Aha,dan is het een redelijke prijs.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef Bopjen het volgende:
Herbergh Badhoevedorp. Eten was wel lekker, hik![]()
Schnitzel met friet zeker. Gezien je verbolgenheid over een fles wijn van 2 tientjes.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef Bopjen het volgende:
Daar kun je 10 nieuwe kikkers van kopen!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef Bopjen het volgende:
Jee, bestel ik een fles huiswijn, blijkt ie 21 euro te kosten en was het nog een klein flessie ook![]()
Voel me afgezet !![]()
Nope, niet gekeken. Was wel zware wijn trouwensquote:Op zondag 26 februari 2006 21:22 schreef SlaadjeBla het volgende:
In een restaurant betaal je vaak veel voor een fles. 21 lijkt me aan de prijzige kant, maar dat ligt natuurlijk aan het restaurant waar je bent. Heb je niet even op de (wijn) kaart gekeken voor je bestelde?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar kun je 10 nieuwe kikkers van kopen!
Kun je bij de AH tegenwoordig ook bestellenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
Dat is inderdaad duur.![]()
Maar huiswijn van wie of wat is het eigenlijk? AH?
Ja, zelfs onlinequote:Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef tonks het volgende:
[..]
Kun je bij de AH tegenwoordig ook bestellen?
"Klanten eten je arm en drinken je rijk" is dan ook het motto van de horecaquote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef Bopjen het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Schnitzel met friet zeker. Gezien je verbolgenheid over een fles wijn van 2 tientjes.
precies, hoewel ik 21 euro voor een huiswijn wel aan de prijzige kant vind..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef LSS het volgende:
[..]
"Klanten eten je arm en drinken je rijk" is dan ook het motto van de horeca
Met betrekking tot vlees gaat dat niet helemaal op denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:09 schreef LSS het volgende:
[..]
"Klanten eten je arm en drinken je rijk" is dan ook het motto van de horeca
zo smaakt 't meestal wel iddquote:Op maandag 27 februari 2006 00:04 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Flesje van 3 euro inkoop zeker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |