat Talpa zelf schijnbaar geen eigen creativiteit heeft.
De huidige gang van zaken is niet de meest optimale, daar moet ook over gediscussieerd kunnen worden. Aan het begin van BB5 waren de oldbies in alle staten omdat allerhande newbies een SC hadden gemaakt van het Commentaren op de streams topic... Ze hebben ook moeten slikken dat er tóch een SC kwam. Zo kan het ook zijn dat je bij BB6 moet gaan slikken dat de SC anders ingericht word. Het is inmiddels gebleken dat de volledige vrijheid niet werkte, dit zal waarschijnlijk een strikter regime in gaan houden de volgende keer... En net zoals bij deze BB wordt het dan slikken of stikken....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_35528498
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Dat is waar, je kan het natuurlijk nooit iedereen helemaal naar de zin maken Tis een moeilijke kwestie wel.....je zult idd altijd wel kritiek krijgen etc., gelukkig (als er al een nieuwe BB komt) mocht BB6 beginnen dan hebben we iig lang genoeg de tijd om eens goed na te denken hoe het dan wordt aangepakt hier
Het is geen moeilijke kwestie het is een geef en neem spel.
Alleen moeten wij alles nemen en de andere kant geeft niks.
Hierdoor ontstaat een eindeloze discussie die je nog jaren kunt voeren.
pi_35528499
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:06 schreef DanielleNaomi het volgende:
Heeee snappie die ken ik
Duetje doen

Zijn wel iets te vroeg voor de Hollandse avond geloof ik
pi_35528518
quote:

[..]

[..]

Ja, dat heb ik ook. Een lolletje dussendoor moet kunnen. Mijn ervaring is toch, dat wanneer er veel op de streams gebeurt, de offtopic reacties ook verdwijnen. Als het saai is, dan overbruggen we de tijd met gezellig geklets.
pi_35528538
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef Muerte het volgende:

[..]

Zo vroeg al afgesloten? Oei, terug naar huis vind ik niet zo erg als het wat lastig is, maar wil toch echt op tijd op mijn werk zijn.
's Morgens vroeg wordt alles al afgezet inderdaad. Voor de wagens die op moeten gaan stellen enzo. Dus zou het even goed navragen iig.
pi_35528540
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:04 schreef Snaptnix het volgende:
Ik doe wat ik wil
en ik wil wat ik doe
wat een ander ook zegt
Ach wat doet ut ertoe

Goeiesavondssssssss
Snaptnix
  zondag 26 februari 2006 @ 23:10:20 #77
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35528566
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef cuall het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Een lolletje dussendoor moet kunnen. Mijn ervaring is toch, dat wanneer er veel op de streams gebeurt, de offtopic reacties ook verdwijnen. Als het saai is, dan overbruggen we de tijd met gezellig geklets.
Met gezellig geklets is absoluut niet mis, dat zul je me nergens zien beweren... Het zijn alleen de kus/zwaai en BEW/weltrusten posts die in aantal mogen afnemen wat mee betreft. Een SC moet zeker blijven bestaan.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:10:22 #78
130054 demins
We weten niks
pi_35528569
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:00 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Er word hier gediscussieerd over het feit dat de 'oldbies' zo hun stempel willen drukken op het forum, dat ze zo territoriaal zijn...

Maar doe jij hier in feite niet hetzelfde? Geef jij hier niet aan dat mensen niet welkom zijn als ze geen begrip hebben voor de situatie hier? Ik zag je net ook een post van jezelf quoten omdat er niemand op reageerde omdat er een aantal users binnenkwamen. Zelf vind je het dus ook lastig...
Van mij mag dat zwaaien/kussen/BEW/WB eerlijk gezegd ook wel een heel stuk minder! Meestal ga ik rond middernacht naar bed. Dat betekent dat ik het laatste uur effectief geen inhoudelijke post meer kan plaatsen. Op mijn leeftijd (vroegbejaard) heb ik dan al mijn energie en concentratie nodig om alle binnenkomende en uitgaande posters te spotten en van een passend welkom of welterusten te voorzien. En dan moet je ook nog goed opletten dat je iedereen goed en voldoende voorziet van de verschillende smilies ("dat waren maar twee kusjes, is er wat?). Ik doe er dus volop aan mee, maar juist daarom mag het van mij ook wel wat minder.
Kwartjes vallen soms jaren later!
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 23:11:11 #79
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35528605
quote:

[..]

maar dat was er toch ook meestal, pas na BB5 is echt dit zwaaigedrag erin geslopen en beertje heeft dat volgens mij in FB goed verwoord
Room 23
pi_35528607
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35528617
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

De huidige gang van zaken is niet de meest optimale, daar moet ook over gediscussieerd kunnen worden. Aan het begin van BB5 waren de oldbies in alle staten omdat allerhande newbies een SC hadden gemaakt van het Commentaren op de streams topic... Ze hebben ook moeten slikken dat er tóch een SC kwam. Zo kan het ook zijn dat je bij BB6 moet gaan slikken dat de SC anders ingericht word. Het is inmiddels gebleken dat de volledige vrijheid niet werkte, dit zal waarschijnlijk een strikter regime in gaan houden de volgende keer... En net zoals bij deze BB wordt het dan slikken of stikken....
Zoals ik gisteren al zei, met wat stiktere regels en bijbehorend modwerk (waarschijnlijk zelfs alleen in t begin noodzakelijk) denk ik wel dat dat goed moet komen.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:11:30 #82
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35528619
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef regenworm het volgende:

[..]

Het is geen moeilijke kwestie het is een geef en neem spel.
Alleen moeten wij alles nemen en de andere kant geeft niks.
Hierdoor ontstaat een eindeloze discussie die je nog jaren kunt voeren.
De andere kant heeft zeker al moeten geven. Zie ook mijn post boven die van jou. Als zij destijds hun 'zin' hadden gekregen was de SC er nooit gekomen.
pi_35528630
quote:

[..]

Daar geef ik je wel gelijk in Cuall, maar tevens kun je iets oftopics toevoegen aan een stukje ontopic.
Viool zit dus aan de rose champagne en ik vind regenworm zijn avator prachtig!
pi_35528644
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

's Morgens vroeg wordt alles al afgezet inderdaad. Voor de wagens die op moeten gaan stellen enzo. Dus zou het even goed navragen iig.
Bedankt Snaptnix zal ik zeker doen en anders bel ik wel naar mijn werk of iemand met kennis van zaken me even ophaald en anders een taxi, als die er is.
-
-
pi_35528658
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Die links in het midden is ook identiek, net als die in het midden onder.
die met ferri bedoel je ?
Jolientje
  † In Memoriam † zondag 26 februari 2006 @ 23:12:33 #86
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35528667
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef demins het volgende:

[..]

<knip>
wel op tijd naar bed he
Room 23
pi_35528696
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef Muerte het volgende:

[..]

Bedankt Snaptnix zal ik zeker doen en anders bel ik wel naar mijn werk of iemand met kennis van zaken me even ophaald en anders een taxi, als die er is.
Taxis rijden af en aan nu, dus ie zijn genoeg voorhanden hoor
pi_35528708
Snaptnix! Ben je alweer terug van de carnaval?
Onderschriftloos
pi_35528718
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:08 schreef flugeltje het volgende:

[..]

We wachten het af Flugel... als het van Fok uit niet goed werkt of niet efficient is, dan zal er inderdaad naar gekeken moeten worden. Ik hoop dat we dat in overleg kunnen doen. Dus een soort van Task Force opgezet wordt... en niet 1 FA de regels gaat bepalen.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:13:56 #90
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_35528723
@ alle binnenkomers
pi_35528741
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef Snaptnix het volgende:

[..]

Mooi dan gaat het allemaal goed komen, nogmaals dank.
-
-
pi_35528748
quote:

[..]

Wel tig keer zo duur dan normaal. Hier in het zuiden tenminste...
Onderschriftloos
pi_35528768
quote:

[..]

Ja precies... zo is het.
  zondag 26 februari 2006 @ 23:15:11 #94
136491 White_Pearl
Pleurt eens op
pi_35528774
quote:

[..]

Hoe was het Carnaval? lekker gefeest
  zondag 26 februari 2006 @ 23:15:20 #95
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_35528778
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

We wachten het af Flugel... als het van Fok uit niet goed werkt of niet efficient is, dan zal er inderdaad naar gekeken moeten worden. Ik hoop dat we dat in overleg kunnen doen. Dus een soort van Task Force opgezet wordt... en niet 1 FA de regels gaat bepalen.
Het is nu juist de bedoeling dat iedereen meedenkt voor BB6... Vandaar dat Yvonne ook voorstelde om daar een topic voor te openen na de finale. Als we met z'n allen meedenken is er straks in BB6 voor ieder wat wils te vinden.
pi_35528781
pi_35528787
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Met gezellig geklets is absoluut niet mis, dat zul je me nergens zien beweren... Het zijn alleen de kus/zwaai en BEW/weltrusten posts die in aantal mogen afnemen wat mee betreft. Een SC moet zeker blijven bestaan.
Nou daar kan ik prima mee leven hoor
pi_35528802
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

FOK! is geen democratie FB, de A's en de FA's maken de dienst uit en niemand anders en je kan ze niet eens wegstemmen.
-
-
pi_35528821
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:12 schreef odie22 het volgende:

[..]

die met ferri bedoel je ?
Jep... met die camera... die is ook precies gelijk.
pi_35528824
quote:
Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef melke het volgende:
Snaptnix! Ben je alweer terug van de carnaval?
Ja, zijn vanmiddag om 1 uur begonnen en hadden kleine bij. Dus dan is het wel welletjes geweest he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')