Vaag zijn mag best somsquote:Op zondag 26 februari 2006 18:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die juryvoorspelling maar vaag.
Mwjah hoe wil je dat peilen als het niet direct gevraagd word tijdens de uitzending?quote:
Of hoever de mondhoeken van HJ uit elkaar gaan staan.quote:Op zondag 26 februari 2006 18:46 schreef Cee het volgende:
Hoe ga je dat beoordelen? Op het aantal geforceerde rimpels dat Jerney's gezicht vertoont na een optreden, of het aantal graden van de hoek waarin Eric quasi-depressief over de bank hangt?
Jij snapt hetquote:Op zondag 26 februari 2006 18:46 schreef Fir3fly het volgende:
Afvaller: Ellen.
Winaar: Floortje
Best gewaardeerde nummers:
Ellen:
Bette Midler - Beast Of Burden
Floortje:
Kelly Clarkson - Because of You
Raffaëla:
Aretha Franklin - Think
Zoiets?![]()
Geen verschil bij Angelique?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vond geen verschil tussen Angelique haar nummers.
bij Raffaela bv wel..het is dus subjectief en vind het dus niet passen in een prono
Maar dat van Floortje dan? Was allebei even 'goed'/bagger. Awel, ik ga maar een poging wagen!quote:Op zondag 26 februari 2006 18:48 schreef BVO het volgende:
Joh, das hartstikke eenvoudig.
Angelique zong dat tweede nummer bijvoorbeeld een stuk beter dan haar eerste.
Alleen als het écht niet verschilt kan je een ex aequo doen, maar er zit toch altijd wel een kwaliteitsverschil in. Zeker nu we ze van tevoren weten is het makkelijk te voorspellen welk nummer iemand wel of niet aankan
. En 't is maar een klein extra onderdeeltje he, je verdient er niet heel veel punten mee ofzo
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |