geen probleem, als jij het betreffende elastiek eerst even test op veiligheid..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:38 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ga je mee springen Buzzer? Regel ik een speciaal elastiek voor jou..
Vriend vriend, dat heb ik uiteraard allang getest voor je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:48 schreef buzzer het volgende:
[..]
geen probleem, als jij het betreffende elastiek eerst even test op veiligheid..
ik ben de beroerdste niet.
Ik spring liever met een elastiek aan mn enkels dan een touwquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:53 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Nou, als Buzzer heeft gesprongen mag jij zijn touw wel..
Joh, wat mij betreft spring je met geen van beide.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik spring liever met een elastiek aan mn enkels dan een touw
Ja ditto.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:00 schreef LostFormat het volgende:
Ik heb best last van hoogtevrees maar met de sprong had ik er niet echt heel veel last van. Als je omhoog gaat dan zeggen ze je wat je moet doen. Als ze uitgeluld zijn, ben je al boven en doe je wat die knakker zegt. Er is niet echt tijd/gelegenheid om het eng te vinden.
Het enige wat ik wel had was dat ik me omdraaide en bij het stapje naar voren echt dacht van 'kijk uit! straks val je!' en direct daarna 'um wacht, dat was ook de bedoeling'.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja ditto.
Verwachtte voor m'n sprong wel dat het "jezelf laten vallen" een grote drempel zou zijn, maar eenmaal in het bakkie daarboven viel het me enorm mee. En daarna ga je het alleen maar supergaaf vinden.
quote:Op maandag 13 maart 2006 20:28 schreef Thomas B. het volgende:
ja lazer mij ook maar van die kraan af!
Uhm, nee. Ik heb zijn naam in de OP gezet.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:39 schreef boebiedoe het volgende:
Ehm, Nikky, suggereer je nou dat jij ook gaat springen?.
Van de grond af jaquote:
Wat flauw, je springt gewoon van die toren af: al dan niet met zo'n elastiek aan je benen!quote:
Tof.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:41 schreef Cynix ® het volgende:
Richard22mm wil definitief ook mee! Als kijker, dat wel.
En noteer Guus ook maar. Jumpend welteverstaan!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |