quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Boeit me weinig, ik vind het gewoon heel erg leuk om te doen en zou het ook jammer vinden als het cappen straks aan banden wordt gelegd, want het plaatsen van caps wordt ook al als storend ervaren en voor mij is het pure afleiding en vermaak, heb in het dagelijkse leven al genoeg aan mijn Hoofd.
Je kent me toch? Ik ben de avatar-pimp.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
die is leuk maar ik hem gebruiken.
Waarom doe jij trouwens niet mee?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
prima, voor mij ben je geen loser als je één avond niet mee doet met carnaval hoor
![]()
Ik regeerde even op Jappie niet echt een discussie gewoon een reactiequote:Op zondag 26 februari 2006 22:10 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is wel zo als er users bezwaren maken dan hou ik er rekening mee.
En ga geen eindeloze discussie met mijn hakken in het zand.
Caps plaatsen zijn ook mijn hoofdreden om hier te komen... als dat niet meer mag of kan dan zal je mij hier ook niet vaak meer zien ben ik bang.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:09 schreef Muerte het volgende:
[..]
Boeit me weinig, ik vind het gewoon heel erg leuk om te doen en zou het ook jammer vinden als het cappen straks aan banden wordt gelegd, want het plaatsen van caps wordt ook al als storend ervaren en voor mij is het pure afleiding en vermaak, heb in het dagelijkse leven al genoeg aan mijn Hoofd.
Exact.....maar goed....ik zal hier voor vanaaf mijn betoog voor een volwassen discussie verder staken zodat regenworm weer wat extra postmogelijkheden heeft voor het plaatsen van een paar cappiesquote:Op zondag 26 februari 2006 22:10 schreef melke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Naar mijn mening krijg je online maar 10 % van het geheel. Dat heeft me al vaak genoeg lastig online situaties bezorgd
Goh, 'n aantal blonde zweedse grieten en tietenplaatjes, alsof we daar op zitten te wachtenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Exact.....maar goed....ik zal hier voor vanaaf mijn betoog voor een volwassen discussie verder staken zodat regenworm weer wat extra postmogelijkheden heeft voor het plaatsen van een paar cappies
je mag hier best discussieren volgens mij hoor en volgens mij lukt het je ook nog redelijkquote:Op zondag 26 februari 2006 22:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Exact.....maar goed....ik zal hier voor vanaaf mijn betoog voor een volwassen discussie verder staken zodat regenworm weer wat extra postmogelijkheden heeft voor het plaatsen van een paar cappies
Je mag ook wel caps van jezelf plaatsen hoor Melkequote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef melke het volgende:
[..]
Goh, 'n aantal blonde zweedse grieten en tietenplaatjes, alsof we daar op zitten te wachten![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je mag ook wel caps van jezelf plaatsen hoor Melke
Ja dat weet ik, heb ik al lang geplaatstquote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Je mag ook wel caps van jezelf plaatsen hoor Melke
oooooooooow.... mij niets van bekendquote:Op zondag 26 februari 2006 22:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, heb ik al lang geplaatst![]()
Dan ga ik hem gebruikenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:11 schreef frizti het volgende:
[..]
Je kent me toch? Ik ben de avatar-pimp.
bovendien jat ik het ook maar van het net
Das zielig voor 1 van de eendjes die vor viool staatquote:Op zondag 26 februari 2006 22:14 schreef frizti het volgende:
Kwik, kwak en kwek zitten op de bank.
[afbeelding]
Moet je maar terug lezenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:18 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
oooooooooow.... mij niets van bekend
Chips... kan je niet ff een link geven?quote:
Hoi allemaal die er zijn, die nog moeten komen en weer weggaanquote:Op zondag 26 februari 2006 22:16 schreef melke het volgende:
[..]
Goh, 'n aantal blonde zweedse grieten en tietenplaatjes, alsof we daar op zitten te wachten![]()
![]()
Ja ik ook al... Snappie, Lovebear, M&A&M, WA... om maar niet te praten over onze blauwe vrienden, die ik al tijden niet meer in de SC heb gezien.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Muerte het volgende:
Ik mis toch een paar mensen in het hotel, waar zijn die?
Wie?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja ik ook al... Snappie, Lovebear, M&A&M, WA... om maar niet te praten over onze blauwe vrienden, die ik al tijden niet meer in de SC heb gezien.
Zeg scroll es een stukje terugquote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Ja ik ook al... Snappie, Lovebear, M&A&M, WA... om maar niet te praten over onze blauwe vrienden, die ik al tijden niet meer in de SC heb gezien.
Hoi Yolande.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi allemaal die er zijn, die nog moeten komen en weer weggaan![]()
![]()
Ik zit te wachten op caps van Kristian![]()
Als je het over de duvel hebt.... hoi Flugelquote:
Yolandequote:Op zondag 26 februari 2006 22:21 schreef Yolande het volgende:
[..]
Hoi allemaal die er zijn, die nog moeten komen en weer weggaan![]()
![]()
Ik zit te wachten op caps van Kristian![]()
Ik lees nog steeds mee hoor... Heb alleen niet altijd zin meer om te posten.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:23 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als je het over de duvel hebt.... hoi Flugel![]()
quote:
Kan je nagaanquote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wat lief word gemist terwijl ik er ben![]()
![]()
![]()
Geeft niet... die ik nu heb doet het ook prima... en een watermerk heb ik niet perse nodig.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef Athalon het volgende:
[..]
Helaas het is een tijdje geleden en ik zou bij onze Allah niet meer weten hoe het heet en waar het zat
![]()
![]()
Wat niet is kan nog komenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:23 schreef cuall het volgende:
[..]
![]()
Joh, ik ben een westerling in hart en nieren en daar past carnaval niet bij
![]()
Check... doen wequote:Op zondag 26 februari 2006 22:24 schreef melke het volgende:
*blauw persoontje gesignaleerd, allemaal gedragen en niet zwaaien*![]()
Tsja als dat niet meer kan is de lol er heel snel af want dan kan iederéén ook dom naar de streams gaan zitten kijken en vertellen dat Viola een lepel neer legt op tafel wat we allemaal ook kunnen zien, dus dat wordt een saaie bedoening.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Caps plaatsen zijn ook mijn hoofdreden om hier te komen... als dat niet meer mag of kan dan zal je mij hier ook niet vaak meer zien ben ik bang.
zo speciaal is carnaval daar niet geloof ik tenzij Cuall zin heeft om de achterhoek in te trekkenquote:
Maar dat kan je ook heel gevoelig omschrijven om daarna uitgebreid er over te praten.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Tsja als dat niet meer kan is de lol er heel snel af want dan kan iederéén ook dom naar de streams gaan zitten kijken en vertellen dat Viola een lepel neer legt op tafel wat we allemaal ook kunnen zien, dus dat wordt een saaie bedoening.![]()
Geen idee, John zal wel naar zijn kinderen zijn, maar waar de anderen zijn????quote:Op zondag 26 februari 2006 22:20 schreef Muerte het volgende:
Ik mis toch een paar mensen in het hotel, waar zijn die?
Precies... een goede cap zegt vaak meer dan 1000 woorden.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:27 schreef Athalon het volgende:
[..]
Tsja als dat niet meer kan is de lol er heel snel af want dan kan iederéén ook dom naar de streams gaan zitten kijken en vertellen dat Viola een lepel neer legt op tafel wat we allemaal ook kunnen zien, dus dat wordt een saaie bedoening.![]()
Hai Flugel,quote:Op zondag 26 februari 2006 22:23 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik lees nog steeds mee hoor... Heb alleen niet altijd zin meer om te posten.
Hier, Maastricht, rijden ze speciale diensten met carnavalquote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Muerte het volgende:
Iets heel anders trouwens, ik moet morgen weer naar Breda, rijdt het openbaar vervoer volgens het normale schema of hebben ze andere diensten?
Een beetje wel. In ieder geval SC moequote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Flugel,![]()
........ heb jij ook al last van "post-moeheid"?
Waar ligt de grens precies?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:08 schreef cuall het volgende:
[..]
prima, voor mij ben je geen loser als je één avond niet mee doet met carnaval hoor
![]()
als t goed is is t nu in bepaalde delen vakantie tijd.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:31 schreef Muerte het volgende:
Iets heel anders trouwens, ik moet morgen weer naar Breda, rijdt het openbaar vervoer volgens het normale schema of hebben ze andere diensten?
Heb Ferri gesignaleerd !!! Hij zit in het kantoor.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:29 schreef cuall het volgende:
[..]
Geen idee, John zal wel naar zijn kinderen zijn, maar waar de anderen zijn????
Ojee, moet toch wel een beetje op een normale tijd op de zaak zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:32 schreef melke het volgende:
[..]
Hier, Maastricht, rijden ze speciale diensten met carnaval
Bonnie is aan het spelen achter haar ogenquote:
Ongeveer 6 km hier vandaan ligt er een. Precies kan ik het helaas niet zeggen sorry. Hoezo?quote:
Zoiets als zondagdiensten bedoel je?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:33 schreef lovebear het volgende:
[..]
als t goed is is t nu in bepaalde delen vakantie tijd.
Dan rijden de bussen meestal wat later
Kun je niet voor een keertje met de auto gaan? Anders ff online opzoekenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ojee, moet toch wel een beetje op een normale tijd op de zaak zijn.
Zoiets.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:35 schreef Muerte het volgende:
[..]
Zoiets als zondagdiensten bedoel je?
Hoezo ben je SC moe dan?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een beetje wel. In ieder geval SC moe
Maar daar gaan we het nog over hebben...
Heeft er niets mee te maken dat we anti kliko zijn hoop ik toch?quote:Op zondag 26 februari 2006 22:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Een beetje wel. In ieder geval SC moe
Maar daar gaan we het nog over hebben...
Ach anders neem ik wel een tax,i zo ver is het tenslotte ook weer niet, maar het schoot me opeens te binnen dat met carnaval alles wel eens anders zou kunnen zijn.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef melke het volgende:
[..]
Kun je niet voor een keertje met de auto gaan? Anders ff online opzoeken
Leuk dat jij reageert! Ik vroeg het ook speciaal voor jou!quote:Op zondag 26 februari 2006 22:35 schreef melke het volgende:
[..]
Ongeveer 6 km hier vandaan ligt er een. Precies kan ik het helaas niet zeggen sorry. Hoezo?
Aangezien jullie altijd netjes samen in dit topic zitten hebben jullie het misschien niet zo in de gaten. Maar er liepen van de week ineens een hele hoop verschillende SC's in de diverse topics. Dat was gewoon wat minder. Bovendien levert het gezeik op, van beide kanten en probeer dan maar eens als mod een gulden middenweg te bewandelen...quote:
's Avonds rijden er hier in ieder geval genoeg bussen. 's Morgens geloof ik iets minder. 1 ipv 2. Als ik jou was zou ik de gok gewoon wagen. Voor hetzelfde geldt rijden ze wel op normale tijdenquote:Op zondag 26 februari 2006 22:38 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ach anders neem ik wel een tax,i zo ver is het tenslotte ook weer niet, maar het schoot me opeens te binnen dat met carnaval alles wel eens anders zou kunnen zijn.
Ooh, dan lukt het wel om rond een uur of 9 binnen te zijn, ben ik nog op tijd voor mijn eerste afspraak.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:36 schreef lovebear het volgende:
[..]
Zoiets.
Ze beginnen dan gewoon later en minder vaak bussen als normaal![]()
Ja dat geloof ik wel. Ik heb gezien dat er in het Tanja topic de SC ook verwijderd word. Snap eerlijk gezegd ook niet waarom die mensen hier niet gewoon komen mee kletsen..quote:Op zondag 26 februari 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aangezien jullie altijd netjes samen in dit topic zitten hebben jullie het misschien niet zo in de gaten. Maar er liepen van de week ineens een hele hoop verschillende SC's in de diverse topics. Dat was gewoon wat minder. Bovendien levert het gezeik op, van beide kanten en probeer dan maar eens als mod een gulden middenweg te bewandelen...
Daar word je wel eens een beetje moe van.
Ik kom zelden in andere topics dan het SC ja. Ik weet alleen dat er een Tanja topic en een Gert topic loopt wat redelijk SC is.quote:Op zondag 26 februari 2006 22:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Aangezien jullie altijd netjes samen in dit topic zitten hebben jullie het misschien niet zo in de gaten. Maar er liepen van de week ineens een hele hoop verschillende SC's in de diverse topics. Dat was gewoon wat minder. Bovendien levert het gezeik op, van beide kanten en probeer dan maar eens als mod een gulden middenweg te bewandelen...
Daar word je wel eens een beetje moe van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |