Snappiequote:Iedereen komt ff jammeren bij mij voor niks, alles wat ik wil is al gauw teveel gevraagd.
Kutnoob.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:21 schreef MMaRsu het volgende:
Heb jij m'n mailtje gehad die ik vannacht verstuurd had, en zoja, reageer dan ff terug
Ach en nu is hij op MSN ook al flinkquote:Op zondag 26 februari 2006 14:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
pfff
Ga je hem dan een ban geven?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:26 schreef yvonne het volgende:
Blijf je zo kinderachtig doen?
Flink zo doorgaan knul, zo komen we er wel.
Hoezo?quote:
Nee ik denk ik vraag het even.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Is kinderachtig gedrag op MSN ook al banbaar?
Ik blokkeer mensen vaak op MSN en voel me dan een beetje Modquote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Sarcasme is leuk, als het tenminste ergens op slaatquote:Op zondag 26 februari 2006 14:33 schreef Dirkh het volgende:
Als shmoopy het weigert om te reageren omdat zij visite heeft, dan zijn de rapen gaar.
Ik zou het dan op prijs stellen als er een med komt, gelijk aan die van marsu maar dan met shmoopy als marsu
Klopt, die kende de voorwaarden op terugkeer.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee ik denk ik vraag het even.![]()
EN PARDON. Eerst ging er toch een user irritant op msn doen, en die had je toch ook gebant?
Ga je weer...quote:
Ik wil hier niet het feit bespreken dat ik op zwart ben gezet, alleen ff een reactie van Shmoopy klaar.quote:
Moet je een heel topic openen voor één reactie van Shmoopy?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik wil hier niet het feit bespreken dat ik op zwart ben gezet, alleen ff een reactie van Shmoopy klaar.
Hoi Stofjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef Stofje het volgende:
Hoi MMaRsu.![]()
Gisteren alles gemist, weet je hoeveel werk het is om in te lezen.![]()
De mail word niet beantwoord!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je een heel topic openen voor één reactie van Shmoopy?.
Euhm, waar is die ruzie preciesquote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef XiChico het volgende:
Zo grappig van fok he .. die crew heeft onderling gewoon ruzieHoe gaat dat op meets?
Grote letters gebruikt?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoi Stofje.
En Yvonne hoezo daar ga ik weer, is dat ineens teveel gevraagd? Ik heb gisternacht nog wel een halve a4 naar jullie toe zitten typen.
Je moet toch wàtquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want de Fok!-crew mag geen leven hebben naast dat wat ze op internet doen!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
De mail word niet beantwoord!
Misschien heb je het gemistquote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef XiChico het volgende:
Zo grappig van fok he .. die crew heeft onderling gewoon ruzieHoe gaat dat op meets?
Bij deze antwoord:quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
De mail word niet beantwoord!
Naja ex-crew, of vallen mods helemaal niet onder crew.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Euhm, waar is die ruzie precies
Bij mijn weten is marasu geen crew.
nee, hij had ook op de mail kunnen wachtenquote:Op zondag 26 februari 2006 14:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maak je eens een serieus en normaal topic met een normale vraag erin *jeez*
Reactie van Shmoopy zelf graag
de crewleden schijnen ook maar gewoon mensen te zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 14:39 schreef XiChico het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2006 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
Jeez doe dan een slotje en laat haar mij mailen.
Triest gedoe hier op fok damn
Alweer een mail sturen. Druk baasjequote:Op zondag 26 februari 2006 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
Slotje dus.quote:Op zondag 26 februari 2006 14:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij deze antwoord:
Nee, je kunt niet terug als crew, klaar
Ook weer opgelost.
Wat moet je nu eigenlijk, behalve een reactie van Shmoopy ? Toch wel forum@fok.nl gebruikt he , anders schiet het niet op.quote:
naamtopics zijnquote:Op zondag 26 februari 2006 14:38 schreef MMaRsu het volgende:
Maak je eens een serieus en normaal topic met een normale vraag erin *jeez*
ehm Woef ?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:43 schreef MMaRsu het volgende:
Wie is er hier nou kinderachtig voor iemand van, hoe oud ben je, 66?quote:Op zondag 26 februari 2006 14:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Het waren méérdere akkefietjes, hoor!quote:Op zondag 26 februari 2006 14:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je vindt het echt gek dat je om zoiets uit de crew bent getrapt he?.
En dat zeg maar na het vorige akkefietje..
HELLOOOOOOOOOOO?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |