Ik zag er net ook een boven...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
dat er veel geblesseerden waren etc.
En uiteraard zijn er genoeg aanknopingspunten om op verder te bouwenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij komt zo met het verhaaltje dat de spelers vermoeid waren, dat er veel geblesseerden waren etc.
Ben je nu klaar?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ajax hoort er dit seizoen dus niet bij.
Er was eigenlijk één moment in de wedstrijd...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Hij komt zo met het verhaaltje dat de spelers vermoeid waren, dat er veel geblesseerden waren etc.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
pff gewoon hard aanpakken die slappe watjes.
Vertrouwen dat die nodig had. Hij heeft ook goeie tijden gehad bij Psv als ik me niet vergis?quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef vdHoek het volgende:
Ramzi op dreef.
Er is ook geen Ajacied die dat niet toegeefd.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ajax hoort er dit seizoen dus niet bij.
OMG Blind is Zwamborn niet hoor. aanknopingspuntenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef EKterror het volgende:
[..]
En uiteraard zijn er genoeg aanknopingspunten om op verder te bouwen
Zn beste tijd was het tijdstip van vertrekquote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ramzi goede tijden bij PSV? Nauwelijks volgens mij.
quote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zn beste tijd was het tijdstip van vertrek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |