Ha die Cuallquote:Op zondag 26 februari 2006 21:19 schreef cuall het volgende:
Ik durf hier haast geen goeiendag meer te zeggen
![]()
...hai Pareltje
Wat is er allemaal aan de hand dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef White_Pearl het volgende:
Hoi allemaalgeeneen uitgezonderd, hou het zo kort mogelijk.
Ben het gezeik van de miereneukers zat![]()
ow daar wil ik eigenlijk geeneens meer woorden over vuil makenquote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand dan?
You've got mail.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hej Frizti
Ik heb je proggie gebruikt, werkt prima![]()
Alleen de "patch" werkt niet helaas, maar dan ga ik wel even met Emule aan de gang
Heb trouwens mn eerste filmpje gemaakt, zet hem hier zo wel neer
Pareltjequote:Op zondag 26 februari 2006 21:16 schreef White_Pearl het volgende:
G.A.S![]()
Vrije vertaling, goedenavond samen![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:19 schreef BONG4002 het volgende:
Hier mijn eerste filmpje: Holt
Titel zegt genoeg![]()
Huh? Wij rellers? We doen geen vlieg kwaad hier. Ja die discussie heb ik gezien.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:23 schreef White_Pearl het volgende:
[..]
ow daar wil ik eigenlijk geeneens meer woorden over vuil makenmoet je maar even
wat SC's van vannacht en gisteravond doorlezen.
Kort gezegd dan: wij zijn dom, we zijn rellers, en er wordt het ergste gevreesd voor BB6
Hai meid, ik wel hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ha die Cuall![]()
![]()
Ik blijf even en dan ga ik iedereen weer gedag ZWAAIEN![]()
Jaquote:Op zondag 26 februari 2006 21:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja ik heb er eigenlijk ook genoeg van![]()
Helemaal met je eensquote:Op zondag 26 februari 2006 21:20 schreef White_Pearl het volgende:
Ben het gezeik van de miereneukers zat![]()
Ja ik dacht al...wat is ze ineens dikquote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef cuall het volgende:
[..]
je hebt er breedbeeld van gemaakt, nou is Viola nog dikker
![]()
.....verder goed gelukt toch![]()
Precies, al geloof ik dat het probleem meer is dat we té lief zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Huh? Wij rellers? We doen geen vlieg kwaad hier. Ja die discussie heb ik gezien.
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.quote:Op zondag 26 februari 2006 21:28 schreef cuall het volgende:
[..]
Precies, al geloof ik dat het probleem meer is dat we té lief zijn![]()
Dacht het ook niet Mjaquote:Op zondag 26 februari 2006 21:24 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Huh? Wij rellers? We doen geen vlieg kwaad hier. Ja die discussie heb ik gezien.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:30 schreef frizti het volgende:
[..]
Liever lid van de kusjesbrigade, dan een elitaire bobo.
quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
Je kan niet tegen de oldbies op, die zijn hier heer en meester
Vechten tegen een betonnen muur van 3km dik
Dus je kan het beter gewoon laten gaan, dan waait het vanzelf weer over
Zo is het... niet druk om maken verder...quote:Op zondag 26 februari 2006 21:31 schreef BONG4002 het volgende:
Dus je kan het beter gewoon laten gaan, dan waait het vanzelf weer over
Ik bedoel natuurlijk de "harde" oldbiesquote:Op zondag 26 februari 2006 21:34 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben ook al een aardige oldbie, maar ik wil me distancieren van deze actie hoor.
Moest je eens weten hoe hard die oldbie van mij isquote:Op zondag 26 februari 2006 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk de "harde" oldbies![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |