abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 maart 2006 @ 01:15:34 #273
35230 Fronsertje
zeg maar Toad
pi_35594621
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 23:29 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Als jij dit grappig vindt, wat zegt dat dan over jouw leven
Die is uhhh ongrappig ofzo..

kon hem niet laten

knip
Mwah heeft met grappig niets te maken, op zich vind ik de ideeen gewoon leuk, prachtig als hij die droom waar kan maken, alleen met alles wat ik van deze wereld weet (lang niet alles) is de practische uitvoering niet haalbaar. Daarom, als het lukt zullen we het wel merken...neem ik aan
Winners make themselves winners, losers make themselves losers, poker is just sheer justice.
pi_35594863
Op zich is dit topic wel grappig omdat er 1 persoon is met de meest idiote uitspraken en ideeen die ik in tijden heb gezien, 1 groep mensen die hier niet in gelooft en 1 groep mensen die er wel in gelooft. Vervolgens maken de mensen die er niet in geloven dromenvanger en de groep die er wel in gelooft uit voor gekken en geesteszieken en dromenvanger en de groep die er wel in gelooft maken de anderen uit voor beperkt omdat ze niet willen geloven in dromenvanger zijn ideeen. Dit topic is volstrekt onzinnig omdat er totaal geen referenties zijn waar over gepraat kan worden. Alleen een hoop gelul in de ruimte over blauwe draken en andere dimensies die nergens te bekennen zijn. Beter praten we verder als er werkelijk iets is om over te praten. Tot dan weet niemand wat.
  woensdag 1 maart 2006 @ 05:48:33 #275
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35595903
Nee, die dimesies zijn niet te bekennen voor mensen die er niet klaar voor zijn. Toch zijn die dimensies er al.

Alleen moeten ze nog naar voren komen

Met misschien wat hulp hier en daar

Topic an sich is niet onzinnig, vind je het onzinnig dan reageer je toch niet

Wat zet jou toe aan reageren als je het toch onzinnig vind

Omschrijving van deze sub-forum erbij nemen dus

------>

Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.

Als jij en eranderen er niet in geloven, wat zoek je hier dan nog

Dan heb ik het dus tegen ali.

Er is zoveel dat nog niet te zien is en dat nog naar voren gaat komen. Science fiction boeken ook wel. In principe is alles mogelijk.

Einstein ---->

Sommige mensen geloven nergens in, anderen geloven overal in

[ Bericht 30% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-03-2006 06:20:28 ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  woensdag 1 maart 2006 @ 06:01:15 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35595917
quote:
Op dinsdag 28 februari 2006 22:56 schreef Fronsertje het volgende:
Er is ergens een kort verhaal van Stephen King, over een man die testverwerker kreeg van zijn neefje, waar mee hij dingen kon doen als jij zou willen....ding ontplofte na 3 opdrachten, maar ja dat was fictie...
btw ik vind je pleidooi twijfelachtig...maar goed, we zullen het wel merken als je projectje af is. Ik blijf iig meelurken...entertainment waarde is goed...

Je kunt het tevens als entertainment zien inderdaad

Maar het entertainment niveau zal alleen maar gaan toenemen nog.

Ben net begonnen, nog lang niet klaar

Mijn toetsenbord zal niet ontploffen Ik zal alleen nog beter overweg kunnen ermee, ooit zal ik de toetsen nog beter aanslaan zonder te denken Ik hoef al niet te denken erbij, maar het kan altijd sneller
pi_35596149
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 01:36 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Op zich is dit topic wel grappig omdat er 1 persoon is met de meest idiote uitspraken en ideeen die ik in tijden heb gezien, 1 groep mensen die hier niet in gelooft en 1 groep mensen die er wel in gelooft. Vervolgens maken de mensen die er niet in geloven dromenvanger en de groep die er wel in gelooft uit voor gekken en geesteszieken en dromenvanger en de groep die er wel in gelooft maken de anderen uit voor beperkt omdat ze niet willen geloven in dromenvanger zijn ideeen. Dit topic is volstrekt onzinnig omdat er totaal geen referenties zijn waar over gepraat kan worden. Alleen een hoop gelul in de ruimte over blauwe draken en andere dimensies die nergens te bekennen zijn. Beter praten we verder als er werkelijk iets is om over te praten. Tot dan weet niemand wat.
Als je nou es begint met goed te lezen? Hij beschrijft zijn droomwereld, en gaat daar vrij ver in. Er zijn ook mensen die in goden geloven. Of in het alleenrecht van het rationele.
Het gaat er niet om of je wel of niet gelooft wat hij zegt, of dat je het er al dan niet mee eens bent. Het gaat mij om het affikken van anderen omdat die dingen zeggen waar men het niet mee eens is.
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:34:01 #278
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35596456
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 07:43 schreef iteejer het volgende:

[..]

Als je nou es begint met goed te lezen? Hij beschrijft zijn droomwereld, en gaat daar vrij ver in. Er zijn ook mensen die in goden geloven. Of in het alleenrecht van het rationele.
Het gaat er niet om of je wel of niet gelooft wat hij zegt, of dat je het er al dan niet mee eens bent. Het gaat mij om het affikken van anderen omdat die dingen zeggen waar men het niet mee eens is.

En je hebt geloven nog Mensen geloven in bepaalde zaken, en anderen geloven niet. Ik ga dus ook niet anderen overhalen tot het geloven. Ik ben niet van de Jehova

Ik heb gewoon zoals ik vaak zeg, een bepaald idee over wat mogelijk is. En ik zet me in voor mijn idee en visie. Ik heb dus gewoon een visie over wat mogelijk is allemaal. En daar hou ik me aan vast.

Het is ook niet de bedoeling om anderen 100 procent te laten geloven. Alleen zijn die anderen de hele tijd bezig dat ze bewijs willen zien.

Dat is toch ook niet de bedoeling van het forum "The thruth" helemaal of wel Iteejer

Ik bedoel, er valt niet alles te geloven door iedereen omdat nog niet alles aan het daglicht is gekomen. En niet alleen waar ik mee bezig ben. Maar er is zoveel meer ( om de uitspraak van Robbert ten Broeke er maar bij te nemen )

Snap ook niet goed dat mensen zo fel ertegen ingaan. Ze zouden beter gewoon niet meer kunnen reageren. Ik ga toch door met mijn doel in het leven en neem me ook de tijd ervoor.

Als ik zeg dat je ooit je eigen wezens kunt maken, zoals bij animatie-films alleen in het echt, dan denk ik dat het zo is.

En ik denk ook niet dat ik de enige ben. Er zullen vast en zeker mensen zijn die fantasie hebben en die er ook in geloven.

Die gedachte doet dus ook enigszins goed. Dat er ook mensen zijn die in meer mogelijkheden geloven.

Ik kan wederom die tekst van Metallica erbij nemen, maar dat doe ik niet. Ik laat me dus ook inspireren door films en muziek en boeken en kunst.

Gisteren was ik me aan het verdiepen in de kunst van Herman Brood. En zo hou ik me met meer zaken bezig dus.

Ik wil gewoon meer mogelijkheden in het leven, ik ben al dik tevreden met het leven en de wereld. Maar er kan altijd meer worden toegevoegd. En ik ben denk ik ook niet de enige die daarmee bezig is.

Waarschijnlijk zullen meer bedrijven ideeën hebben over wat in de toekomst allemaal kan gaan gebeuren nog. Nieuwe ontwikkelingen. Dus wie weet hoef ik het helemaal niet te doen. Ondertussen ga ik wel verder met schrijven. Omdat schrijven nodig is ter genezing.

En die opmerking over entertainment, ik vind dat een compliment. Als mensen kunnen genieten van mijn schrijfsels zie ik dat als groot compliment

Maar goed, ik voel me dus gewoon lekker. Ik sta met plezier op. Omdat ik weet dat deze wereld nog gaat veranderen. En dan ben ik echt niet de enige die voor verandering gaat zorgen.

Iedere dag zijn mensen bezig om veranderingen na te streven op deze wereld. Ik heb nooit echt meegewerkt eraan, ik was blind, ik kon niet goed zien. Ik zag wel, maar nogmaals, ik had geen visie.

Nu heb ik dus wel zicht, en probeer ik gewoon wat te doen ermee En of het lukt om mijn dromen werkelijkheid te maken, zal de toekomst uitwijzen. In ieder geval heb ik een hobby en een ambitie en een doel in het leven nu. En een doel is nodig in het leven. Heb je als mens zijnde geen doel dan stelt het leven niets voor. En mijn doel is niet eens een hoger doel. Ondanks dat het topic heet, op hoger niveau programmeren. Of het op hoger niveau gebeurt is de vraag. Het is gewoon creatief en flexibel omgaan met getallen en taal en foto's en tekeningen en muziek en kunst en nog meer.
  woensdag 1 maart 2006 @ 08:35:16 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35596465
Tijd voor koffie nu

Ik heb dus echt iedere dag zo'n goede zin de laatste tijd Ik ben gewoon veranderd als mens. Omdat ik dus echt werk richting de toekomst. Ik wil echt mijn dromen waar maken, en ik ben ook van mening dat dromen gemaakt zijn om waar te maken.

Dromen hoeven geen bedrog te zijn

En nog een notititie. Zou ik slagen in het programma, dan hoeven alleen de mensen gebruik te maken die er gebruik van willen maken. Willen mensen in de saaie realiteit blijven dan mogen ze dat best doen. Ik ga niemand dwingen mocht ik slagen. Dus maak je maar niet bang.

Die software is vrijblijvend te gebruiken en er kleven totaal geen verplichtingen aan.

Maar over die draak, ik zal die draak wel lanceren voor de gein Alleen al om te kijken wat de reacties zijn van de wereld Hoe het NOS journaal of Rtl-z zou reageren. En natuurlijk Amerika.

Zouden ze het een UFO noemen zo'n blauwe of rode of groene draak Of zouden ze het een draak gaan noemen

woensdag 1 maart 2006 @ 08:57:09 #280
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_35596677
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 00:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Yeah, spijker >> kop.
Vind je? ik niet.

Ik wil graag Dromenvanger begrijpen. Het probleem is dat hij geen referentiekader geeft. Alleen maar losse gedachtes. vrij onsamenhangend ook. en zonder referentiekader lijken het vrij absurde en schizofreen aandoende sprongen. Ik geloof graag dat er een basis is van waaruit hij werkt en denkt, maar als ie die niet geeft begrijp ik het niet.

*hint* *hint*
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:04:21 #281
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35596783
Ik werk niet onder druk. Ik werk uit mezelf. Ik doe waar ik zin in heb. En laat me niet vertellen wat ik moet uitleggen. Als ik het nodig vind om duidelijker te worden zal ik dat zeker doen, vind ik dat niet nodig dan doe ik het niet. Simpel of niet soms Dus je kunt druk proberen te leggen wat je wilt, ik ga toch mijn eigen gang

En schizofreen

Hahahahahah...weet je uberhaupt wat die ziekte inhoudt? Mensen die opmerkingen plaatsen zonder te begrijpen waar ze het over hebben ook.

Er is geen duidelijke basis, omdat ik vrij werk. Ik werk vrij. Ik leg mezelf geen beperkingen op ook. Die mensen moeten zich laten nakijken, hebben ook een schroef los zitten, of juist te vast

De basis zal zeker nog gelegd worden. Maar in de tussentijd ga ik lekker mijn eigen gang

En opmerkingen over schizofrenie mag je voor je houden Beoordeel jezelf eens, misschien ben jij wel schizofreen omdat je vast zit in deze realiteit.

Ik ben niet gebonden aan deze aarde, en ik ben niet gebonden aan het denken.

En dat heeft niets met schizofrenie te maken, omdat ik goed functioneer. Waarschijnlijk functioneer ik beter dan jou Hoewel jij zal denken dat ik gek ben. Maar ook dat is maar jou mening. En ik maak me daar niet zo druk om eerlijk gezegd
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:07:32 #282
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35596835
Hap hap hap.

Dus ik ga weer verder. Lekker op mijn eigen tempo.
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:08:31 #283
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35596850
"Door de weeks heb ik 40 uur geen vrije tijd, die breng ik dan door op een kantoortje alwaar ik vergezeld word van een aantal leuke collega's. "

Staat in jou fotoboek

Is dat een gezonde instelling

Ik weiger zo te leven, dus ik ga anders leven

Voor mij geen kantoortje waar ik 40 uur per week opgesloten zit tussen 4 muren.

Vrijheid hier
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:21:31 #284
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_35597126
sorry?

ik wist niet dat je zulke korte teentjes had. beetje triest dat je dan in mijn fotoboek naar dingen gaat lopen zoeken om te kijken hoe lang de mijne zijn.

ik heb nergens kritiek op jouw levens- of denkwijze.

als jij zo wilt werken, leven, denken en voelen, prima. daar heb ik niks op tegen. ik zeg alleen dat het voor andere mensen vreemd over kan komen. meer niet. ik wilde je begrijpen... maar blijkbaar stel je geen prijs op mensen die het proberen te begrijpen en voor andere mensen proberen uit te leggen.

bedankt voor het inzicht
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:27:53 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35597283
Je begint met schizofrenie te gooien dan heb je aan mij een slechte vriend. Ik ben niet ziek. Ik ben gediagnotiseerd met manisch depressiviteit maar die ziekte heb ik overwonnen.

Je hebt gelijk dat het zwak is om fotoboek aan te halen, maar ik laat me geen diagnose stellen door amateuren die denken dat ze het recht hebben om een diagnose te stellen. Als je zo graag mensen wilt diagnoseren moet je psychiater worden. Kan de pret niet op.

Dat aanhalen van het fotoboek was niet okey nee. Maar goed, als mensen mij gaan diagnoseren met schizofrenie dan doe ik ook wat terug. Wraak is niet goed nee, maar fouten maken leer je van.

In ieder geval..... ik ben niet ziek. Nooit geweest ook. Ik ben zo gezond als maar zijn kan. Ik heb moeite gehad met deze realiteit en deze wereld en hoe mensen met elkaar omgingen en nog meer zaken in mijn geest. Mijn geest is nu zo schoon als maar zijn kan, nog niet 100 procent schoon maar dat komt nog wel. Als jij mijn geest eens zou kunnen ervaren, dan zou je begrjpen dat het geen ziekte is Het is eerder een zegen om zo te denken als mij, zo ervaar ik het tenminste

Dat jij en anderen niet begrijpen waar ik mee bezig ben, dat zij zo. En misschien maak ik het ooit duidelijker.

Mensen die anderen niet begrijpen, daar valt ook een topic over te openen. Als mensen elkaar niet begrijpen. Ik begrijp jou wel, jij begrijpt mij niet. Ik begrijp dat je niet begrijpt wat ik schrijf. Jij begrijpt niet wat ik schrijf. Dus dan ga je met ziektes gooien en een diagnose stellen

Is dat de manier Dacht het niet.

En tevens is het ook zo makkelijk om te zeggen dat iemand ziek is, die anders denkt.

Was Einstein ook ziek? Was de oprichter van Philips ziek Zijn alle geniale mensen ziek

[ Bericht 33% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 01-03-2006 09:33:44 ]
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:39:49 #286
12728 MrWilliams
freaky freak
pi_35597523
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:27 schreef Dromenvanger het volgende:
Je begint met schizofrenie te gooien dan heb je aan mij een slechte vriend. Ik ben niet ziek. Ik ben gediagnotiseerd met manisch depressiviteit maar die ziekte heb ik overwonnen.

[..]

Mensen die anderen niet begrijpen, daar valt ook een topic over te openen. Als mensen elkaar niet begrijpen. Ik begrijp jou wel, jij begrijpt mij niet. Ik begrijp dat je niet begrijpt wat ik schrijf. Jij begrijpt niet wat ik schrijf. Dus dan ga je met ziektes gooien en een diagnose stellen

Is dat de manier Dacht het niet.
begrijp mij dan ook en lees wat ik bedoel, lees niet wat jij denkt dat ik bedoel: ik zei niet dat je iets had. ik zei dat het voor alle mensen die dit lezen lijkt alsof er iets vreemd met je denkproces/hersens aan de hand is. (is dit beter genuanceerd?)

Als je daarna geen basis geeft van waaruit de lezer van dit topic op diezelfde manier kan gaan achterhalen waar je je gedachtensprongen vandaan haalt, dan gaan mensen een labeltje plakken.

ik stel geen diagnose over jouw hersens, ik stel een diagnose over een communicatieprobleem in dit topic. aangezien jij TS bent, zou je daar iets aan kunnen doen. Zoals ik uit de rest van je posts begrijp, is er geen haar op je hoofd die daaraan denkt. helaas.
  woensdag 1 maart 2006 @ 09:57:54 #287
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35597920
Ik ben vaak genoeg open qua informatie delen Volgens mij ben ik niet iemand die de grootste plank voor de kop heeft op dit forum. Plank voor de kop slaat dus niet op jou. In zijn algemeenheid zijn er genoeg users die een grotere plank voor de kop hebben dus. In mijn geval valt het reuze mee. Ik sta ook genoeg open voor de mening van anderen. Lees mijn postgeschiedenis er maar op na. En ga me niet beoordelen op 1 topic. En gun me de tijd. De aarde is ook niet in 1 dag gemaakt.

Maar goed, nog 101010010101 jaar te gaan

Misschien dat het topic met Z12 bereikt wat ik voor ogen heb

Net klaar met sneeuw ruimen en ik ga ff koffie drinken.

Ik heb inderdaad nog veel uit te werken, maar dit is dus het globale idee wat ik voor ogen heb. Misschien duurt dit project nog wel 12 jaar. Wie weet. In ieder geval ga ik hard aan de weg timmeren en aan de slag ermee.

Omdat het me een goed gevoel geeft.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:05:02 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35598033
Communicatie-probleem Wanneer is er een probleem Een probleem ontstaat wanneer er geen vooruitgang meer komt, en ik voeg vaak genoeg wat toe. Je moet niet gaan verwachten dat het in 1 keer goed is. Ik ben hier bezig met iets complex, dus excuse me dat het niet meteen een blauwdruk is. Het heeft nogmaals tijd nodig.

En label

Mensen mogen me 10 labels opplakken, zolang ik niet leef naar die labels en me niet gek laat maken door die mensen doet het niets. Je kunt me voor alles uitmaken. In de toekomst boeit het me geen ene zier meer. Dan ga ik recht op het doel af.

Dat geldt wederom niet voor jou. Het gaat erom dat ik straks bashers gewoon negeer, ze kunnen flamen en bashen in de toekomst hier, het doet me niets. Ik schakel de ignore functie in en ik zie het niet eens meer.

Ignore functie niet op fok, gewoon in mezelf

Maar goed, wordt vervolgd. Ik zal verder moeten gaan weer

Altijd vooruit
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:09:11 #289
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_35598112
Die dagcode dromenvanger, is dat een gevoel wat je hebt iedere dag? Wordt je wakker en denk je die code, of is juist ogen dicht, je overgeven aan het toetsenbord en zien wat er uit komt? bijvoorbeeld..
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:18:12 #290
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_35598308
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 09:57 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ben vaak genoeg open qua informatie delen Volgens mij ben ik niet iemand die de grootste plank voor de kop heeft op dit forum. Plank voor de kop slaat dus niet op jou. In zijn algemeenheid zijn er genoeg users die een grotere plank voor de kop hebben dus. In mijn geval valt het reuze mee. Ik sta ook genoeg open voor de mening van anderen. Lees mijn postgeschiedenis er maar op na. En ga me niet beoordelen op 1 topic. En gun me de tijd. De aarde is ook niet in 1 dag gemaakt.

Maar goed, nog 101010010101 jaar te gaan

Misschien dat het topic met Z12 bereikt wat ik voor ogen heb

Net klaar met sneeuw ruimen en ik ga ff koffie drinken.

Ik heb inderdaad nog veel uit te werken, maar dit is dus het globale idee wat ik voor ogen heb. Misschien duurt dit project nog wel 12 jaar. Wie weet. In ieder geval ga ik hard aan de weg timmeren en aan de slag ermee.

Omdat het me een goed gevoel geeft.
WAT is je globale idee ? Sneeuwruimen en koffie drinken ?
Wees nou eens duidelijk !
Echt, veel mensen snappen er niks meer van omdat je zo incoherent communiceert !
Je haalt alles door elkaar, wilt nooit uitleg geven als iemand erom vraagt, hebt het over 50 dingen tegelijk, en lijkt aan grootheidswaanzin te leiden.. Je hebt in dit topic al gezegd dat je God bent, je vergelijkt jezelf met Einstein, je schaart jezelf onder de noemer "genieen'..
Verder prop je er af en toe eens een binair getal tussendoor - om ogenschijnlijk geen enkele andere reden dan om interessant te doen..
Dat is op z'n minst toch een beetje opvallend, snap je dat zelf niet ?

Zou ik nou een keer precies uitgelegd kunnen krijgen wat je grote idee nou is ?
(Uit de eerste post van deze thread word ik ook niets wijzer..)
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:19:31 #291
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35598345
Leuke vraag Pfaf

Ik krijg vaker codes door als ik rustig ben. Soms lijken zich codes in mijn hoofd gegraveerd te worden. Maar die tatoeage van die codes ervaar ik dus als signaal of als teken.

Als ik een reeks schrijf van getallen, dan voelt die reeks goed aan als het ware. Dan zit er een flow in de reeks. Ook als ik schrijf hier, ervaar ik vaak een flow.

Als ik echt op dreef ben met teksten schrijven, dan gaat het als een waterval vanzelf. En zo wil ik dus in de toekomst gaan programmeren nog. Op de automatisch piloot als het ware.

Zoals ik pas geleden nog zei, ik laat soms in mijn hersens getallen draaien. Dan voer ik cijferreeksen in mijn hersens in, en dan gaan mijn hersens draaien en gaan mijn hersens getallen verwerken. En dan ervaar ik dus ook die verwerking van die getallen.

Ik krijg in bed ook vaker woorden door. Ook in mijn dromen krijg ik dingen door. Woorden en namen en getallen.

Paar maanden geleden een stuk papier gezien met formules in mijn droom. Daar stonden dus hele formules op. Ook met (f)x erin. Dus het zit er gewoon ingebakken.

Maar ik ben dus niet de enige die dit heeft. Ik denk dat het een kwestie is van je verstand gebruiken en creativiteit.

Ik weet wel dat met programmeren als mogelijk moet zijn nog.

De dagcode ben ik voorlopig mee gestopt. Ik voel me dus nu weer zo vrij als een vogel

En dan is mijn bestaan dus zo licht, ik voel me gewoon een soort van geest. Daarom ben ik niet ziek, ik voel me een geest als het ware. Ik ervaar op dit moment ook amper gedachtes. Een leeg hoofd, en toch stroomt er altijd een beetje in.

Nogmaals voelt het aan als de hemel. Maar dat heeft puur te maken dat ik mijn denken gekraakt heb als het ware. Hersens zijn niet makkelijk om te kraken, hersens zijn bij mij altijd een storende factor geweest maar tevens ook zaten er kansen in.

Zoals bij ieder mens kansen zitten in het brein.

Het brein Daar is zoveel mee mogelijk als je het mij vraagt
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:20:33 #292
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35598371
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:18 schreef L.Denninger het volgende:

Zou ik nou een keer precies uitgelegd kunnen krijgen wat je grote idee nou is ?
(Uit de eerste post van deze thread word ik ook niets wijzer..)
Je hebt niets te verlangen

Je wacht maar lekker af

Ik ga me echt niet haasten omdat jij dat wilt. Get real zeg

Wie denk je wel niet dat je bent om mij onder druk te zetten

Wacht maar lekker af dus, en je zult zien dat ik gelijk ga krijgen. In de tussentijd hou jij je lekker koest gewoon en ga je wat anders doen.

Afgesproken

Dus je valt me niet meer lastig vanaf nu. Ik laat jou ook met rust, dus ik verlang dat je mij ook met rust laat vanaf nu
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:23:26 #293
31101 _Led_
pi_35598452
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:20 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Je hebt niets te verlangen

Je wacht maar lekker af

Ik ga me echt niet haasten omdat jij dat wilt. Get real zeg

Wie denk je wel niet dat je bent om mij onder druk te zetten

Wacht maar lekker af dus, en je zult zien dat ik gelijk ga krijgen. In de tussentijd hou jij je lekker koest gewoon en ga je wat anders doen.

Afgesproken

Dus je valt me niet meer lastig vanaf nu. Ik laat jou ook met rust, dus ik verlang dat je mij ook met rust laat vanaf nu
Ik vroeg je niet om je te haasten, ik zette je niet onder druk - ik vroeg je gewoon iets
En ik zal nooit zien dat je gelijk krijgt als je niet eerst wilt vertellen waarover, slimmerd...
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:28:51 #294
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35598591
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:23 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Ik vroeg je niet om je te haasten, ik zette je niet onder druk - ik vroeg je gewoon iets
En ik zal nooit zien dat je gelijk krijgt als je niet eerst wilt vertellen waarover, slimmerd...
Antwoord krijg je nog wel. Maar nogmaals, ik ga met de flow dus

Ik ga niet blokkeren. En er valt weinig te zeggen nu. Ik weet wel dat mijn computer tot leven gaat komen nog. En dat kun je geloven of niet. Ik kan het niet bewijzen maar mijn computer komt tot leven nog.

Kijk, dan staan we op een tweesprong. Ik beweer dat mijn computer tot leven gaat komen, dat mijn computer voor zichzelf gaat denken. En jij wilt bewijzen zien. Maar ik kan het niet bewijzen, ik kan het wel beweren In de toekomst kan ik het misschien bewijzen, als ik een duidelijk resultaat neerzet. Dus misschien is dit hele topic wel zinloos, maar voor mij is het toch zinvol omdat ik expressie belangrijk vind. En dan gaat het bij expressie niet eens zozeer om mensen over te halen en om mensen te laten geloven dat ik gelijk heb. En ik wil niet eens gelijk krijgen van de hele wereld, ik wil gelijk krijgen van mezelf Ik wil bewijzen zien dat ik gelijk heb en dat mijn visie goed is. Dat ik resultaten zie en dat ik mezelf kan toetsen en ik toets mezelf ook vaak genoeg. Toetsing is ook belangrijk in het hele gebeuren.

En ik hoef het niet eens te bewijzen Als het straks gebeurt, dan gebeurt het toch. En wat heb je dan aan een bewijs

En zo is het steeds het ene woord tegen het andere woord.

Ik kan beweren dat ik Einsteins verstand heb, dat ik lucifer ben, dat ik contact heb met van alles en nog wat.

Maar wat heb ik eraan om dat te beweren Ik beweer het nu omdat het gewoon ff leuk is om dit te beweren.

En dan hoeft niemand me te geloven. Einstein had geen internet, die werkte voor zichzelf, die had ook geen kritiek. Die kreeg pas later de eer die hij verdiende en de roem.

Als ik ooit een nobelprijs win, dan staat het in de boeken

Als...lees als. Want ik ben er nog lang niet. Eerst zien dan geloven, ik begrijp dat fenomeen heel goed.

En zo is het vaak. Is er geen duidelijk bewijs, dan valt er niets te bewijzen. En zullen er altijd mensen zijn die niet geloven.

Daarom heeft het ook geen zin om om bewijzen te vragen Omdat er nu niets te bewijzen valt. Ik krijg wel voor mezelf bewijzen genoeg dat ik goed bezig ben En dat is het belangrijkste. Zolang ik weet waar ik mee bezig ben, en zolang ik me goed voel met waar ik mee bezig ben. En zolang ik het idee heb dat ik de juiste weg opga dan zit het goed.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:34:18 #295
31101 _Led_
pi_35598737
Mijn computer gaat jou straks opeten.
Ik kan het niet bewijzen. Maar toch is het zo.
Je zult het zien.

Mijn computer is van licht gemaakt.
Einstein had ook licht.
Je hoeft het niet te geloven hoor, mijn computer bestaat al eeuwenlang.
Het wordt weer tijd dat ie iemand op eet.
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:42:34 #296
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35598957

Mijn computer gaat denken. Oplossingen zoeken. Niets van opeten. Mijn computer gaat voor zichzelf denken en berekingen uitvoeren voor mij. Daarnaast ga ik zelf denken en berekingen uitvoeren. Ik ga programma's schrijven zodat er echte kant en klare informatie uit gaat komen. En dat hoef je niet te geloven, het mag wel. Hoeft niet. Niets moet, alles mag is mijn motto. Zolang je maar respect toont.

Als je onzin wilt schrijven moet je in onzin bezig gaan zijn

Binnenkort plus ik 512 extra geheugen in, om nog wat uit te breiden hier en daar
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:44:31 #297
31101 _Led_
pi_35599020
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:

Mijn computer gaat denken. Oplossingen zoeken. Niets van opeten. Mijn computer gaat voor zichzelf denken en berekingen uitvoeren voor mij. Daarnaast ga ik zelf denken en berekingen uitvoeren. Ik ga programma's schrijven zodat er echte kant en klare informatie uit gaat komen.

Als je onzin wilt schrijven moet je in onzin bezig gaan zijn
Wat maakt mijn post meer onzin dan die van jou ?
Mijn computer gaat je opeten. Ik kan het niet bewijzen maar je zult het wel zien.

Afgezien daarvan schrijf ik al programma's waar echte informatie uitkomt.
En ik maak mijn eigen werelden door te programmeren.
Ik lig dus al voor op je.

Nu eerst koffie.

[ Bericht 8% gewijzigd door _Led_ op 01-03-2006 10:49:52 ]
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:45:29 #298
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35599047
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:44 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

Wat maakt mijn post meer onzin dan die van jou ?
Mijn computer gaat je opeten. Ik kan het niet bewijzen maar je zult het wel zien.
Nu eerst koffie.
Computers hebben geen tanden

Dat is het verschil tussen jou en mij. Jou berichten lijken op een psychose, mijn berichten zijn gebaseerd op waarheid.
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:46:15 #299
31101 _Led_
pi_35599073
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:45 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Computers hebben geen tanden

Dat is het verschil tussen jou en mij. Jou berichten lijken op een psychose, mijn berichten zijn gebaseerd op waarheid.
ROFLCOPTER

lees je zelf je eigen posts nog wel eens na ?
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:53:45 #300
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35599302
quote:
Op woensdag 1 maart 2006 10:46 schreef L.Denninger het volgende:

[..]

ROFLCOPTER

lees je zelf je eigen posts nog wel eens na ?
Zeker

Vaak genoeg lees ik mijn posts na Ik schaam me dus ook niet, mocht je dat denken. Ik schaam me nergens over wat ik schrijf. Omdat ik weet dat alles wat ik zeg uit gaat komen It's al in the magic four.

En het slaat allemaal de spijker op de kop.

Nog 3 berichten en deze reeks is vol.

Zal ik een nieuwe openen

"Op hoger niveau programmeren i5 variant"

Of zal ik het niet doen

Jij mag het zeggen
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:54:25 #301
31101 _Led_
pi_35599321
Doe maar wel, ik vind 't wel lollig
zzz
  woensdag 1 maart 2006 @ 10:55:06 #302
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35599338
Okey, omdat jij hebt bent

Maken we er een feest van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')