quote:Op zondag 26 februari 2006 20:36 schreef boebiedoe het volgende:
We zetten je er gewoon op..
Blinky?.
Alles goed en wel.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:39 schreef boebiedoe het volgende:
Wie gaat er mee in april/mei bungeejumpen in de buurt van schevingen. Locatie en tijd zijn nog onbekend maar dat komt vanzelf..
http://www.bungy.nl/nl/index.php.
Boebiedoe Salvad0r. Heatwave MeneerMuis Brechtje Piro. _Xbox_Master_ Casparovvv Litso Gizmore Blinky Sanne en Yvonne springen samen
Toeschouwers:Nitespeed Stinkie Brighteyes Cynix © Aventura Nikky
Pier, Scheveningen, Noordzee enzo...quote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Alles goed en wel.
Maar ik duik niet met mijn kop richting een steenachtige omgeving.
No way!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Pier, Scheveningen, Noordzee enzo... [afbeelding]
Meter of 5 á 10? Lijkt me wel genoegquote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
No way!
Weet je hoe ondiep het daar is?
Gast, als je op water klapt dan doet dat ook zeer. Maw: zeik niet.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:08 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
No way!
Weet je hoe ondiep het daar is?
Mij niet.quote:
Jij bent dus nog nooit an een elastiekje naar beneden gesprongen.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:09 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, als je op water klapt dan doet dat ook zeer. Maw: zeik niet.
Jawel.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Jij bent dus nog nooit an een elastiekje naar beneden gesprongen.
In de prullenbak van je vader zeker.quote:
Dat ook. Maar dat was dan weer zonder elastiek.quote:Op maandag 6 maart 2006 23:13 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
In de prullenbak van je vader zeker.
Kom op held (in) meld je ff!quote:
Ga je mee springen Buzzer? Regel ik een speciaal elastiek voor jou.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:29 schreef buzzer het volgende:
centraal topic ook
We gaan springen van 60 meter, dus 61 is ook goed.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:44 schreef Aventura het volgende:
Een elastiek van 221 meter lang zeker.
Er zijn bij jouw drie bungeejump verenigingen in de buurt?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef LostFormat het volgende:
Waarom speciaal in Scheveningen overigens?
Oh ik meende dat enkele die-hards voor de 220 variant gingenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:50 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
We gaan springen van 60 meter, dus 61 is ook goed..
Al jij me kan vertellen waar dat kan in Nederland spring ik de 220.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oh ik meende dat enkele die-hards voor de 220 variant gingen
Nee, maar volgens mij zit er a'dam zo'n bungeejumpcentre. Tis meer dat ik een schurfthekel aan de pier en scheveningen-bad heb.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:03 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Er zijn bij jouw drie bungeejump verenigingen in de buurt?
Damn, daar zou ik nog wel 2 a 3 seconden over moeten nadenken hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:09 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Al jij me kan vertellen waar dat kan in Nederland spring ik de 220.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |