Neuk haar liever in haar oor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:27 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb steeds de neiging om lotte te slaan. Gewoon zo maar.
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef BB-King het volgende:
Beetje respect voor Lotte mensen... in Hollywood kunnen ze er een puntje aan zuigen.
Ik vind haar veel te veel op Plien van Bennekom lijkenquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:35 schreef jorienvdherik het volgende:
patricia is wel lekker
Sonja Silvaquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind haar veel te veel op Plien van Bennekom lijken![]()
Marcella is beter imho![]()
Die bocht kijk ik dus nooit!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die zitten het zeer 'hoogstaande' en blijkbaar door de omgeving goedgekeurde Boulevard te kijken
Ik vind Vico wel aardig.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:45 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Patricia maar lelijk eerlijk gezegd.
De lekkerste vind ik Mara de receptioniste...![]()
neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef robster16 het volgende:
Ligt t aan mij of gaan de kijkcijfers lichtelijk omhoog?
neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:06 schreef robster16 het volgende:
Ligt t aan mij of gaan de kijkcijfers lichtelijk omhoog?
jmara is de mooiste jaquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:45 schreef BB-King het volgende:
Ik vind Patricia maar lelijk eerlijk gezegd.
De lekkerste vind ik Mara de receptioniste...![]()
soms wel, meestal niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef PDOA het volgende:
Kunnen Nederlanders nou gewoon niet acteren ofzo?
Ja, een moraal.quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:01 schreef Badabingea het volgende:
Heb meer een idee dat het een serie is om de 'zwakkere' mensen te laten zien dat hun ook succes kunnen hebben in het werk.
Zo'n idee heb ik erbij.
Ja, daar heb je gelijk in. Ik kijk dan ook voor het verhaal en negeer de slechte acteerprestaties.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:14 schreef PDOA het volgende:
Kunnen Nederlanders nou gewoon niet acteren ofzo? Heb dit van de week zitten kijken, maar godsamme zeg, wat slecht geacteerd!
Je vergeet dat ze ook nog een metamorfose ondergaat en uiteindelijk met Vico zal trouwen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:59 schreef Bravebart het volgende:
Het zou wel erg voorspelbaar zijn als het zo zou aflopen (maar wel heel logisch):
Vico wordt de nieuwe directeur, Guus wordt ontslagen omdat hij met Daniël onder één hoedje heeft gespeeld. Vervolgens krijgt Lotte (waarvan ondertussen bekend is geworden dat ZIJ de stukken heeft herschreven) de positie van Guus (financieel directeur ofso).
Maja dat zou wel heel voorspelbaar zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |