Homo's roeren liever in het eten van gisteren. Je bent zeker in de war met kappers.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Die is homo, alle homo's kunnen koken.
Niet alle kappers kunnen koken.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Homo's roeren liever in het eten van gisteren. Je bent zeker in de war met kappers.
quote:
Je meent hetquote:Op zondag 26 februari 2006 19:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Foute formulering. Ik bedoel natuurljk dat alle homo's kappers zijn, hé.
Had ik niet van hem verwachtquote:Op zondag 26 februari 2006 19:50 schreef tonks het volgende:
[..]
Die is homo, alle homo's kunnen koken.
Hoe ben je erachter gekomen? zat hij net iets TE lang aan je haar? en heb je daarom nu lang haar? door "het incident"quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef Geqxon het volgende:
En andersom ook. Dat alle mannelijke kappers homo zijn. Ja echt waar.
Hij deed zijn t-shirt uit. Ik heb hem in zijn maag gestompt, toen deed hij hem snel weer aan!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef tonks het volgende:
[..]
Hoe ben je erachter gekomen? zat hij net iets TE lang aan je haar? en heb je daarom nu lang haar? door "het incident"
Hij zo van "Ben jij niet van dat pimp my geqxon topic"quote:Op zondag 26 februari 2006 20:04 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hij deed zijn t-shirt uit. Ik heb hem in zijn maag gestompt, toen deed hij hem snel weer aan!
Uhh wel meer hoor duh.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Nooit geweten dat jij een neger was.
Nu hebben we er twee! Jij en die ruffryder-dude.
Dit zou wel een erge nazi-community zijn als er uit 150000 users, 2 negers zijn hè?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:06 schreef Mikkie het volgende:
Nooit geweten dat jij een neger was.
Nu hebben we er twee! Jij en die ruffryder-dude.
We hebben ook nog meki hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dit zou wel een erge nazi-community zijn als er uit 150000 users, 2 negers zijn hè?
Dat is een knuffelmarokkaan, geen neger.quote:
Wel een allochtoon.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat is een knuffelmarokkaan, geen neger.
Ja.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Wel een allochtoon.
Ben jij trouwens dead-doll ?
Hoi Tonks.quote:
Tegenovergesteldequote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ben jij een negerin?
Hoi Chriz, negert van me.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef Chriz2k het volgende:
Hoi Chowi.
Nee, ik ram op die toets tot midden in de nacht, als iedereen ligt te slapen en mijn ogen de rooddoorlopen aders doorschemeren.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Heb je soms een plakbandje op je f5 toets je reageert zo snel
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef ThE_ED het volgende:
Gewoon negeren.
Leuke vrienden heb je dan. A;s ze weten dat je het vervelend vindt waarom gaan ze er dan mee door?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:39 schreef Koewam het volgende:
Grappig, hè?
NOT
Zo vaak, ik herhaal, zo vaak, word ik weer geconfronteerd met de orginaliteit van die ontzettend garppige Hollanders. Een grabbel uit de ton der negroïde-medemens-trommel:
- "Jij bent onze huisneger, hè?"
- "Je kan niet koken? Maar je bent toch neger?"
- "Je hebt het warm omdat de kachel op 24 staat? Maar je bent toch neger?"
- "Hey hoe is het, neger?"
- "Jij bent de enige neger hier"
Een selectie van een weekend met wat vrienden van me. Fucking great. Ik hou van jullie hoor. En ik begrijp dat jullie het garppig bedoelen. Maar het is echt zó niet garppig, hè. Echt niet.
Ookal zeg ik dat dat niet erg origineel is, gaan ze er toch mee door, naja ik vind het wel best zo...
Omdat ik over de 10000 zat en de username niet meer leuk vond.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef Mikkie het volgende:
[..]
JOH!
Waarom eigenlijk geen DD meer meis?
Een Gothic?!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:20 schreef tonks het volgende:
Tegenovergestelde
Wat?quote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef Roi het volgende:
Zeggen de vrouwen dat ook vaak in de slaapkamer?
Jij bent dan ook mijn Gothic-exterminatie-hubbie.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:38 schreef tonks het volgende:
Jij snapt me gelukkig wel meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |