abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35546736
Ok Dromenvanger, geef is een voorzetje dan, of moet ik het helemaal zelf doen? En wat ga jij dan met mijn code doen? Ik ga niet zomaar aan een systeem mee doen als ik niet weet wat er ongeveer mee gedaan wordt (ik hoef niet alles te weten, maar een beetje wel natuurlijk)
pi_35546801
waarom MOET dat? niets moet toch? en eerder stelde je dat je gelijk was aan iedereen en dat je iedereen nodig hebt. Nu spreek je jezelf tegen door te zeggen dat er verschil moet zijn...

kijk dat je een visie hebt oké. maar probeer het dan voor jezelf helder te krijgen wat je bedoelt. voel je jezelf hoger? oké maar zeg dan een paar posts niet het tegengestelde want zo zal niemand je begrijpen willen/geloven/serieus nemen
  maandag 27 februari 2006 @ 17:03:29 #78
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35546850
Ik ga zorgen dat jij verlost wordt. Ik ga niets met jou code doen. Ik ga jou verlossen en ik ga jou losser maken.

En ik ga niet eens jou persoonlijk benaderen. Doordat ik de code daarboven aanpak die alle mensen als een virus aan elkaar verbindt, verlos ik ieder wezen en ieder dier.

Ik kraak gewoon codes. Ik kraak dus niet eens mensen. Ik kraak hogere codes dus. Meer niet.

Ik zorg dat het virus verdwijnt en de vloek.

Ik ga geen mensen kraken, ik ga mensen een leven schenken. Ook omdat ik het voor mezelf doe. In eerste instantie kraak ik de code voor mezelf, maar vanzelf gaan anderen mee profiteren.

En als je denkt dat je vrijheid hebt, dan heb je het mis. Ik heb ook nog niet de ultieme vrijheid. Ik ga de goede kant op. Maar het kost nog steeds tijd.

Vloeken gedaan voor het jaar 0, die werken nog door. En hoe die vloeken gedaan zijn, dat is een kwestie van inzicht en inzien hoe het gegaan is. Opheffen is een kwestie van opheffen.

En verlossing is een kwestie van verlossen en kraken
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_35546910
quote:
Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Bezorgdheid werkt vaak slecht uit. Je bedoeld het goed, en het werkt averechts. Omdat ik geen 2e moeder nodig heb.

Ik weet verdomde goed wat ik doe. Ik zie het overal. En op tv zie ik het ook. Meer mensen geloven mij. Zelfs op tv ben ik aanwezig. Alleen word ik nooit bij naam genoemd. Dat is een regel. Ik mag niet openbaar worden. Ik ben geheim. Een geheim. Hoewel veel weten wie ik ben. En wat ik ben.
Daar heb je ook gelijk in inderdaad. Iedereen voor zichzelf is het motto van deze tijd he...

Succes verder met je idee.
"A lot of Christians wear crosses around their necks. Do you think when Jesus comes back he ever wants to see a fuckin' cross? It's kind of like going up to Jackie Onassis with a rifle pendant on."
pi_35546933
maar wat nu als mensen niet verlost willen worden of vrijer willen zijn... waarom bepaal jij dan voor mensen dat het met ze gebeurt? Dat is dan toch géén vrijheid? Jij ontneemt ze dan de vrijheid niet vrij te zijn en dus ben je niet wat je zegt dat je bent. VRIJ
  maandag 27 februari 2006 @ 17:07:02 #81
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35546973
Komt nog wel. En ik ga nu rusten.

Mensen die nu hier mij lopen zuur te maken, die laat ik. Ik neem geen wraak. Ik zal mijn macht niet slecht gebruiken. Maar soms denk ik wel eens, ik draai ze 100 graden naar links.

Of 10101010 graden naar rechts
pi_35546994
Aha nou ik beschouw mezelf nog zeker niet als vrij. Je zit in een systeem, en daarom kun je niet vrij zijn, althans niet in het huidige systeem. Het is nu 17:00 geweest, maar dan nog ben je niet vrij. Je moet boodschappen doen, eten koken, eten, en vervolgens jezelf de rest van de avond vermaken. op tijd naar bed, want morgen staat de wekker weer op 06:30.

Mijn code is 17 00 06 30 Kijken of ik morgen een complexere tevoorschijn kan halen
  maandag 27 februari 2006 @ 17:07:41 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35546997
quote:
Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef totsy het volgende:

[..]

Wat heerlijk mooi kun jij toch schrijven , Dromenvanger.
Ik geniet elke keer wel als ik jou lees .
Doe zo voort !
Zulke berichten zijn dus wel beter

Mensen die het waarderen. Al gaat het alleen om het schrijven

En het gaat om scripten

Deze berichten doen goed

schrijftaal is scripttaal.

Maar goed, hoeveel moet ik zeggen Wanneer geloven mensen in mij

Moet ik op tv verschijnen en gaan toveren

Moet ik een handoplegging doen Of moet ik op tv op enter drukken en overal kanker oplossen Of moet ik hier op fok het 22,222 ste bericht invoeren op televisie. Moet ik dat bericht lanceren Voor de ogen van heel de wereld

Krijg ik dan wel het respect

Maar zover is het inderdaad nog niet. Maar zover komt het wel.
  maandag 27 februari 2006 @ 17:08:28 #84
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35547019
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef zatoichi het volgende:
Aha nou ik beschouw mezelf nog zeker niet als vrij. Je zit in een systeem, en daarom kun je niet vrij zijn, althans niet in het huidige systeem. Het is nu 17:00 geweest, maar dan nog ben je niet vrij. Je moet boodschappen doen, eten koken, eten, en vervolgens jezelf de rest van de avond vermaken. op tijd naar bed, want morgen staat de wekker weer op 06:30.

Mijn code is 17 00 06 30 Kijken of ik morgen een complexere tevoorschijn kan halen
Ik heb geen slaap meer nodig Omdat ik niet moe wordt.

En eten gaat zichzelf ooit vanzelf koken.

En de koffiekan vult zichzelf ooit bij vanzelf.

En de rest komt ook vanzelf goed.
pi_35547085
Nou dat is mooi toch, dat wil ik ook. Ik lig ieder nacht wakker en vervolgens sta ik moe op. Dan kun je beter wakker liggen en wakker opstaan door niet moe te worden.

En mensen die op je posts reageren doen moeite om je te begrijpen, of althans moeite om met je te communiceren. Is dat geen vorm van waardering?
pi_35547095
wie zegt dat anderen het niet waarderen? alleen omdat ze niet in je hol kruipen? (nofi) Ik denk nog steeds dat twijfel goed wanneer je echt tot een conclusie/oplossing wilt komen. Want bij twijfel heroverweeg je en laat je aspecten die eerst niet belangrijk leken meetellen.

En wat ik je probeer te zeggen is dat je nu te zeker van je zaak bent, of zo wilt overkomen terwijl je zelf zegt er nog niet uit te zijn.
  maandag 27 februari 2006 @ 17:11:35 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35547115
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef zatoichi het volgende:
Nou dat is mooi toch, dat wil ik ook. Ik lig ieder nacht wakker en vervolgens sta ik moe op. Dan kun je beter wakker liggen en wakker opstaan door niet moe te worden.

En mensen die op je posts reageren doen moeite om je te begrijpen, of althans moeite om met je te communiceren. Is dat geen vorm van waardering?
Als mensen komen met, bezoek een huisarts dan ga ik fel de verdediging in. Omdat ik daar niet van gediend ben.

Moeten ze in mijn gezicht zeggen En dan kijken wat mijn blik doet met hun ogen.

Volgens mij pissen ze dan in de broek
  maandag 27 februari 2006 @ 17:12:25 #88
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35547149
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Kleintjuh het volgende:
wie zegt dat anderen het niet waarderen? alleen omdat ze niet in je hol kruipen? (nofi) Ik denk nog steeds dat twijfel goed wanneer je echt tot een conclusie/oplossing wilt komen. Want bij twijfel heroverweeg je en laat je aspecten die eerst niet belangrijk leken meetellen.

En wat ik je probeer te zeggen is dat je nu te zeker van je zaak bent, of zo wilt overkomen terwijl je zelf zegt er nog niet uit te zijn.
Jij bent okey hier.

Mensen die lopen te bashen dat bevalt me niet. Die zouden geweerd moeten worden van fok!. Ze verzieken de sfeer ook.

Je hebt verschillende manieren van zaken bespreken. En hoe gek een idee ook kan klinken, respect moet het uitgangspunt zijn.

Daarom ben ik ook vaker zo opgefokt. Waarschijnlijk users zonder fotoboek die in het echt niet eens de mond durven open te trekken, en die hier een grote bek opzetten van heb ik jou daar.

Komen ze me in het echt tegen dan lopen ze met een boog om me heen uit angst.

Dat is het nadeel van internet. Zelfs onzekere watjes kunnen een grote bek opzetten.

En juist boven die onzekere watjes moet ik boven staan. Omdat het ook van mijn kant zielig is, dat ik me druk maak om die mensen.
pi_35547193
hehe nou ik had het niet specifiek over die post, maar ach, ouwehoeren is goed. Soms worden er meer zinnige dingen gezegd in geouwehoer dan in een diepgravend onderzoek van een of andere dure instelling.
pi_35547269
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Dat is het nadeel van internet. Zelfs onzekere watjes kunnen een grote bek opzetten.
lijkt me een voordeel. Dan durven mensen VRIJ te zijn.

V Wat hij/zij zegt V
pi_35547274
Is dat niet een voordeel van Internet dat onzekere watjes zich kunnen laten horen? Nee bashen is niet goed, maar praten wel. In de "echte" wereld komt niet iederaan aan praten toe.... Nee ik heb geen fotoboek, maar ik reageer vrijwel altijd oprecht op Fok!
pi_35547287
Dit is het meest vage topic en TS die ik ooit ben tegengekomen.
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_35547364
Vaag is goed! Vaagheid is de manier om tot zinnigheid te komen. Wie niet vaag kan zijn, kan nooit het vaste pad loslaten en tot nieuwe inzichten komen die uiteindelijk beter kunnen zijn!

Helaas "moet" ik nu weg, dit topic is veel te leuk om een tijdje niet te reageren
  maandag 27 februari 2006 @ 17:23:20 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35547539
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef zatoichi het volgende:
Vaag is goed! Vaagheid is de manier om tot zinnigheid te komen. Wie niet vaag kan zijn, kan nooit het vaste pad loslaten en tot nieuwe inzichten komen die uiteindelijk beter kunnen zijn!

Helaas "moet" ik nu weg, dit topic is veel te leuk om een tijdje niet te reageren
Je kunt pas iets uitvinden als je anders denkt inderdaad.

Denk je in normale termen dan kom je nooit verder inderdaad

Dat is de essentie van het verhaal. Wil je voor verandering zorgen, dan moet je wel gek zijn. En gek = geniaal.

Je mag dan niet denken in begrenzingen. Sowieso is denken in begrenzingen niet goed.

In het echt wordt ik dus met U aangesproken. Zegt ook al genoeg over hoe ik overkom op mensen. Ik word vaak genoeg met U aangesproken. En dat wil zeggen dat ik een stabiele uitstraling heb Genoeg respect in het echt, en ook genoeg respect van andere gebruikers hier. Dat een aantal gebruikers hier weigeren om respect te tonen, tja, dat is zo. Ooit zullen ze ook respect tonen. Respect is niet af te dwingen zeggen ze wel eens. Ik verdien gewoon respect. Meer niet. Zoals iedereen respect verdiend.

Reacties als deze zijn tenminste normaal en uit respect gedaan. En met zulke reacties kun je verder bouwen. Al die andere reacties zijn om af te kraken. Die mensen zullen nooit iets toevoegen aan deze wereld. Under-achievers zijn het ook wel.
pi_35548583
Hoi Dromenvanger,

Heb een paar reacties gelezen en je verwoordt het allemaal goed.
Je hebt ook gelijk, omdat het niet te toetsen is of je ongelijk hebt .

Het grappige is, iedereen heeft gelijk en soms allemaal ongelijk.
Over het systeem. H4, 4e dimensie, who knows.

Wel vraag ik mezelf af of ben ik zelfs van mening dat een dimensie natuurlijk of misschien niet alleen gedachtes zijn. Al is gedachtes kraken een mooi iets. Maar net als een pc bewustzijn mist, missen gedachtes ook bepaalde formateertechnieken.

Maar misschien is het kraken daarvan dan wel de manier om over te gaan naar h4.

Dat rijmt en tot zover mijn (beetje nutteloze) bijdrage
pi_35548664
maar als je gedachtes en pc's combineert...

net als dat er in japan nu en systeem is wat mensen op afstand kan besturen. Daar chips steeds kleiner worden zullen ze uiteindelijk op cel-niveau komen en dan zijn ze denk ik goed toepasbaar in het menselijk lichaam
pi_35548756
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef Kleintjuh het volgende:

net als dat er in japan nu en systeem is wat mensen op afstand kan besturen. Daar chips steeds kleiner worden zullen ze uiteindelijk op cel-niveau komen en dan zijn ze denk ik goed toepasbaar in het menselijk lichaam
De vraag is of dat een goed iets is. Maakt de mens zich dan niet té afhankelijk van de technologie, als mens en machine één gaan worden?
  maandag 27 februari 2006 @ 18:04:07 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35548800
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef sweetgirly het volgende:
Hoi Dromenvanger,

Heb een paar reacties gelezen en je verwoordt het allemaal goed.
Je hebt ook gelijk, omdat het niet te toetsen is of je ongelijk hebt .

Het grappige is, iedereen heeft gelijk en soms allemaal ongelijk.
Over het systeem. H4, 4e dimensie, who knows.

Wel vraag ik mezelf af of ben ik zelfs van mening dat een dimensie natuurlijk of misschien niet alleen gedachtes zijn. Al is gedachtes kraken een mooi iets. Maar net als een pc bewustzijn mist, missen gedachtes ook bepaalde formateertechnieken.

Maar misschien is het kraken daarvan dan wel de manier om over te gaan naar h4.

Dat rijmt en tot zover mijn (beetje nutteloze) bijdrage
Waarom doe je nu alweer jezelf tekort Het is geen nutteloze bijdrage, zelfs een hele zinnige.

Het is pure software. Het is geen hardware.

De 4e dimensie is soft van aard. Pure software dus. De hemel. En hoe de 12e dimensie eruit ziet weet ik niet. Misschien staat de 4e dimensie wel voor het einde.

Maar ik denk dat overleden mensen terug komen. Ik heb dat altijd beweert. En ik geloof ook daarin.

Pure software. En mensen zullen mij niet geloven nee. Sommigen misschien wel. Als mensen merken dat de software gaat werken, dan zullen ze misschien geloven dat ik het was.

Hoewel ze het niet willen geloven of kunnen geloven.
pi_35548833
quote:
Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef Kleintjuh het volgende:

Wie weet zijn de mensen al grotendeels allemaal robots en wordt het bewustzijn daardoor vernietigd, oorlog op micro-schaal

Nee, weet ik veel.
De vraag of het toepasbaar zou kunnen zijn, zou niet eens zo gek zijn. Want dat zal best..
De vraag is meer misschien, of het een goed iets zou zijn of niet. Wat zijn de voor- en nadelen hiervan. Zullen die er uberhaupt zijn? Et cetera.

Op afstand kunnen besturen, klinkt mij in de oren meer als gevangenschap.
Vrijheid toch?

Aan de andere kant, techniek een mooi iets.
  maandag 27 februari 2006 @ 18:06:06 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_35548858
quote:
Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

De vraag is of dat een goed iets is. Maakt de mens zich dan niet té afhankelijk van de technologie, als mens en machine één gaan worden?
Ik denk dus ook dat de mens boven de computer moet staan. De mens moet de baas blijven van de technologie. Hoewel de mens de computer wel kan gebruiken.

De computer kan een goede vriend worden. En de computer kan werk overnemen.

Maar computers mogen niet de baas worden.

Stel dat een computer zelf de 10101010 gaat bepalen hier. Maar goed, kan dat wel

Hebben wij niet de computer gemaakt Zijn wij niet sowieso de vader van de computer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')