jij hebt zeker in de fotoboeken van Fok! zitten neuzen? Trieste bedoening is datquote:Op zondag 26 februari 2006 16:30 schreef Meneer_Storm het volgende:
Waarom komen trieste mannetjes en vrouwtjes al-tijd met foto's van vroeger op de proppen, onder het mom van 'vroeger was ik nog lief'
En tot overmaat van ramp plaatsen ze er ook nog eens foto's van hun oog/ogen bij, alsof ik dáár om vroeg
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2006 17:37 schreef Okkie_ het volgende:
Verkapt "ik was lelijk toen ik klein was en daarom durf ik m'n foto's niet te laten zien" Topic
Ik vind jouw post anders verdacht veel lijken op een verkapte 'ik ben altijd lelijk geweest en heb een zeer negatief eigenbeeld, edoch voel ik mij aangesproken over het door Meneer Storm aangekaarte onderwerp'.quote:Op zondag 26 februari 2006 17:37 schreef Okkie_ het volgende:
Verkapt "ik was lelijk toen ik klein was en daarom durf ik m'n foto's niet te laten zien" Topic
Ja idd.quote:Op zondag 26 februari 2006 16:30 schreef Meneer_Storm het volgende:
Waarom komen trieste mannetjes en vrouwtjes al-tijd met foto's van vroeger op de proppen, onder het mom van 'vroeger was ik nog lief'
En tot overmaat van ramp plaatsen ze er ook nog eens foto's van hun oog/ogen bij, alsof ik dáár om vroeg
![]()
![]()
daar denken sommigen heel anders overquote:Op zondag 26 februari 2006 18:36 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
FYI: alle babies/kinderen zijn lelijk
![]()
Holy fuck wat een zieke website.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:09 schreef electricity het volgende:
[..]
daar denken sommigen heel anders over
Doe nou niet, anders gaat het hele topic hier straks over.quote:Op zondag 26 februari 2006 19:09 schreef electricity het volgende:
[..]
O RLY?quote:Op zondag 26 februari 2006 18:46 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]
Ik vind jouw post anders verdacht veel lijken op blablabla
quote:Op zondag 26 februari 2006 16:36 schreef Zyggie het volgende:
Meestal omdat hun normale foto's te lelijk zijn.![]()
What the fuck is dat? Nja, het is nog niet zo erg als die website van stichting martijnquote:Op zondag 26 februari 2006 19:09 schreef electricity het volgende:
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |