jammer dat woensdag niet telt, anders haalde ik je inquote:Op zondag 26 februari 2006 18:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Na vanavond sta ik eerste denk ik
Wat bedoel je? Of een speler een pleister gekregen heeft? Staat in het wedstrijdverslag, als een speler geblesseerd raakt maar toch doorspeeltquote:Op zondag 26 februari 2006 18:21 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar kan je dat van die pleistertjes na kijken?
quote:
Wrijf het er maar weer in..quote:Op maandag 27 februari 2006 15:55 schreef Verbal_Kint het volgende:
wordt spannend onderaan jaof, omgekeerd bovenaan
![]()
heb de positie-nummering ook omgedraaid voor Gary Lineker, hierdoor komt Daemon op een lullige dertiende plek voor zowel VJ als GL
de Berry van Aerle award?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:47 schreef Verbal_Kint het volgende:
nee, daemon, geen prijs voor de nummer niks-zeggend 13
quote:Op zondag 12 maart 2006 16:51 schreef Tomhoog het volgende:
Gelukkig ook weer van af.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:04 schreef komrad het volgende:
1 puntje nog achter op de nummer 1 positie
Mn eerste -3quote:Op maandag 20 maart 2006 17:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
subtop wordt steeds breder, maar komrad en tomhoog lijken t uit te gaan maken
bij Gary is het ook nog spannend, Grump schuift idd langzaam naar benee![]()
trouwens respect voor de +10 van SD deze week3 blessures, rode en gele kaart
[afbeelding]
volledige rangen en standen
http://www.student.ru.nl/rikschelbergen/vja2week11stand.GIF
nee, maar er zit wel iets van oneerlijkheid in het systeem he. Teams uit hogere divisies hebben vaak meer fysios, ik vermoed iedereen bij mij wel 7-10, en er zijn dus ook niet zo vaak blessures. Je ziet het ook aan de stand, er zijn relatief veel sterkere teams mee aan het doen voor de lineker awardquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:33 schreef komrad het volgende:
Grumps, kies jij de spelers uit op dit soort dingen?
ik kan op zich best veel fysios nemen maar dat heeft volgens mij alleen met blessures en niet met gele kaarten te maken of heb ik iets gemistquote:Op woensdag 22 maart 2006 12:21 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nee, maar er zit wel iets van oneerlijkheid in het systeem he. Teams uit hogere divisies hebben vaak meer fysios, ik vermoed iedereen bij mij wel 7-10, en er zijn dus ook niet zo vaak blessures. Je ziet het ook aan de stand, er zijn relatief veel sterkere teams mee aan het doen voor de lineker award
het gaat om het aantal fysios van je tegenstanders. Als zij er veel hebben, dan zal je minder blessures maken (inderdaad, blessures geen kaarten). Dus zal je in ieder geval op dat punt minder risico lopen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:03 schreef komrad het volgende:
[..]
ik kan op zich best veel fysios nemen maar dat heeft volgens mij alleen met blessures en niet met gele kaarten te maken of heb ik iets gemist![]()
klopt maar het ging mij om de stand en of je dus alleen maar evenwichtige spelers aanneemtquote:Op woensdag 22 maart 2006 17:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het gaat om het aantal fysios van je tegenstanders. Als zij er veel hebben, dan zal je minder blessures maken (inderdaad, blessures geen kaarten). Dus zal je in ieder geval op dat punt minder risico lopen.
eindsprintquote:Op maandag 27 maart 2006 10:40 schreef FritsFluitketel het volgende:
+4 voor mij, direct rood en een gele
Dejà vu.. vorig jaar precies hetzelfde en tweede geworden met één punt minder dan SD...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |