Het feit dat je zo over computers denkt en praat geeft al aan dat je weinig van computers begrijpt, IT'er of niet.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat de mens boven de computer moet staan. De mens moet de baas blijven van de technologie. Hoewel de mens de computer wel kan gebruiken.
De computer kan een goede vriend worden. En de computer kan werk overnemen.
Maar computers mogen niet de baas worden.
Stel dat een computer zelf de 10101010 gaat bepalen hier. Maar goed, kan dat wel
Hebben wij niet de computer gemaaktZijn wij niet sowieso de vader van de computer
Is jou mening. Kun je het niet op een andere manier brengenquote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het feit dat je zo over computers denkt en praat geeft al aan dat je weinig van computers begrijpt, IT'er of niet.
Hehe, ja zo dacht ik of dat vroeg ik mezelf ook al af dus.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Lynx666 het volgende:
De vraag is of dat een goed iets is. Maakt de mens zich dan niet té afhankelijk van de technologie, als mens en machine één gaan worden?
Ach, vond het zelf wat. Ben niet naar complimentjes aan het vissen hoor, wat nu zo lijktquote:Op maandag 27 februari 2006 18:04 schreef Dromenvanger het volgende:
Waarom doe je nu alweer jezelf tekortHet is geen nutteloze bijdrage, zelfs een hele zinnige.
Als je de hemel/kosmos beschouwt als een waar kunstwerkje techniek, geef ik je ook groot gelijk.quote:Het is pure software. Het is geen hardware.
De 4e dimensie is soft van aard. Pure software dus. De hemel. En hoe de 12e dimensie eruit ziet weet ik niet. Misschien staat de 4e dimensie wel voor het einde.
Maar ik denk dat overleden mensen terug komen. Ik heb dat altijd beweert. En ik geloof ook daarin.
Pure software. En mensen zullen mij niet geloven nee. Sommigen misschien wel. Als mensen merken dat de software gaat werken, dan zullen ze misschien geloven dat ik het was.
Hoewel ze het niet willen geloven of kunnen geloven.
Nee, ik hou alleen niet van mensen die doen alsof ze veel weten terwijl ze overduidelijk geen flauw benul van de ter zake doende materie hebben.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:11 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Is jou mening. Kun je het niet op een andere manier brengen
De manier waarop jij praat, zegt genoeg over jou sociale vaardigheden. Je bent a-sociaal.
Computers bepalen al voor een heel groot (véél te groot?) gedeelte ons leven. Haal computers weg uit het hedendaags bestaan en de (westerse) wereld is niet meer in staat te overleven. Zijn computers eigenlijk al niet de baas dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:06 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik denk dus ook dat de mens boven de computer moet staan. De mens moet de baas blijven van de technologie. Hoewel de mens de computer wel kan gebruiken.
De computer kan een goede vriend worden. En de computer kan werk overnemen.
Maar computers mogen niet de baas worden.
Stel dat een computer zelf de 10101010 gaat bepalen hier. Maar goed, kan dat wel
Hebben wij niet de computer gemaaktZijn wij niet sowieso de vader van de computer
Daar gaat dit topic toch niet over.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:10 schreef L.Denninger het volgende:
Het feit dat je zo over computers denkt en praat geeft al aan dat je weinig van computers begrijpt, IT'er of niet.
Verder kun je wel schelden tegen Zyggie, maar probeer eens te ontkennen dat je 100% voldoet aan de symptomen van een psychose ?
Klinkt erg scary idd..quote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef Lynx666 het volgende:
Computers bepalen al voor een heel groot (véél te groot?) gedeelte ons leven. Haal computers weg uit het hedendaags bestaan en de (westerse) wereld is niet meer in staat te overleven. Zijn computers eigenlijk al niet de baas dan?
Nee, computers bepalen nog niet zelf de code, maar wie weet is de mens al in staat mbv de computer code te creeeren sterken dan hunzelf. sterker dan jóuzelf.
De computer kan een goeie vriend worden, maar tegelijkertijd je ergste vijand.
Nope. Je bent a-sociaal vanwege je toontje. Dus ik zou maar eens een toontje lager gaan zingen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:13 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, ik hou alleen niet van mensen die doen alsof ze veel weten terwijl ze overduidelijk geen flauw benul van de ter zake doende materie hebben.
Wil je over code of computers lullen ? Prima, ik ben je man.
Maar dan niet met slap gefantaseer en ongefundeerd gelul.
Verder vind je mij alleen asociaal omdat ik je aanspreek op je slap geleuter.
Mijn post is helder en duidelijk geschreven en verwoordt precies wat ik denk.
Communicatief gezien dus prima.
Kan én interessante gedachte(gang(en)).quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Kleintjuh het volgende:
máár we werken toch al met de natuur. Wat wij zien als tegenwerken is misschien juist wel de bedoeling. wie zijn wij om onszelf buiten of hoger dan de natuur te plaatsen. Is alles wat de mensen nu doen niet een deel van het natuurlijke proces? Ik denk dat het er gewoon bijhoort
Ik lees nu al een tijdje mee in dit ( en het vorige topic hierover) topic, maar ik vind zijn 'toontje' niet a-socialer dan de toon die je zelf regelmatig aanslaat......quote:Op maandag 27 februari 2006 18:28 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nope. Je bent a-sociaal vanwege je toontje. Dus ik zou maar eens een toontje lager gaan zingen.
Jou toontje komt over als zinloos geweld. Hoe onschuldig het ook in jou ogen of oren is. Je bent bezig met zinloos geweld. Puur door je toontje.
Dus sla eens een toontje lager aan, verbeter de wereld en begin bij jezelf.
Hohoho, dromenvanger, ik ook nietquote:Op maandag 27 februari 2006 18:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Mensen zonder foto in het fotoboek zijn sowieso niet helemaal serieus te nemen. Die voeren een discussie zonder hun gezicht te laten zien.
Ik vind jou maar een vreemde pino, je verkondigt alleen rare hersenspinsels.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik bepaal waarover ik wil discussieren. Ik voer alleen gesprekken die ik wil voeren.
Dat recht heb jij ook. Dat recht heb jij en dat recht heb ik. Dus ik neem me dat recht ook
Jij mag ook bepalen waarover je wilt praten. Waarom zou ik praten over zaken die me niet goed doen
Je kunt me toch niet dwingen
Ik vind jou ook een gigantische zeur eerlijk gezegd. Je zeurt alleen maar
Dat komt omdat jij te normaal bent om te functioneren in deze wereld. Jij bent waarschijnlijk zo normaal dat je best past in de huidige realiteitquote:Op maandag 27 februari 2006 18:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind jou maar een vreemde pino, je verkondigt alleen rare hersenspinsels.
Ik mag toch hopen dat dit niet een verkapte "Pas als je 4 jaar of langer hier post heb je recht van spreken"-opmerking is?quote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Sweetgirly, het gaat om de mensen die een grote bek opzetten zonder foto te laten zien.
Ik durf tenminste mijn gezicht te laten zien.
En gaai, je bent inderdaad een newbie, dus je kunt fok! niet helemaal goed inschatten. Kom je hier 4 jaar of langer, dan weet je dat je op je stoeptegel moet blijven staan. Als newbie begrijp je dat niet, omdat jij hier nog niets hebt meegemaakt. Daar zijn newbies voor ook.
Voor een kleintjuh, denk je groot..compli's mogen er ook eens gegeven worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:42 schreef Kleintjuh het volgende:
ik denk niet dat er een bedoeling is in de zin van: er is iets dat ons stuurt. Maarmet de bedoeling bedoel ik meer de flow van de evolutie en alles wat erbij hoort. Je hoort zo vaak zeggen dat de mensen de wereld kapot maken etc. Maar misschien hoort dat wel bij het proces.
Als je het zo stelt dan ga ik al snel de kant op denken dat er een eindpunt/doel is, maar toch wil er niet aan omdat dat niet te sturen is denk ik. Er zijn zoveel dingen die ervoor zouden kunnen zorgen dat zo'n punt niet gehaald wordt.
Het proces is het proces en alles wat er gebeurt is goed (denk ik)
tijdens de ijstijd zei het ijs ook niet doen wij hier wel goed aan?
Durf eerst jezelf maar eens in de strijd te gooien, voordat je komt met oordelen waarom ik mezelf verdedig op deze manier.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:49 schreef gaai het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dit niet een verkapte "Pas als je 4 jaar of langer hier post heb je recht van spreken"-opmerking is?![]()
Dat ik niet begrijp hoe dat fotoboek hier werkt zegt verder niet zoveel over de rest van mijn verstandelijke vermogens........
edit:
Och ik zie het al....het is helemaal niet verkapt nee, je hebt het er inmiddels bij gezet......
Maar het is al goed....die vrijheid waar je het over had geldt alleen voor jou.![]()
Ben ook niet altijd even lief hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:44 schreef Dromenvanger het volgende:
Sweetgirly, het gaat om de mensen die een grote bek opzetten zonder foto te laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |