Modjes en crew zijn uitgesloten van deelname.quote:
Te laat hals.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Modjes en crew zijn uitgesloten van deelname.![]()
Kan je jaartallen in TT veranderen naar 2006-2007?quote:
Stem maar op Bernie anders is het zo zielig voor hem.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef Tain het volgende:
Waar kan ik met mijn blanco stem terecht?
quote:Op zondag 26 februari 2006 19:00 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Stem maar op Bernie anders is het zo zielig voor hem.![]()
Bernie staat voorquote:Op zondag 26 februari 2006 19:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
Bernie loopt mooi in.
Tis dat jij niet in de poll stond anders had ik 3x op jou gestemdquote:Op zondag 26 februari 2006 19:08 schreef Gamedemon het volgende:
Bernie gammod omfg!!111!111
Ik solliciteer ook nietquote:Op zondag 26 februari 2006 19:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Tis dat jij niet in de poll stond anders had ik 3x op jou gestemd
nee, capibar is een kutuser.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:16 schreef capibar het volgende:
Capibar, duh.
Gefeliciteerd, je hebt van mordra gewonnen. Heb je het al aan je ouders verteld?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
Yes, ik sta tweede, dat betekend dat ik bijna de beste ben.
Nee, die zitten over een volvo amazone (ofzeauquote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt van mordra gewonnen. Heb je het al aan je ouders verteld?
Of de eerste verliezerquote:Op zondag 26 februari 2006 19:18 schreef capibar het volgende:
Yes, ik sta tweede, dat betekend dat ik bijna de beste ben.
Toch jammer dat je alleen in de slowchat komtquote:Op zondag 26 februari 2006 19:19 schreef capibar het volgende:
[..]
Het wordt dus sowieso een teringzooi.
Behalve als ik mod.![]()
De slowchat zou er wel op vooruit gaan, Capibar en mordradead worden mod.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:30 schreef Tain het volgende:
[..]
Toch jammer dat je alleen in de slowchat komt
Gamedemon dankt je.quote:
ik zou niet durven! het was die pauper mod!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:37 schreef Chanty87 het volgende:
GameDemonBeetje poll manipuleren hè!
Ja maar zij zijn groot en ik ben klein!quote:
Smoesjes!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:40 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik zou niet durven! het was die pauper mod!
Je bent een neger met een eierschil op je kop?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja maar zij zijn groot en ik ben klein!
Ja swa, je weet toch dat ik eigenlijk de echte neger was, MMaRsu was de fopneger!quote:Op zondag 26 februari 2006 19:42 schreef Tain het volgende:
[..]
Je bent een neger met een eierschil op je kop?
Maar Jan is geen negerquote:Op zondag 26 februari 2006 19:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja swa, je weet toch dat ik eigenlijk de echte neger was, MMaRsu was de fopneger!
De enige neger hier is rockstahquote:Op zondag 26 februari 2006 19:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ja swa, je weet toch dat ik eigenlijk de echte neger was, MMaRsu was de fopneger!
Knikker je mensen er uit waar toch niemand op zou stemmen, mij bijv.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik probeer een serieuze poll aan te maken kun je niet eens meer dan 12 mogelijkheden invoeren
Jan is gevonden op straat.quote:
Dan gaan mensen weer huilen dat ze er niet in staan.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Knikker je mensen er uit waar toch niemand op zou stemmen, mij bijv.
Wat hij zegt, daarom werd hij ook straatwerver, al doet hij nu huis aan huis.quote:
Joh, er zijn sowieso hooguit 5 mensen die min of meer in aanmerking komenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:44 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik probeer een serieuze poll aan te maken kun je niet eens meer dan 12 mogelijkheden invoeren
Noem ze op, dan maak ik de poll.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:51 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Joh, er zijn sowieso hooguit 5 mensen die min of meer in aanmerking komen
-P-Stylequote:Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Noem ze op, dan maak ik de poll.
Berniequote:Op zondag 26 februari 2006 19:52 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Noem ze op, dan maak ik de poll.
Ik zie ze eigenlijk geen van allen solliciterenquote:Op zondag 26 februari 2006 19:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
-P-Style
-H.Flick
-Chibibo
-pkwarts
En dan kom ik niet verder
idd...quote:Op zondag 26 februari 2006 19:55 schreef Chanty87 het volgende:
Laten we wel even reëel blijven hè...
Ja Chanty voor modquote:Op zondag 26 februari 2006 19:55 schreef Chanty87 het volgende:
Laten we wel even reëel blijven hè...
Was de vorige x toch ook niet zo?quote:Op zondag 26 februari 2006 19:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk geen van allen solliciteren
Nee ze zaten niet tussen de 5 sollicitatiesquote:
De keer daarvoor was het nog wat erger met sollicitatiesquote:Op zondag 26 februari 2006 19:57 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Peri zei dat het nogal tegenviel de vorige keer.
i-spy24quote:Op zondag 26 februari 2006 19:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Nee ze zaten niet tussen de 5 sollicitaties
Ik stem niet op mensen die alleen maar aan het slowchatten zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:57 schreef Gamedemon het volgende:
en zoals jullie mischien zien kan je wel gewoon op laniboekje stemmen
Sommige mensen worden heel anders als ze mod zijnquote:
Conflict bijvoorbeeld.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige mensen worden heel anders als ze mod zijn
Idd, eerst was jij onvriendelijk tegenover Tomasso, tegenwoordig zijn jullie dikke vriendenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige mensen worden heel anders als ze mod zijn
Jij zou ook op me stemmen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:08 schreef pkwarts het volgende:
Blijft dit nou zo doorgaan tot 3 maart?
Liever nietquote:Op zondag 26 februari 2006 20:08 schreef pkwarts het volgende:
Blijft dit nou zo doorgaan tot 3 maart?
Je word een beetje vergeten thomper, komt omdat je niet zovaak meer op Fok! bent enzoquote:
Ik heb het bezwarend bewijsmateriaal van gisteren geprint+screened en opgeslagen op mijn computer.quote:
Wiequote:Op zondag 26 februari 2006 20:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je word een beetje vergeten thomper, komt omdat je niet zovaak meer op Fok! bent enzo![]()
Alleen het afgelopen weekend niet, ik moest vluchten voor carnaval en de woedende DS-Gamer massa met hooivorken nadat ik het forum een kwartier sloot met als boodschap 'Kutforum, slotje'. Ik ontvang er nog steeds mailtjes over.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:09 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Je word een beetje vergeten thomper, komt omdat je niet zovaak meer op Fok! bent enzo![]()
Zou dat boeien denk je? De FA's nemen uiteindelijk toch de beslissingquote:
Man, je kent pkwarts toch wel? Dat is de man die alle beslissingen neemt, hij staat boven alle FA's en SA'S en XA's en is nu undercover.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou dat boeien denk je? De FA's nemen uiteindelijk toch de beslissing
Jep, en die houden ons nu goed in de gatenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:11 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou dat boeien denk je? De FA's nemen uiteindelijk toch de beslissing
nonsens!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:13 schreef Thomper het volgende:
[..]
Man, je kent pkwarts toch wel? Dat is de man die alle beslissingen neemt, hij staat boven alle FA's en SA'S en XA's en is nu undercover.
Heb je hoodwinked gezienquote:Op zondag 26 februari 2006 20:15 schreef taart het volgende:
ontopic blijven gaarne.
jep wel grappigquote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je hoodwinked gezienWas sie tof
Jep, dan word RaymanNL blauwquote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef mordradead het volgende:
Als mijn mailtje word gelezen is er direct een beslissing genomen.
Taart zei ja, ik zeg: lijkt me niksquote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Heb je hoodwinked gezienWas sie tof
Mij lijkt hem echt supertofquote:Op zondag 26 februari 2006 20:17 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Taart zei ja, ik zeg: lijkt me niks
Tuurlijk!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zit er over te denken.. zal ik ook soliciteren?![]()
Gewoon doenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik zit er over te denken.. zal ik ook soliciteren?![]()
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 26 februari 2006 20:16 schreef mordradead het volgende:
Als mijn mailtje word gelezen is er direct een beslissing genomen.
Waarom sta ik er niet bijquote:Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
Welke user zie je het liefst Gam Mod worden?
» Gamedemon
» Retuobak
» Khadgar
» Tain
» Together_Alone
» Laniboekje
» Ruzbeh
» BMH
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!.
ohw wacht, dan maakt GD geen kansquote:Op zondag 26 februari 2006 20:24 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Waarom sta ik er niet bijin de OP wel
![]()
Flauw zeg, ik kan maar 1x stemmenquote:Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef Gamedemon het volgende:
Welke user zie je het liefst Gam Mod worden?
» Gamedemon
» Retuobak
» Khadgar
» Tain
» Together_Alone
» Laniboekje
» Ruzbeh
» BMH
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!.
nog steeds zonder mijquote:Op zondag 26 februari 2006 20:26 schreef Retuobak het volgende:
Welke user zie je werkelijk het liefst GAM mod worden?
» Gamedemon
» Retuobak
» Khadgar
» Tain
» Together_Alone
» Laniboekje
» Ruzbeh
» BMH
» King_of_cubes
» pkwarts
[afbeelding]
maak je eigen FOK! poll zelf!
Zo, een kloppende poll
Ohwjahquote:Op zondag 26 februari 2006 20:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, de rest moet ook een kans hebben hey.
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:21 schreef mordradead het volgende:
ja ntuurlijk
quote:
Ik zie het nog wel. Ik ga in de gaten houden wie zich nog meer aanmelden en als er (volgens mijn mening) plotstklaps een kandidaat met veel ervaring (iemand als roy ofzo) komt dan mail ik niet. Bovendien wil ik kijken of ik mijn sociaal leven er niet helemaal mee verneuk.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:23 schreef taart het volgende:
Niet twijvelen, gewoon doen.
Ik zie het nog welquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]Je afk lukt niet
![]()
edit: SCHNELL GEMACHT HEH
Dan had je beter mij er niet in kunnen zetten.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Oh, daarom sta ik er niet in.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ik heb nog geen poll over mezelf gemaaktquote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef King_of_cubes het volgende:
Best komisch om te zien hoe iedereen die mod wil worden alles doet om aandacht te krijgen.
Die verwacht ik elk moment...quote:Op zondag 26 februari 2006 20:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik heb nog geen poll over mezelf gemaakt![]()
Bij BMH kan ik black krijgen.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
Als je op mij stemt! Krijg je een gratis pen
dan heeft tie maar 1 stemquote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij BMH kan ik black krijgen.
Maar die is niet van mij geweest, die pen welquote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bij BMH kan ik black krijgen.
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Tain het volgende:
Volgens mij wil iedereen gewoon deze 'rel' nalezen achter de schermen...
Gimme gimme gimme..quote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Maar die is niet van mij geweest, die pen wel![]()
Niet echt een geslaagde start danquote:Op zondag 26 februari 2006 20:44 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
RAYMANNL FOR MOD
dit hoort allemaal bij mijn campagne
That does it!quote:Op zondag 26 februari 2006 20:44 schreef RaymanNL het volgende:
[afbeelding]
RAYMANNL FOR MOD
dit hoort allemaal bij mijn campagne
quote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Tain het volgende:
Geloof me, dat wil je niet.quote:Op zondag 26 februari 2006 20:37 schreef Tain het volgende:
Ik vraag het wel aan mijn Griekse buurmanquote:
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan mijn Griekse buurman
Zou het niet weten en wil het geeneens weten eigenlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ooit gewoon vergeten wat rechten weg te halen bij hem ofzo.
Insidegamerquote:Op zondag 26 februari 2006 21:05 schreef Thomper het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik in augustus de userrecensie van de maand had op InsideGamer. Nu ben ik per definitie kansloos als moderator, zeker?
Ik geloof dat hij gewoon nog een vriendje in de crew heeftquote:Op zondag 26 februari 2006 21:02 schreef peristilius het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze ooit gewoon vergeten wat rechten weg te halen bij hem ofzo.
Ik sta er geregistreerdquote:Op zondag 26 februari 2006 21:05 schreef Thomper het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat ik in augustus de userrecensie van de maand had op InsideGamer. Nu ben ik per definitie kansloos als moderator, zeker?
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:06 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ik geloof dat hij gewoon nog een vriendje in de crew heeft
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Zou het niet weten en wil het geeneens weten eigenlijk
Het was maar een gokjequote:
Euuuuhh.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:25 schreef Gamedemon het volgende:
ik wacht eigenlijk op een kwaliteits post van mordradead
Hey, pas wilde je nog mod worden, nu krijg je de kans. Laf hoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Kies voor kwaliteit, stem op Bernie.
Nee man, gewoon ff een odequote:Op zondag 26 februari 2006 21:35 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ontdek je dat nu pas?Kojima heeft dat ook ooit eens in een interview gezegt.
Mod is beneden mijn waardigheid.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:36 schreef peristilius het volgende:
Hey, pas wilde je nog mod worden, nu krijg je de kans. Laf hoor.
Of op capibar AKA Le Baggeurquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef chibibo het volgende:
[..]
Kies voor kwaliteit, stem op Bernie.
Wie op mij stemt, maakt kans op een puik shirt, dat in het verleden door zowel GinaG als mij gedragen is.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef GinaG het volgende:
Of op capibar AKA Le BaggeurWeet je zeker dat het allemaal goedkomt
![]()
Ik heb dat ding nooit aangehadquote:Op zondag 26 februari 2006 21:40 schreef chibibo het volgende:
[..]
Wie op mij stemt, maakt kans op een puik shirt, dat in het verleden door zowel GinaG als mij gedragen is.
hoi, bent u nieuw hier?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Of op capibar AKA Le BaggeurWeet je zeker dat het allemaal goedkomt
![]()
Poehee, maare ik moet even mijn steun betuigen aan mijn favoriete fokkers (capibar en RaymanNL)quote:
Alsof in verkiezingscampagnes ooit de waarheid verteld wordt.quote:
Het was wel een beetje muf, ja.quote:Trouwens vertel rook dat ding bezweet dan![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:47 schreef GinaG het volgende:
[..]
Poehee, maare ik moet even mijn steun betuigen aan mijn favoriete fokkers (capibar en RaymanNL)![]()
BOH GEK!quote:
Bernie ookquote:Op zondag 26 februari 2006 21:56 schreef GinaG het volgende:
capibar je moet je web-log bijwerken man! (dat wilde ik eigenlijk hier vertellen)
Rayman moet mij een plezier doen en een verhaal dat hij hier ooit gepost heeft in zijn weblog posten. Het verhaal ging als volgtquote:
nep quote !1 1 1!!!!quote:Op zondag 26 februari 2006 21:59 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je soft gaat doen hoef ik je niet meer als mod
Het was gezellig onder die steen hequote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Frankeinstein het volgende:
* Frankeinstein kruipt onder steen vandaan
Wat is er gebeurd? MmaRsu niet meer mod?
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rayman moet mij een plezier doen en een verhaal dat hij hier ooit gepost heeft in zijn weblog posten. Het verhaal ging als volgt
- iemand of (hijzelf) liet de etui van Bernie vallen
- Bernie pakte zijn etui op en liep express langs Gamecube_Master die hem een stomp gaf in zijn buik.
Zoiets was het verhaalEn ik moet er nog steeds hardop om lachen
![]()
Die herinner ik me ook nogquote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef GinaG het volgende:
[..]
Rayman moet mij een plezier doen en een verhaal dat hij hier ooit gepost heeft in zijn weblog posten. Het verhaal ging als volgt
- iemand of (hijzelf) liet de etui van Bernie vallen
- Bernie pakte zijn etui op en liep express langs Gamecube_Master die hem een stomp gaf in zijn buik.
Zoiets was het verhaalEn ik moet er nog steeds hardop om lachen
![]()
ik ben al gewend aan hemquote:Op zondag 26 februari 2006 22:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen, als ik er alleen al aan denk dan begin ik al hardop te lachen.![]()
![]()
Geen idee precies: les -> etui valt -> pakt etui op => stomp van iemandquote:Op zondag 26 februari 2006 22:06 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoe zat het eigenlijk ook al weerHet moet echt in zijn weblog, het is een klassieker
![]()
Ja maar er was nog iets, voor dat de etui viel (volgens mij werd die gegooid trouwens), en dat express langs Gamecube_Master lopenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef Tain het volgende:
[..]
Geen idee precies: les -> etui valt -> pakt etui op => stomp van iemand
Het is toch geen bedtijd voor RaymanNL? Of is hij zijn campagne aan het voorbereiden?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:11 schreef Frankeinstein het volgende:
zoek het even op voordat het verhaal verdraaid wordt![]()
*eensch isquote:Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef Gamedemon het volgende:
kut discussie, slotje
zijn vader is PES5 aan het spelenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is toch geen bedtijd voor RaymanNL? Of is hij zijn campagne aan het voorbereiden?![]()
Waterboy!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:30 schreef Roi het volgende:
Fussball jah!
Daar staat de versnipperaar.quote:Op zondag 26 februari 2006 23:10 schreef capibar het volgende:
Ze nemen mijn sollicitatie mee naar achteren!!
Mijn steunbetuiging is wel oprecht.quote:Op maandag 27 februari 2006 00:00 schreef peristilius het volgende:
Okee, genoeg geslijm, ik lig in bed.
Ja, iets met een rel enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:02 schreef Frankeinstein het volgende:
* Frankeinstein kruipt onder steen vandaan
Wat is er gebeurd? MmaRsu niet meer mod?
Eerlijk gezegd lijk jij mij de enige normale tussen al die SC-josti'squote:Op zondag 26 februari 2006 19:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Knikker je mensen er uit waar toch niemand op zou stemmen, mij bijv.
Zit er opeens een hele andere crew dat ze iets lerenquote:Op maandag 27 februari 2006 08:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijk jij mij de enige normale tussen al die SC-josti's.
Of anders GD of Chibibo.
Maar ik denk dat de crew z'n lesje wel heeft geleerd met Aarsu.
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben dat verhaal nu aan het opzoeken
Ik ben benieuwd of ik hem kan vinden, hier alvast een opwarmer:
IK was dom
niet veelquote:Op maandag 27 februari 2006 10:06 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
hey thomasWat ga jij allemaal voor interessants doen vandaag
Ik vind je nu al tof, weet je dat.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:26 schreef Canisfire het volgende:
Al mag RaymannNL ook wel mod worden al is het alleen maar om zijn user-icon![]()
Haha een mario avatar hoe kan ik die nou niet tof vindenquote:Op maandag 27 februari 2006 10:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind je nu al tof, weet je dat.
Ik zit op Zwolle op school en moet zien thuis te komen voor dat circus begint.quote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Whehehe
Ik ga vanmiddag de sporters opwachten op het station in Zwolle
hoe laat is dat?quote:Op maandag 27 februari 2006 10:48 schreef RaymanNL het volgende:
Whehehe
Ik ga vanmiddag de sporters opwachten op het station in Zwolle
Half 5 dacht ikquote:
Ik zit ook in Zwolle op schoolquote:Op maandag 27 februari 2006 10:49 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik zit op Zwolle op school en moet zien thuis te komen voor dat circus begint.
Landstede?quote:
quote:Voorafgaand en tijdens de publiekshuldiging zijn er diverse optredens, onder meer van Xander de Buisonjé, Lange Frans en Baas B.. De presentatie is in handen van Najib Amhali. In het voorprogramma zijn er optredens van de Zwolse evenementenband Als Je Maar Bekend Band en het Zwolse dweilorkest De Wezenloze Spoorbloazers. Uiteraard is iedereen van harte welkom om de huldiging bij te wonen!
Thomas, 18.00 uur, met optredens, kom anders ook, gaan we eerst heel even zwolle in, en daarna daar kijken, wij zijn om 16.00 uur vrijquote:Op maandag 27 februari 2006 10:52 schreef taart het volgende:
Mijn ouders zeiden 6 uur s'ochtends, maar dat was een beetje onreëel
Alien Hominid is toch die newgrounds gamequote:Op maandag 27 februari 2006 11:04 schreef Thomper het volgende:
Op DS-X2 kan je Alien Hominid shirtjes kopen, je betaalt alleen de verzendkosten.
Aanmaken, tis gratis.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:06 schreef Canisfire het volgende:
Jammer ik heb geen paypal.
Hij is ook op de Cube/PS2/Xbox verschenen, en binnenkort ook op de GBA.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Alien Hominid is toch die newgrounds game?
Ik weet het is toch een Metal Slug parodie?quote:Op maandag 27 februari 2006 11:08 schreef Thomper het volgende:
[..]
Hij is ook op de Cube/PS2/Xbox verschenen, en binnenkort ook op de GBA.
quote:Op maandag 27 februari 2006 09:09 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben dat verhaal nu aan het opzoeken
Ik ben benieuwd of ik hem kan vinden, hier alvast een opwarmer:
IK was dom
Die dag erop was er nog iemand die het had gefliktquote:Op maandag 27 februari 2006 11:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat een topic, die reconstructie, briljant.
quote:Op maandag 27 februari 2006 08:05 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd lijk jij mij de enige normale tussen al die SC-josti's.
Of anders GD of Chibibo.
Maar ik denk dat de crew z'n lesje wel heeft geleerd met Aarsu.
Gebeurt vaaaaaaaaaaaaaaaak , ik heb het ook vaak zat zien gebeuren, ook zelfde soort kluisjes.quote:Op maandag 27 februari 2006 11:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wat een topic, die reconstructie, briljant.
Dieze dan meur ?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:47 schreef Thomper het volgende:
Das dom.
Wat is de lol van je sleutels op kluisjes gooien?quote:Op maandag 27 februari 2006 12:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gebeurt vaaaaaaaaaaaaaaaak , ik heb het ook vaak zat zien gebeuren, ook zelfde soort kluisjes.
liggen echt veel sleutels achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |