het is een duidelijke regel dat er dan alsnog geen tussenstanden mogen komen te staan alleen einduitslagen zielepietquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het gaat over Ajax, jankerd.
Ja dat Boukhari eruit gaat zal me een rotzorg zijn, maar Babel linkshalf?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:13 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
want? Boukhari hoort er niet in. zal je zien dat hij weer allemaal onnodig bal verlies lijd.
Post jij het dan in het Heracles-topic als dat zo belangrijk voor je is.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat gek dat je dan niet in het topic van heracles post, troll
Lyon gister met 4-1 op de neus dacht ik tegen stade rennesquote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is onzin. Dan kun je hier ook wel de tussenstanden van Inter en Lyon gaan posten.
Doe je dat toch lekker.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat is onzin. Dan kun je hier ook wel de tussenstanden van Inter en Lyon gaan posten.
Ik post hier geen reacties om te trollenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Post jij het dan in het Heracles-topic als dat zo belangrijk voor je is.![]()
Waar staat dat? Het is een Ajax-topic en ik post iets over Ajax.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:14 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
het is een duidelijke regel dat er dan alsnog geen tussenstanden mogen komen te staan alleen einduitslagen zielepiet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |