quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:39 schreef zoeperzazke het volgende:
wat weegt je nieuwe aanwinst? En ik vind het een lieffie hoor, wordt helemaal jaloers, ik wil ook weer een klein caviaatje! Mijn baby onyx is inmiddels ook al uitgegroeid tot een enorme kanjer...
Onyx 2 dagen (met zielig oogje)
[afbeelding]
Onyx dik 4 maanden:
[afbeelding]
Wel even doen hoor, dan weet je tenminste of ze met een normaal gewicht verkocht is. Ze behoort minimaal 300 gram te wegen, zeker omdat ze al 5 weken is. Het is belangrijk te weten of ze bij haar eerste weken een achterstand heeft opgedaan, voor als je bv nog een nestje met haar wilt... ook belangrijk om te weten voor later omdat zulke diertjes vaak zwakker blijven...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Ellatjuh het volgende:
geen idee wat ze weegt![]()
kan der wel eens wegen.
ach ze is nu nog heel erg bang voor alles
Ja echt heel toevallig! Harry voelt mij aanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:59 schreef zoeperzazke het volgende:
Op die bovenste foto is het net alsof jullie elkaar aankijken! Echt superlief
Gewoon doen, zelfs mijn vader komt af en toe stiekem m'n kamer binnen om die stinkmormels te bekijken en er om te lachenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil ze echt dolgraag, maar m'n ouders vinden het maar niks
In m'n hamsters tonen ze helemaal geen interesse. Ze denken dat m'n huidige hamster nog steeds Sylvester heet terwijl die al 10 jaar dood is. Elk hok is te groot en ze stinkenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:16 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Gewoon doen, zelfs mijn vader komt af en toe stiekem m'n kamer binnen om die stinkmormels te bekijken en er om te lachen![]()
Hamsters zijn ook saai, vooral in vergelijking met een cavia.. En dat hok is bij mij hier mijn zorg, ik mis graag 1/6 kameroppervlakte voor caafjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In m'n hamsters tonen ze helemaal geen interesse. Ze denken dat m'n huidige hamster nog steeds Sylvester heet terwijl die al 10 jaar dood is. Elk hok is te groot en ze stinken
Ja, met hamsters 'kun' je zo weinig, zeg maarquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:21 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hamsters zijn ook saai, vooral in vergelijking met een cavia.. En dat hok is bij mij hier mijn zorg, ik mis graag 1/6 kameroppervlakte voor caafjes![]()
![]()
Kooien uit de dierenwinkel zijn vaak veelste klein, dat weet je he..?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, met hamsters 'kun' je zo weinig, zeg maarZe worden wakker als ik naar bed ga, en ze blijven niet even rustig op schoot zitten. Als je ze los laat lopen vinden ze altijd wel een piepklein gaatje om in te kruipen waardoor ik weer alle plinten moet losslopen.
Dus ik denk dat ik een week genegeerd worden riskeer en uiteindelijk een mooie mega-kooi aanschaf
M'n vader is heel handig in zelf dingen bouwen, hij heeft onze vorige cavia-kooien vroeger ook zelf gemaakt, en al m'n kasten in m'n kamer heeft hij gemaaktquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:32 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Kooien uit de dierenwinkel zijn vaak veelste klein, dat weet je he..?
http://www.cavycages.com/indexmetric.htm
De DA heeft niks kunnen vinden. Er is een rontgenfoto gemaakt waarop bleek dat er geen grote cystes zaten. Er bestaat een kans dat er kleine zitten, maar er zit evengoed niks. Ik kan haar toch later castreren als ik wil, omdat er een kans bestaat dat haar gedrag tocg veranderd, maar ik heb geen garantie... ik weet niet wat ik moet doen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 21:27 schreef Pure-Poison het volgende:
zoeperzazke,hoe was het bij de DA?
Morgane is een (niet nest)zusje van Jewel, dochter van Owen dus ook! Morganequote:Op vrijdag 23 juni 2006 14:48 schreef RiesAmaris het volgende:
Deze foto is gemaakt door....zoeperzazke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |