quote:
Op woensdag 1 maart 2006 07:43 schreef iteejer het volgende:[..]
Als je nou es begint met goed te lezen?
![]()
Hij beschrijft zijn droomwereld, en gaat daar vrij ver in. Er zijn ook mensen die in goden geloven. Of in het alleenrecht van het rationele.
Het gaat er niet om of je wel of niet gelooft wat hij zegt, of dat je het er al dan niet mee eens bent. Het gaat mij om het affikken van anderen omdat die dingen zeggen waar men het niet mee eens is.
![]()
En je hebt geloven nog
![]()
Mensen geloven in bepaalde zaken, en anderen geloven niet. Ik ga dus ook niet anderen overhalen tot het geloven. Ik ben niet van de Jehova
Ik heb gewoon zoals ik vaak zeg, een bepaald idee over wat mogelijk is. En ik zet me in voor mijn idee en visie. Ik heb dus gewoon een visie over wat mogelijk is allemaal. En daar hou ik me aan vast.
Het is ook niet de bedoeling om anderen 100 procent te laten geloven. Alleen zijn die anderen de hele tijd bezig dat ze bewijs willen zien.
Dat is toch ook niet de bedoeling van het forum "The thruth" helemaal of wel Iteejer
![]()
Ik bedoel, er valt niet alles te geloven door iedereen omdat nog niet alles aan het daglicht is gekomen. En niet alleen waar ik mee bezig ben. Maar er is zoveel meer
![]()
( om de uitspraak van Robbert ten Broeke er maar bij te nemen
![]()
)
Snap ook niet goed dat mensen zo fel ertegen ingaan. Ze zouden beter gewoon niet meer kunnen reageren. Ik ga toch door met mijn doel in het leven en neem me ook de tijd ervoor.
Als ik zeg dat je ooit je eigen wezens kunt maken, zoals bij animatie-films alleen in het echt, dan denk ik dat het zo is.
En ik denk ook niet dat ik de enige ben. Er zullen vast en zeker mensen zijn die fantasie hebben en die er ook in geloven.
Die gedachte doet dus ook enigszins goed. Dat er ook mensen zijn die in meer mogelijkheden geloven.
Ik kan wederom die tekst van Metallica erbij nemen, maar dat doe ik niet. Ik laat me dus ook inspireren door films en muziek en boeken en kunst.
Gisteren was ik me aan het verdiepen in de kunst van Herman Brood. En zo hou ik me met meer zaken bezig dus.
Ik wil gewoon meer mogelijkheden in het leven, ik ben al dik tevreden met het leven en de wereld. Maar er kan altijd meer worden toegevoegd. En ik ben denk ik ook niet de enige die daarmee bezig is.
Waarschijnlijk zullen meer bedrijven ideeën hebben over wat in de toekomst allemaal kan gaan gebeuren nog. Nieuwe ontwikkelingen. Dus wie weet hoef ik het helemaal niet te doen. Ondertussen ga ik wel verder met schrijven. Omdat schrijven nodig is ter genezing.
En die opmerking over entertainment, ik vind dat een compliment. Als mensen kunnen genieten van mijn schrijfsels zie ik dat als groot compliment
![]()
Maar goed, ik voel me dus gewoon lekker. Ik sta met plezier op. Omdat ik weet dat deze wereld nog gaat veranderen. En dan ben ik echt niet de enige die voor verandering gaat zorgen.
Iedere dag zijn mensen bezig om veranderingen na te streven op deze wereld. Ik heb nooit echt meegewerkt eraan, ik was blind, ik kon niet goed zien. Ik zag wel, maar nogmaals, ik had geen visie.
Nu heb ik dus wel zicht, en probeer ik gewoon wat te doen ermee
![]()
En of het lukt om mijn dromen werkelijkheid te maken, zal de toekomst uitwijzen. In ieder geval heb ik een hobby en een ambitie en een doel in het leven nu. En een doel is nodig in het leven. Heb je als mens zijnde geen doel dan stelt het leven niets voor. En mijn doel is niet eens een hoger doel. Ondanks dat het topic heet, op hoger niveau programmeren. Of het op hoger niveau gebeurt is de vraag. Het is gewoon creatief en flexibel omgaan met getallen en taal en foto's en tekeningen en muziek en kunst en nog meer.