Utrecht - Rodaquote:Op zondag 26 februari 2006 15:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
WIl je er ook even bijzeggen welke wedstrijd? Zo'n post slaat natuurlijk nergens op...
Als ik het zelf kon maken zou ik er niet om vragen, wel?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maak hem zelf dan, 10 minuten na een goal is er echt nog geen gifje van hoor...
Of op een papiertje en dan scan je hem in.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:33 schreef Gizmo112 het volgende:
Maak anders een tekening in Paint ofzo
Als iemand anders dan wel kon, en ook gedaan heeft, dan zou diegene hem wel gepost hebben, niet?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:35 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als ik het zelf kon maken zou ik er niet om vragen, wel?
*zucht* vermoeiend mannetje ben jequote:Op zondag 26 februari 2006 15:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als iemand anders dan wel kon, en ook gedaan heeft, dan zou diegene hem wel gepost hebben, niet?
hij heeft wel een punt op zich.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
*zucht* vermoeiend mannetje ben je
Waarom brengt hij dat punt niet toen er om werd gevraagd nadat psv had gescoord? Dat is waar het om gaat, telkens maar zeiken als het om Ajax gaat, maar als het om andere clubs gaat braaf de mond dichthoudenquote:
Dat vind ik ook.quote:
Calimeroquote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom brengt hij dat punt niet toen er om werd gevraagd nadat psv had gescoord? Dat is waar het om gaat, telkens maar zeiken als het om Ajax gaat, maar als het om andere clubs gaat braaf de mond dichthouden
Is er toen PSV scoorde om een gifje gevraagd? Zoja, toen zat ik niet op dit forum.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:39 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Waarom brengt hij dat punt niet toen er om werd gevraagd nadat psv had gescoord? Dat is waar het om gaat, telkens maar zeiken als het om Ajax gaat, maar als het om andere clubs gaat braaf de mond dichthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |