Voorlopig ben je babyblauw MIETJUH!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:45 schreef SuperWeber het volgende:
Tssssssssssssssk, er is maar 1 titel en dat is die van Vinnie...
Ik zal hem met hand en tand verdedigen!!
ik denk dat je maar beter kunt stoppen met dat whiskey dieet robarquote:Op maandag 1 mei 2006 15:56 schreef Robar het volgende:
[..]
Voorlopig ben je babyblauw MIETJUH!D
:D: !!!D: D1 1:1D1!
:D
eins eleven een een elf!!! !
![]()
Jij heb de gary lineker award al in de pocketquote:Op maandag 8 mei 2006 06:16 schreef Flappekz het volgende:
Alweer nix
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik denk dat je maar beter kunt stoppen met dat whiskey dieet robar
PIAquote:Op zondag 7 mei 2006 22:44 schreef KaheemSaid het volgende:
2 gele kaarten
1 rood (door 2x geel)
+1 van tegenpartij en
+ 2 van tegenpartij
Ik PICte maar het lijkt wel Play It Agressive
is ie weerquote:Op maandag 8 mei 2006 17:54 schreef Tomhoog het volgende:
Je plaatje is trouwens niet meer beschikbaar
idd en zo snel ook..quote:Op maandag 8 mei 2006 18:12 schreef Klapdeur het volgende:
Ziet er erg goed uit VK, zit best wat tijd in. Goed werk mag ook wel eens gezegt worden!
hahaha ach ik sta nu nog vrij hoog voor mijn doen. Dus ik wacht op mijn daling...quote:Op maandag 8 mei 2006 18:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Hulde voor VK, ben ik ook ergens nummer 1 in
1x geel en een tegenstander er vanaf... ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:46 schreef fabianf het volgende:3x geel en tegenstander op een stretcher van het veld af.
De rest van de wedstrijd ging overigens verdomd lekker.
ik zag t jaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 22:46 schreef fabianf het volgende:
De rest van de wedstrijd ging overigens verdomd lekker.
Extra-Terrestrial scoren, redelijk wing, magnificent set pieces. Hij is redelijk duur qua salaris, maar ik mis tegenwoordig tenminste weinig counters meer.quote:Op maandag 15 mei 2006 11:03 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik zag t ja
wat heb je voor een bakbeest in de spits gekocht?![]()
kan ik ook best gebruikenquote:Op maandag 15 mei 2006 12:38 schreef fabianf het volgende:
[..]
Extra-Terrestrial scoren, redelijk wing, magnificent set pieces. Hij is redelijk duur qua salaris, maar ik mis tegenwoordig tenminste weinig counters meer.
Ok, Bedankt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:40 schreef -J-D- het volgende:
Is afhankelijk van hoe HT het later weergeeft in de samenvatting rechtsboven in beeld.
Daar kan 2x geel staan of 1x rood.
quote:Op maandag 22 mei 2006 18:05 schreef fabianf het volgende:
Wat zijn die Gary Linekers voor een mietjes...
tis idd voor een deel toeval. maar je ziet wel weer bekende gezichten aan beide einden, qyn en JD bij GL, Uddel, tomhoog, SW (laatste nog in mindere mate) weer bovenaan bij VJ. Verder is t nog vroeg in t seizoen en is het scoringssysteem een enkele keer veranderd. Hoewel ik wel t idee heb dat dit t meest uitgebalanceerd systeem is, en ik er aan vast wil houden.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:23 schreef -J-D- het volgende:
Dat geeft te denken.
Vorig seizoen meedraaien voor de GL en nu voor de VJ.
Hebben we wel invloed op dit resultaat? Zijn de karaktereigenschappen echt bepalend?
Hebben de toppers in de VJ echt meer "lompe" spelers qua karaktereigenschappen?
1 speler van me die temperamental/infamous is pakte voorgaande 2 seizoenen op misschien een enkele keer na geen geel, dit seizoen staat zijn teller in officiele wedstrijden alweer op 4. Dus ik denk dat dat ook gewoon behoorlijk random is waar de kans dat een fiery of infamous speler geel pakt gewoonweg iets groter is maar alles behalve bepalend.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:23 schreef -J-D- het volgende:
Dat geeft te denken.
Vorig seizoen meedraaien voor de GL en nu voor de VJ.
Hebben we wel invloed op dit resultaat? Zijn de karaktereigenschappen echt bepalend?
Hebben de toppers in de VJ echt meer "lompe" spelers qua karaktereigenschappen?
idd, had je maar nooit Slobodan moeten weg doenquote:Op maandag 22 mei 2006 18:53 schreef komrad het volgende:
kijk eens waar ik sta na 2 jaar in de ereplaatsen bij de VJ
klopt en het ironische is dat hij nog een redelijk winger was ook dus ook nog getraind had kunnen worden.quote:Op maandag 22 mei 2006 19:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
idd, had je maar nooit Slobodan moeten weg doen![]()
quote:Mattia Cuccu of Geloel received a yellow card in the 20th minute for unsportsmanlike behaviour. The game was close to savage at times, and Geloel's Mattia Cuccu received a second yellow card in the 21st minute, his ticket out of the game.
Ik ben nooit anders geweestquote:Op maandag 22 mei 2006 19:10 schreef Grumpey het volgende:
ik ben ook altijd een blauwtje overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |