Niet spuiten, junk.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef Misstique het volgende:
Ik hou niet van naalden.
De frituurpan.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:56 schreef Polen het volgende:
Wie doet de friet?
Ja, alleen had ik het in deze niet over wiet.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Klopt helemaal, lekker lang en je valt zo neer. Somige kunnen die echt zo goed geven he.
Gebruik een PI kutnewb!!!!1111!!!1111!!11111!!!quote:
Alcoholshotjes zijn ook okay.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, alleen had ik het in deze niet over wiet.
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Gebruik een PI kutnewb!!!!1111!!!1111!!11111!!!
Af en toe kom ik nog wel van pasquote:Op zondag 26 februari 2006 20:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Kut TT, verkeerd nummer en ben een PI vergeten.
Ik ben te stoned om een BeF-topic goed te openen..
Shotglaasje sterke drank in een keer achterover gieten, wiet in je neus/mond geblazen krijgen, coke/speed/sos etc snuiven, heroine spuiten.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:58 schreef Litso het volgende:
Shotjes?
Goedzo.quote:
Jägermeister denk ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:58 schreef Litso het volgende:
Shotjes?
Hey! Waarom schiet je een verdovingspijl in m'n kuit?quote:
Kutlul!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Mainport het volgende:
Vakantie!
Je wilde toch slapen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hey! Waarom schiet je een verdovingspijl in m'n kuit?
De mijne is bij deze tegen zijn einde gekomen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Mainport het volgende:
Vakantie!
Carnaval.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef Misstique het volgende:
Ow c. ik was helemaal vergeten dat t morgen nog carnaval is, volgens mij zitten alle kroegen vol met die polonaise gangers![]()
Ja daarom vroeg ik me af welke bedoeld werdquote:Op zondag 26 februari 2006 20:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Shotglaasje sterke drank in een keer achterover gieten, wiet in je neus/mond geblazen krijgen, coke/speed/sos etc snuiven, heroine spuiten.
Kies zelf maar.
Quote ik jou dan muts?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
-iquote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh ja. waar ook.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:01 schreef Misstique het volgende:
Ow c. ik was helemaal vergeten dat t morgen nog carnaval is, volgens mij zitten alle kroegen vol met die polonaise gangers![]()
Hier heten ze shotglaasjes. Of shotbuisjes. Van die vodka met iets erbij in en buisje achterover gieten.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Litso het volgende:
Shooterglaasje, trouwens.
Integendeel!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Polen het volgende:
Is dit ook weer zo'n kutreeks waar niemand welkom is?
Oprotten!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef Polen het volgende:
Is dit ook weer zo'n kutreeks waar niemand welkom is?
Rot ff lekker op met je vakantie.quote:
Dat moet ze helegaar niet proberen! Trekslet dattetteris.quote:
Muil houwe, pauper met je vapo.quote:
Weet niet of Sally's er ook aan mee doet overigens, als Ierse pub zijnde.quote:
Je weet maar nooit, sterk bier is daar natuurlijk te halen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weet niet of Sally's er ook aan mee doet overigens, als Ierse pub zijnde.
Lees m'n PI dan!quote:
Wanneer ga je naar Sally's?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Weet niet of Sally's er ook aan mee doet overigens, als Ierse pub zijnde.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:07 schreef Polen het volgende:
[..]
Van Chowi mag ik blijven, schele dwerg.
quote:
Ja maar het was te bot!quote:
Ik ben niet subtiel.quote:
JD ken ik, en bacardi ken ik(de CoCo alleen van naam, nog nooit geproefd.).quote:Op zondag 26 februari 2006 21:08 schreef Litso het volgende:
Ik bedacht me gister tijdens het werken dat ik eigenlijk maar heel erg weinig sterke dranken ken... er stonden flessen in het drankhok waarvan ik de naam nooit eerder had gehoord (Jack Daniels, Kahlua, Bacardi CoCo, nog meer die ik niet weet)
Toch maar eens een avondje zuipen en vanalles proberen
Morgen want dan worden die olympische sukkels gehuldigd in Zwolle.quote:
Nee, dat blijkt maar weer.quote:
We wilden morgen wat gaan drinken daar, maar heb daar geen zin in als het carnavalsgedruis de zaak heeft overgenomen.quote:
Jou misschien niks maar ons wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:09 schreef Polen het volgende:
Wat kan mij die PI schelen stinknerd.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Rot ff lekker op met je vakantie..
Dat betekende dat ik het niet meende.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:09 schreef Polen het volgende:
Wat kan mij die PI schelen stinknerd.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef Mainport het volgende:
[..]
[afbeelding]
Veel plezier op school he.
Daar kan ik me best wat bij voorstellen, ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
We wilden morgen wat gaan drinken daar, maar heb daar geen zin in als het carnavalsgedruis de zaak heeft overgenomen.
Kijk dan naar m'n PI.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Jou misschien niks maar ons wel.
Iedereen is welkom. Mits PI
Ja dat zeg je nu.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat betekende dat ik het niet meende.
Die kan niet serieus worden gemeend. Vandaar mijn reactie. Ziet u?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Litso het volgende:
Ieuw pc-n3rd je gebruikte de [afbeelding]
Voor een newbie ben je vrij bekend met de Fok!terminologiequote:
Maar je bent wat traag vandaag. Geeft niks.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef Polen het volgende:
[..]
Die kan niet serieus worden gemeend. Vandaar mijn reactie. Ziet u?
Precies, ik kan carnavalsvolk niet langer dan 5 minuten tolereren.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
We wilden morgen wat gaan drinken daar, maar heb daar geen zin in als het carnavalsgedruis de zaak heeft overgenomen.
Ja, wat?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:11 schreef Litso het volgende:
Ieuw pc-n3rd je gebruikte de [afbeelding]
Dat zei ik al!quote:
Ik ben geen n00b. Ik heb me al voorgesteld, namelijk. Dus dat zit wel goed.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor een newbie ben je vrij bekend met de Fok!terminologie![]()
T'is ski schat ik.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voor een newbie ben je vrij bekend met de Fok!terminologie![]()
Wel vaker eigenlijk. Maar het is nu wel heel erg gesteld.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef Polen het volgende:
[..]
Maar je bent wat traag vandaag. Geeft niks.
En dus? Toch nog ff gaan kijken of zij géén carnavalskrakers draaien of maar laten voor wat het is?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Precies, ik kan carnavalsvolk niet langer dan 5 minuten tolereren.
Chowiskatjuhpoepieliefie, dat doe ik ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET!
Whehe, da's altijd zo garppig om te zeggen.
Funny how? Like a clown?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET!
Ai no dushi.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
NEGER ME NIET!
Hoi.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef Chowi het volgende:
NEGEER ME NIET!
Niet eens zo slecht idee nee.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dus? Toch nog ff gaan kijken of zij géén carnavalskrakers draaien of maar laten voor wat het is?
BeF is beter. Je kan het wegdrinken en/of wegeten.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef Polen het volgende:
Chowi -> R&P?
Ik moet werken, dus kan sowieso pas 's avonds.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet eens zo slecht idee nee.
Hoe laat eigenlijk? Niet vroeg graag.
Oh ja, Chowi, ga je ook mee?
Wie ben jij?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef Polen het volgende:
Chowi -> R&P?
Mooi, dat lost al èèn probleem op.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik moet werken, dus kan sowieso pas 's avonds.
Ik hou van je, stiekem.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Chowiskatjuhpoepieliefie, dat doe ik ook niet![]()
Zoiets.quote:
Check die versierskillz.quote:
Hoi.quote:
Naar Sally's? Morgen?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef cerror het volgende:
[..]
Niet eens zo slecht idee nee.
Hoe laat eigenlijk? Niet vroeg graag.
Oh ja, Chowi, ga je ook mee?
Roep maar een tijdstip.quote:
Yup, 's avonds.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hou van je, stiekem.!
[..]
Zoiets.
[..]
Check die versierskillz..
[..]
Hoi.
[..]
Naar Sally's? Morgen?.
Morgen, zwolle, sally's. Carnavalkneuzen en olypische knakkers.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:18 schreef Litso het volgende:
Wie wat waar wanneer drinken?
Uurtje of 8 of half negen?quote:
Ik kan kijken.quote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Najib Amhali
Vergeet lange Frans niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef Chowi het volgende:
Ohja! Dat Olympische spelen gedoe bij 't station. Najib Amhali komt daar ook..
Top, misschien ga ik 's middags al ff.quote:
Liever wel.quote:
Dat gedoe is toch 's middags?quote:
Straks wordt ze meegenomen naar diemen zuid.quote:
Ik hou stiekem ook van jouquote:
Nee, het spektakel begint om 18.00 op stationsplein.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat gedoe is toch 's middags?
Hebben wij geen last van die grafnepnegers.
Wordt nog leuk dan morgen.quote:
Hoe?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:23 schreef Mainport het volgende:
Zo.
Naja, dan stop ik maar even vingers in mijn oren.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:23 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nee, het spektakel begint om 18.00 op stationsplein.
Ongetwijfeld.quote:
Okay, maar hoe laat ga je daarheen? Dan kijk ik wel of ik wil en kan en meer van dat soort dingen.quote:
Tussen 20.00 en 20.30 dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, maar hoe laat ga je daarheen? Dan kijk ik wel of ik wil en kan en meer van dat soort dingen.
quote:
Ok.quote:
Het Olympische team arriveert om 19.15 in Zwolle, dus je kunt beter eerder gaan...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, dan stop ik maar even vingers in mijn oren.
En die fuckin' trein zal ook wel druk zijn 's middags. Ik ga wel pas om half acht ofzo. ;')
Het is geen meet.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef Litso het volgende:
Oftewel: morgen is een BeF-meet en ik ben niet uitgenodigd? [afbeelding]
Ze denken ook altijd alleen aan zichzelf die olympische bruinwerkers.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het Olympische team arriveert om 19.15 in Zwolle, dus je kunt beter eerder gaan...
Egoïsten zijn het, met hun negeroïde kettingen!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze denken ook altijd alleen aan zichzelf die olympische bruinwerkers.
Hihi.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef JDude het volgende:
Ben even een half uurtje weg, zijn we een half deel verder
Hebben ze zeker gewonnen met 200 meter tv-sjouwen.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Egoïsten zijn het, met hun negeroïde kettingen!
Wat? Oh? Het zijn medailles?
Het is weer even ouderwets gezellig.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:33 schreef JDude het volgende:
Ben even een half uurtje weg, zijn we een half deel verder
Tofheid alom.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Het is weer even ouderwets gezellig.
Oldschool.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Aan met die frituurpan! Haal de kratten bier erbij! Het isch feescht.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten en ik ben niet in de stemming voor bierquote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Aan met die frituurpan! Haal de kratten bier erbij! Het isch feescht.
Dan moet ik je wegsturen, helaas.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten en ik ben niet in de stemming voor bier
In de hoek jij!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten en ik ben niet in de stemming voor bier
Javaanse frikandel?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In de hoek jij!.
Ik heb vandaag een javaanse frikandel bij verhage gegeten.. Lekker pittig.
Je bent niet in de stemming zei je net!quote:
We nemen het even mee naar achteren.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef Chowi het volgende:
Dan moet ik je wegsturen, helaas.
Ja, het smoken was ervoor. Daarom naar verhage.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Javaanse frikandel?
Weet je zeker dat niet iemand een worstje had gedraaid van een pakje 3/4 zware shag?
Droom zacht.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:
Mensen, ik ga slapen, val zowat om hier![]()
Trusten.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:
Weltrusten.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:41 schreef Misstique het volgende:
Niet hier!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:58 schreef Litso het volgende:
Slotjes voor iedereen.
Ik wou het net zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:01 schreef Chowi het volgende:
Véé Em.
Tijd? Voor wat?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Hoi!!!!
Nog een dikke week en ik heb weer tijd![]()
Immer!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Litso het volgende:
Tijd voor bier!
Schokjes voor iedereen.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef Chowi het volgende:
Stofjes voor iedereen.
Plaats je de foto's hier?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef Chowi het volgende:
Ik ga buiten dansen in mijn ondergoed. Doei.
Uiteraard.quote:
WLitsZ.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Dan blijf ik nog even f5'en
Op het moment dat ik weer langskwam viel het doodquote:Op zondag 26 februari 2006 22:41 schreef Litso het volgende:
Het is een matige tot slechte dag voor BeF
Zou het persoonlijk zijn??quote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Op het moment dat ik weer langskwam viel het dood
VM.quote:
Het valt al de hele dag dood...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Op het moment dat ik weer langskwam viel het dood
En, hoe gaat het met VM?quote:
Ja, ik ben al op de landelijke tv geweest...quote:Op zondag 26 februari 2006 22:04 schreef Litso het volgende:
Hoe is het ermee VM? Ben je al op tv geweest enzo?
Momenteel heb ik het nog druk met de verkiezingen.. De folder is gisteren de gemeente door gebracht en we mogen (ik mag!) trots zijn!quote:
Laat het ons weten als er spannende ontwikkelingen zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 22:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, ik ben al op de landelijke tv geweest...
[..]
Momenteel heb ik het nog druk met de verkiezingen.. De folder is gisteren de gemeente door gebracht en we mogen (ik mag!) trots zijn!
Welkom.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
Goedenavond allen..
J. hoe zijn de rellen? Lijkt het op een fok!rel of is het heel wat anders?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Janetje het volgende:
Goedenavond allen..
Hahaha.. let's stick to Dutch for now..quote:
Rellen zijn al lang voorbij hoor.. hahaquote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
J. hoe zijn de rellen? Lijkt het op een fok!rel of is het heel wat anders?
Hebben ze gekregen wat ze wilden of waren het pussy's die stoppen met rellen voorat ze hebben gekregen wat ze wilden?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Rellen zijn al lang voorbij hoor.. haha
7 maart is voor mij heel spannend! Want misschien kom ik wel met voorkeurstemmen in de raadquote:Op zondag 26 februari 2006 23:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Laat het ons weten als er spannende ontwikkelingen zijn
Vmquote:
Ik geloof dat ze ermee stopten nadat ze enige miljoenen euro's schade aan hadden gericht. Dat was overigens goed te zien in de stad.. overal met hout bedekte ramen enzo..quote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hebben ze gekregen wat ze wilden of waren het pussy's die stoppen met rellen voorat ze hebben gekregen wat ze wilden?
Oja, ben je nog die pub in gekomen?
Guiness?quote:Op zondag 26 februari 2006 23:13 schreef Janetje het volgende:
En ja, ik heb er een pilsje gedronken.
Ja, ze vroegen eerst of ik een heineken wilde...quote:
In het buitenland is het heilig.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, ze vroegen eerst of ik een heineken wilde...de lolbroeken..
Ik ga slapen. Morgen weer kutschool.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef Janetje het volgende:
Damn het is rustig..
Iedereen komt over 15 minuten weer online ofzo?
Goh, dat is nieuw.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:17 schreef JDude het volgende:
Breda op Nederland 1.
Iets over carnaval.
Neuh, maar het enige vermeldenswaardige dat hier het afgelopen uur gebeurd is.quote:
Same here... naja qua weinig vermeldenswaardige dingen.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Neuh, maar het enige vermeldenswaardige dat hier het afgelopen uur gebeurd is.
Na zo'n topavond als gister is zo'n thuis-op-de-bank-hang-zondag altijd een beetje een deceptie.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:32 schreef cerror het volgende:
Same here... naja qua weinig vermeldenswaardige dingen.
Naja, ik heb sinds 2 minuten ruzie met the_terminator van Klaagbak.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Na zo'n topavond als gister is zo'n thuis-op-de-bank-hang-zondag altijd een beetje een deceptie.
Feescht!quote:Op maandag 27 februari 2006 00:34 schreef cerror het volgende:
Naja, ik heb sinds 2 minuten ruzie met the_terminator van Klaagbak.
Lelijke mensenquote:
Gosternokke, mis ik je netquote:Op zondag 26 februari 2006 23:25 schreef Janetje het volgende:
Damn het is rustig..
Iedereen komt over 15 minuten weer online ofzo?
Daarom ga ik nu even naar de tochtige schuur om mijn koude jongens te pakken.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:42 schreef JDude het volgende:
Het enige voordeel van de winter... ik kan mijn bier koelen met den frissche buytenlucht
Beter een tochtige schuur met koeien dan een schuur met tochtige koeien.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:44 schreef cerror het volgende:
[..]
Daarom ga ik nu even naar de tochtige schuur om mijn koude jongens te pakken.
Post hier gewoon even wat daar stond johquote:
Ik zei tegen terminaal_boy.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Post hier gewoon even wat daar stond joh
Ik kan die grafnerd niet uitstaan.quote:
Och, een beetje FA's inpalmen met een cheesy sollicitatie is niet zo moeilijk hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 00:58 schreef cerror het volgende:
Ik kan die grafnerd niet uitstaan.
Hoe heeft zo'n puberaal stuk acnè het in hemelsnaam voor elkaar gekregen mod te worden?
Ik heb ooit eens gesolliciteerd voor onz-mod.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:01 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, een beetje FA's inpalmen met een cheesy sollicitatie is niet zo moeilijk hoor
Die sollicitaties doorlezen was ook zeker een van de leuke kanten van het mod-zijn.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:02 schreef cerror het volgende:
Ik heb ooit eens gesolliciteerd voor onz-mod.
Ik was dronken en typte iets als: Ik zou geen goede mod wordeh.
Logischerwijs niet geworden.
Ik zal toch nimmer mod kunnen worden.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Die sollicitaties doorlezen was ook zeker een van de leuke kanten van het mod-zijn.
Ik zit te wachten op de nieuwe ONZ sollicitatierondequote:Op maandag 27 februari 2006 01:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Die sollicitaties doorlezen was ook zeker een van de leuke kanten van het mod-zijn.
Pest Slangemans dan ff weg.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:08 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op de nieuwe ONZ sollicitatieronde
Vorige keer hebben ze dat ook best makkelijk voor elkaar gekregenquote:
Ja hee, cerror heeft een ban.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
stilte...
Iedereen is van deze post onder de indruk denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:16 schreef Litso het volgende:
stilte...
Nouja indruk... ik denk eerder dat hij gewoon de enige BeFfer was die nog online wasquote:Op maandag 27 februari 2006 01:19 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Iedereen is van deze post onder de indruk denk ik.
Whehehe, nog echt ookquote:
Tja, termijeweetwel is een beetje op z'n voetjes getrapt.quote:
Verbazing alomquote:Op maandag 27 februari 2006 01:22 schreef xrrwr het volgende:
Tja, termijeweetwel is een beetje op z'n voetjes getrapt.
Maar ik mocht doorposten met een kloon mits ik maar even uit klaagbaak blijf.quote:
Heej JDquote:Op maandag 27 februari 2006 01:20 schreef JDude het volgende:
Hoi PS.
Surequote:Op maandag 27 februari 2006 01:21 schreef Litso het volgende:
[..]
Nouja indruk... ik denk eerder dat hij gewoon de enige BeFfer was die nog online was
Gelukkig is xrrwwrx er nu ook.
Ofzo.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sure
Dat hij er is red [BeF] iig
Ik proef het sarcasme doosch.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Sure
Dat hij er is red [BeF] iig
Heej cquote:
Met een buttload aan sarcasme merk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:28 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej c![]()
Oude garde houd de oude garde in het oog
Mits bierquote:
quote:
Wat BeF betreft is er zowat alleen maar oude garde vanavondquote:
Ach, ons kent onsquote:Op maandag 27 februari 2006 01:29 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Met een buttload aan sarcasme merk ik.
Erg druk op essel is het niet nu, of wel?
Dag F&FFA.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:30 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Duck and cover, Dago is er weer!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:30 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Mja... wat is nou bef-nieuwe garde dan?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat BeF betreft is er zowat alleen maar oude garde vanavond
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:25 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Maar ik mocht doorposten met een kloon mits ik maar even uit klaagbaak blijf.
McDavid.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Mja... wat is nou bef-nieuwe garde dan?
Van die types die net komen kijken, zoals dat menneke met dat ajaxlogo enzoquote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef xrrwr het volgende:
Dagoquote:Op maandag 27 februari 2006 01:30 schreef Dagonet het volgende:
Hallo.
Wat zoek jij hier dus nOOb?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat BeF betreft is er zowat alleen maar oude garde vanavond
Owja, nyny83 idd.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Van die types die net komen kijken, zoals dat menneke met dat ajaxlogo enzo
Ik heb de log op msn van yvonne!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:32 schreef rompompom het volgende:
[..]
Apart beleid, op zichNou ja, ze weten toch wel dat je er zat hebt om je er niks van aan te trekken op zich.
mcDavid.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:31 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Ik had het over BeF, muts. Niet over mijn user-IDquote:Op maandag 27 februari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
Wat zoek jij hier dus nOOb?
BeF, niet [SC] PS.quote:
Precies. BeF is toch net even a whole different ballgame.quote:
Je bent raar.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dago
Ik deed eerst gado tikken
quote:Op maandag 27 februari 2006 01:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik had het over BeF, muts. Niet over mijn user-ID.
Okayquote:
Nu de rest nog.quote:
Oorzaak?quote:
En zouden we Litso totaal negerenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:39 schreef Litso het volgende:
[..]
Want als het over userID ging was jij ook een newbie
Ik ben al eens blauw geweest. Op het forum dan.quote:
Alle users blauw?quote:
Dan had ik gewoon anders gehetenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En zouden we Litso totaal negeren
Ik moest lachenquote:
BeF trekt mods aan.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:40 schreef Litso het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar ik snap hem niet
Ah dus toch zo.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:43 schreef xrrwr het volgende:
[..]
BeF trekt mods aan.
NJ/Pool/Buup soms/ Dago en jij... (eerst Jdude ook)....
Nu de rest van de beffers nog blauw.
Typisch J.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Ah dus toch zo.
Daar hadden we het laatst nog over. Alleen J. ging voor Admin, dan kon ze haar eigen kleurtje kiezen. Volgens mij ging ze voor bordeauxrood.
Donkergroen, lijkt me ook best puik.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:43 schreef Litso het volgende:
Ah dus toch zo.
Daar hadden we het laatst nog over. Alleen J. ging voor Admin, dan kon ze haar eigen kleurtje kiezen. Volgens mij ging ze voor bordeauxrood.
Die had ik al!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Donkergroen, lijkt me ook best puik.
Fel-roze lijkt me briljant.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Donkergroen, lijkt me ook best puik.
Ze komt ons vast af en toe de groetjes doen. Al is dat voor jou misschien niet genoegquote:
Vandaag was ze er nog evenquote:Op maandag 27 februari 2006 01:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ze komt ons vast af en toe de groetjes doen. Al is dat voor jou misschien niet genoeg.
You go girl!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:47 schreef xrrwr het volgende:
Fel-roze lijkt me briljant.
Omdat alle homo's het niet meer hip zullen vinden.
Dan kappen ze met dat roze en is nederland gered van dat roze gejengel!
Wat dacht je, raam + pils dude!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:48 schreef JDude het volgende:
Zal ik reeds gaan slapen, of nog eenmaal uit het raam hangen om een pilsener te vatten... Dilemma!
Consider it done!quote:
Pils.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:48 schreef JDude het volgende:
Zal ik reeds gaan slapen, of nog eenmaal uit het raam hangen om een pilsener te vatten... Dilemma!
Wat hadden we C. ookalweer toebedeeld?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:51 schreef rompompom het volgende:
Terracotta-oranje is mine!
Que?quote:Op maandag 27 februari 2006 01:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Wat hadden we C. ookalweer toebedeeld?
Van die ene die me onder dequote:
We hadden alvast een kleurtje voor jou bedacht. Ik denk geel.quote:
Bah!quote:Op maandag 27 februari 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
[..]
We hadden alvast een kleurtje voor jou bedacht. Ik denk geel.
Kanarie-geel.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:56 schreef Litso het volgende:
We hadden alvast een kleurtje voor jou bedacht. Ik denk geel.
Ik ga het topic even zoeken.quote:Op maandag 27 februari 2006 01:58 schreef xrrwr het volgende:
[..]
Bah!
Groen is mijn favo kleur, doe er iets mee!![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:43 schreef Misstique het volgende:
En geel voor c.
J. kent je goedquote:Op donderdag 23 februari 2006 11:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ie liever groen heeft![]()
Ben er ook zo vandoor... zaterdag begint er toch in te hakken geloof ikquote:Op maandag 27 februari 2006 02:06 schreef Litso het volgende:
Maargoed, deauie boel hier dus ik ga maar ff in bed liggen lezen
Mijn download is op 40%, kan volgend weekend wel een keer kijken denk ik.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:07 schreef xrrwr het volgende:
Ik ga maar eens een aflevering whose line kijken dan.
Ik ben nu seizoen 4 aan het downloaden... hopen dat ik die nog niet heb gezien.quote:Op maandag 27 februari 2006 02:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Mijn download is op 40%, kan volgend weekend wel een keer kijken denk ik.
Hiehier!quote:Op maandag 27 februari 2006 03:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oy waar ben jij inene gebleven!
Kwijtquote:Op maandag 27 februari 2006 03:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
oy waar ben jij inene gebleven!
meuj en dan gaan we cappuchino drinkenquote:Op maandag 27 februari 2006 04:03 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nog maar een week ofzo en dan ben ik terug
Jottumquote:Op maandag 27 februari 2006 04:38 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
meuj en dan gaan we cappuchino drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |