Dude.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wie is er hier nou kinderachtig voor iemand van, hoe oud ben je, 66?
Ach, je gaat meteen voor een FA positiequote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Whehe!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
Even kijken. Ik ben nog steeds blauw. Bij mij kwam PDL wel opdagen. Mijn vragen worden door yvonne wel netjes beantwoord. En vlug ook.
Jij bent zwart. PDL kwam niet opdagen. En je vragen worden niet beantwoord.
Wat grappig.
had je niet gewoon je kop kunnen houden, alsmede de eer aan jezelf?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
Even kijken. Ik ben nog steeds blauw. Bij mij kwam PDL wel opdagen. Mijn vragen worden door yvonne wel netjes beantwoord. En vlug ook.
Wat grappig.
Wat grappig.
Wat grappig.
Waar zou het verschil liggen?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
Wat grappig.
Ja. Nu ben je pas echt Beter en Stoer .quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
Wat grappig.
hoelang gaat dat 'tijdje' duren?quote:Op zaterdag 25 februari 2006 23:29 schreef MMaRsu het volgende:
Hey jongens. Ik ben ( een tijdje? ) geen mod, er waren met mensen het oneens met de manier hoe ik me uit in het fotoboek.
Mensen die me beledigen kunnen het gewoon terugverwachten, al doe ik dat op het forum minder snel dan op het fotoboek.
Ik baal er iig heel erg van, en ik zal moeite doen om te zorgen dat ik hier binnenkort weer kan modden.
Het zijn feiten.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:48 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja. Nu ben je pas echt Beter en Stoer ..
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:49 schreef D.Rose het volgende:
maareh...
[..]
hoelang gaat dat 'tijdje' duren?
Rustig afwachten dus...hij komt wel terug.quote:en ik zal moeite doen om te zorgen dat ik hier binnenkort weer kan modden .
Sooo fucking whatquote:
voor mij hoeft het niet hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Rustig afwachten dus...hij komt wel terug.
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:51 schreef Salvad0R het volgende:
Dit is voor mensen die Fok en haar beleid te serieus nemen.
Zo ziet ze er wel uit, oude pruim.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
*AUCH*quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
Wat grappig.
Wat grappig.
Wat grappig.
Dit komt dan ook omdat jij graag vingers in konten steekt.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
Wat grappig.
quote:
Dit vind ik pas lollig.quote:Op zondag 26 februari 2006 13:47 schreef shmoopy het volgende:
Beter dan peristilius kunnen we het niet zeggen.
..ik wil hem bedanken voor de tijd die hij de afgelopen maanden in het modden gestoken heeft en ik heb altijd met veel plezier met hem samen gewerkt.
Ik denk dat Marararafsu dat stiekem zelf heeft gedaan!quote:
Wuahahaha.quote:
Volgens mij is dit een soort van random vaarwel-en-kom-nooit-meer-terug post. Ongemeend dus.quote:
Ondertussen lacht PDL zich echt rot.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik denk dat Marararafsu dat stiekem zelf heeft gedaan!
Hij kon er waarschijnlijk niet tegen dat skippy aan zijn PDL kwam!
Ga eens neuken man, misschien wordt je dan wat volwassener.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Stofje loopt er allesbehalve kansarm achter aan...quote:Op zondag 26 februari 2006 15:02 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wuahahaha.
Pussydeluxe
verbazingwekkend hoeveel beta-males kansarm achter dr aanlopen als een stel hyena's.
Ohja. ik lurk.
Weet je hoe plezierig het is om iemand te hebben die je non stop kan afzeiken achter de schermen?quote:
Ondertussen heeft ze wel de leukste knul van FOK!, Ha!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ondertussen lacht PDL zich echt rot.
Anders ik wel!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ondertussen lacht PDL zich echt rot.
Nee met z'n allen MMaRsu afzeiken in FB getuigd van volwassenheid?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude.
Begin jij je eens te gedragen naar je leeftijd.
Ja, toen jij weg was.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:04 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Weet je hoe plezierig het is om iemand te hebben die je non stop kan afzeiken achter de schermen?
Euh...ik wilde niet met haar meeten, hoor!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ondertussen heeft ze wel de leukste knul van FOK!, Ha!
Dat afzeiken gebeurt totdat hij het eindelijk snapt!quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee met z'n allen MMaRsu afzeiken in FB getuigd van volwassenheid?
Nee, een topic openen alleen maar vanwege geen (nog) geen reactie terug en omdat je op kleurtjes geilt is volwassen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Die gozert lokt het gewoon zelf uit.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking is macht.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...ik wilde niet met haar meeten, hoor! [afbeelding]
Hehe, daar is Yvonne goed genoeg in hoorquote:Op zondag 26 februari 2006 15:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat afzeiken gebeurt totdat hij het eindelijk snapt!
Dus dat kan nog wel ff duren...
Oh vast niet DD, maar een heel klein beetje ontkrachten wat hij na z'n zwart voor drek loopt te spuien wel, laten we het er op houden dat z'n ontslag niet onverwacht kwam.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Inderdaard, maar die PDL-trekker moet eens gewoon weg gaan enzo.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:07 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hehe, daar is Yvonne goed genoeg in hoor![]()
Kansarm of niet... Feit is dat ie dat samen met 250 anderen doet.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stofje loopt er allesbehalve kansarm achter aan...
Die mmarsu mogen ze van mij wel in een graskamer dumpen, maar je hebt gelijk.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ja ach, ik had al zo'n vermoeden dat die actie in het fotoboek niet de enige reden van uitzetting was. Daar krijg je hooguit wat gezeik van, maar idd het is een bekend beeld bij mensen die de crew uit worden gezetquote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh vast niet DD, maar een heel klein beetje ontkrachten wat hij na z'n zwart voor drek loopt te spuien wel, laten we het er op houden dat z'n ontslag niet onverwacht kwam.
En wie weet, misschien zijn de posts wel weer weg...
as usual, editten gaat nl erg gemakkelijk bij hem.
Totaal onacceptabel om hem op deze manier op zwart te flikkeren Yvonne, bah ik kots op jequote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh vast niet DD, maar een heel klein beetje ontkrachten wat hij na z'n zwart voor drek loopt te spuien wel, laten we het er op houden dat z'n ontslag niet onverwacht kwam.
En wie weet, misschien zijn de posts wel weer weg...
as usual, editten gaat nl erg gemakkelijk bij hem.
Vooralsnog verslaat hij nu Static en dat wil wat zeggenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja ach, ik had al zo'n vermoeden dat die actie in het fotoboek niet de enige reden van uitzetting was. Daar krijg je hooguit wat gezeik van, maar idd het is een bekend beeld bij mensen die de crew uit worden gezet
Daarvoor hebben ze een lul.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kansarm of niet... Feit is dat ie dat samen met 250 anderen doet..
Ik denk niet dat het bij alle 250 wederzijds is.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:09 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kansarm of niet... Feit is dat ie dat samen met 250 anderen doet..
Alleen van toepassing als het om een capabele medewerker ging natuurlijkquote:Op zondag 26 februari 2006 15:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Totaal onacceptabel om hem op deze manier op zwart te flikkeren Yvonne, bah ik kots op je.
Dan weet ze goed te doen alsofquote:Op zondag 26 februari 2006 15:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij alle 250 wederzijds is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |