Daar heb je ook gelijk in inderdaad. Iedereen voor zichzelf is het motto van deze tijd he...quote:Op maandag 27 februari 2006 16:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Bezorgdheid werkt vaak slecht uit. Je bedoeld het goed, en het werkt averechts. Omdat ik geen 2e moeder nodig heb.
Ik weet verdomde goed wat ik doe. Ik zie het overal. En op tv zie ik het ook. Meer mensen geloven mij. Zelfs op tv ben ik aanwezig. Alleen word ik nooit bij naam genoemd. Dat is een regel. Ik mag niet openbaar worden. Ik ben geheim. Een geheim. Hoewel veel weten wie ik ben. En wat ik ben.
Zulke berichten zijn dus wel beterquote:Op maandag 27 februari 2006 00:37 schreef totsy het volgende:
[..]
Wat heerlijk mooi kun jij toch schrijven , Dromenvanger.
Ik geniet elke keer wel als ik jou lees .
Doe zo voort !![]()
Ik heb geen slaap meer nodigquote:Op maandag 27 februari 2006 17:07 schreef zatoichi het volgende:
Aha nou ik beschouw mezelf nog zeker niet als vrij. Je zit in een systeem, en daarom kun je niet vrij zijn, althans niet in het huidige systeem. Het is nu 17:00 geweest, maar dan nog ben je niet vrij. Je moet boodschappen doen, eten koken, eten, en vervolgens jezelf de rest van de avond vermaken. op tijd naar bed, want morgen staat de wekker weer op 06:30.
Mijn code is 17 00 06 30 Kijken of ik morgen een complexere tevoorschijn kan halen
Als mensen komen met, bezoek een huisarts dan ga ik fel de verdediging in. Omdat ik daar niet van gediend ben.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef zatoichi het volgende:
Nou dat is mooi toch, dat wil ik ook. Ik lig ieder nacht wakker en vervolgens sta ik moe op. Dan kun je beter wakker liggen en wakker opstaan door niet moe te worden.
En mensen die op je posts reageren doen moeite om je te begrijpen, of althans moeite om met je te communiceren. Is dat geen vorm van waardering?
Jij bent okey hier.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:10 schreef Kleintjuh het volgende:
wie zegt dat anderen het niet waarderen? alleen omdat ze niet in je hol kruipen? (nofi) Ik denk nog steeds dat twijfel goed wanneer je echt tot een conclusie/oplossing wilt komen. Want bij twijfel heroverweeg je en laat je aspecten die eerst niet belangrijk leken meetellen.
En wat ik je probeer te zeggen is dat je nu te zeker van je zaak bent, of zo wilt overkomen terwijl je zelf zegt er nog niet uit te zijn.
lijkt me een voordeel. Dan durven mensen VRIJ te zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van internet. Zelfs onzekere watjes kunnen een grote bek opzetten.
Je kunt pas iets uitvinden als je anders denkt inderdaad.quote:Op maandag 27 februari 2006 17:18 schreef zatoichi het volgende:
Vaag is goed!Vaagheid is de manier om tot zinnigheid te komen. Wie niet vaag kan zijn, kan nooit het vaste pad loslaten en tot nieuwe inzichten komen die uiteindelijk beter kunnen zijn!
Helaas "moet" ik nu weg, dit topic is veel te leuk om een tijdje niet te reageren
De vraag is of dat een goed iets is. Maakt de mens zich dan niet té afhankelijk van de technologie, als mens en machine één gaan worden?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef Kleintjuh het volgende:
maar als je gedachtes en pc's combineert...
net als dat er in japan nu en systeem is wat mensen op afstand kan besturen. Daar chips steeds kleiner worden zullen ze uiteindelijk op cel-niveau komen en dan zijn ze denk ik goed toepasbaar in het menselijk lichaam
Waarom doe je nu alweer jezelf tekortquote:Op maandag 27 februari 2006 17:57 schreef sweetgirly het volgende:
Hoi Dromenvanger,
Heb een paar reacties gelezen en je verwoordt het allemaal goed.
Je hebt ook gelijk, omdat het niet te toetsen is of je ongelijk hebt.
Het grappige is, iedereen heeft gelijk en soms allemaal ongelijk.
Over het systeem. H4, 4e dimensie, who knows.
Wel vraag ik mezelf af of ben ik zelfs van mening dat een dimensie natuurlijk of misschien niet alleen gedachtes zijn. Al is gedachtes kraken een mooi iets. Maar net als een pc bewustzijn mist, missen gedachtes ook bepaalde formateertechnieken.
Maar misschien is het kraken daarvan dan wel de manier om over te gaan naar h4.
Dat rijmten tot zover mijn (beetje nutteloze) bijdrage
Wie weet zijn de mensen al grotendeels allemaal robots en wordt het bewustzijn daardoor vernietigd, oorlog op micro-schaalquote:Op maandag 27 februari 2006 17:59 schreef Kleintjuh het volgende:
maar als je gedachtes en pc's combineert...
net als dat er in japan nu en systeem is wat mensen op afstand kan besturen. Daar chips steeds kleiner worden zullen ze uiteindelijk op cel-niveau komen en dan zijn ze denk ik goed toepasbaar in het menselijk lichaam
Ik denk dus ook dat de mens boven de computer moet staan. De mens moet de baas blijven van de technologie. Hoewel de mens de computer wel kan gebruiken.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
De vraag is of dat een goed iets is. Maakt de mens zich dan niet té afhankelijk van de technologie, als mens en machine één gaan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |